Stránka 1 z 1

Problém s palivem

PříspěvekNapsal: 29.01.2012 14:27
od dada163
Zdravím, chtěl bych se na něco zeptat... Mám Sorento z roku 2004, 2.5CRDi, 200tkm. Při jízdě mi náhle zhasnul motor a rozsvítila se kontrolka "Control Check". Po nastartování motor pár minut běžel a obět zhasnul. Byl jsem v servisu, kde jsem udělal nové vstřiky, filtr a vyčistil ústrojí. Tankuji u značkových čerpacích stanic. Nemá někdo podobné problémy? Díky

Re: Problém s palivem

PříspěvekNapsal: 29.01.2012 18:09
od Beda
Urcite to meli pichle na diagnostice, takze by ti meli dat vedet chybou hlasku, podle toho by se pak dal dalo spekulovat, co s tim bylo a zda to, co udelali bude stacit :huh:

Re: Problém s palivem

PříspěvekNapsal: 29.01.2012 18:34
od Berka
Ta kontrolka může znamenat naprosto vše. Vlastně tím oznamuje jakoukoliv anomálii od běžného stavu. Ale shodou okolností jsem se minulý týden bavil s technikem v servisu na téma "nepojízdná auta" a přišla řeč na Sportage nebo Sorento (asi 5 let staré) která nejela kvůli vadnému EGR ventilu. Rozsvítila se za jízdy kontrolka a motor zhasnul. ŘJ závadu vyhodnotila jako závažnou a i když je EGR ventil vlastně k samotné jízdě nedůležitý tak to prostě stejně nejelo. Prý to byla velmi ojedinělá závada která se běžně nevyskytuje, ale nepotěší cena toho ventilu- cca. 19 tis. Kč

Re: Problém s palivem

PříspěvekNapsal: 29.01.2012 21:03
od Beda
EGR zpusobi vetsinou nejaky problem, kdyz je zaneseny, staci ho (nechat) vycistit. A ja osobne kdybych ho musel menit za novy, tak ho spis necham odstavit (zaslepit).

Re: Problém s palivem

PříspěvekNapsal: 29.01.2012 22:07
od Berka
To jsem taky říkal, ale odpověď zněla že ŘJ to pozná (buďto podle snímače polohy- když je ovládaný elektricky, nebo podle množství nasávaného vzduchu- když je ovládán pneumaticky, nedojde totiž ke změně před a po otevření EGR) a vyhodí znovu závadu. Doby kdy se EGR ventil jednoduše odpojil jsou pryč. Dnes jsou emise důležitější než to aby jsi někde nezůstal stát.

Re: Problém s palivem

PříspěvekNapsal: 05.01.2014 13:53
od kodl21
Ahoj Sorenťáci! Měl jsem také problémy s přívodem paliva u 2,5 CRDI (2002). Auto furt chcípalo. Když jsem to nechal chvilku v klidu, tak jem to pak natočil a jel. Vyměnil jsem pal. filtr a myslel, že to bude ok. Nebylo. Intervaly se, co se počtu najetých km týče, zkracovaly, až jsem jednou jel do lesa na houby a zůstal tam! Stálým startováním jsem vybil baterku. Hned jsem myslel na nejhorší. Čerpadlo ... Ale nafta tam šla. Doma jsem prolez celé palivové ústrojí a zjistil, že jsou přožraný kovový přívody paliva, které jsou šikovně přicvaknutý na rámu auta. Tak jsem je přeřezal, koupil obyčejný palivový hadičky a k nádrži jsem to přichytil stahovacíma páskama. A je po problému. Věřim, že KIA servisu by začali čerpadlem, vstřikama atd. Vlastní zkušenost s jiným problémem. Jinak auto hroznej dříč, hlavně v lese. Dejte pořádný gumy a uvidíte co všechno projede! Škoda, že nemá uzávěrky diferenciálu :( . A to že rezne to mě se..e nejvíc. Zdarec kodl21

Re: Problém s palivem

PříspěvekNapsal: 10.01.2014 19:53
od orangi521
Mne pomohlo vymenit ventil tlaku paliva na rail liste. Nie ten snimac ale ten mechanicky. Odvtedy vsetko ide ako ma.

Re: Problém s palivem

PříspěvekNapsal: 12.02.2014 16:12
od mirzal
Skús pozrieť filter v nádrži. Ja som ho mal upchatý a tiež mi pri pridaní plynu skapíňal motor.