Stránka 1 z 1

Slabý zátah odspodu

PříspěvekNapsal: 02.02.2017 18:05
od jamespont
Zdravím.Mam problem se Sorentem 2007rok 2.5crdi 125kw. najeto 350 tisíc. Výměna tesnení pod hlavou vse proběhlo ok.Od te doby nema zátah odspodu az kdyz je ve 2tis tak zabere. Turbo zkousím hridelku a ma vuli do strany a dopredu dozadu takze repas.Po namontování turba nového zabírá ve 3tis auto uplne mrtve. Posteloval jsem nastvení te podtlakovky co naklapi lopatky a a zase od 2 tis zatah...to te doby je to odspodu mrtvy. Holka to ma natahaní koní a rika ze to od spodu ma mit uz točky. A nekde jsem se docetl ze 125kw mají prubezny zatah uz od spodu, nez ostatní sorenta tak nevim. Uz nevím co s tím. Budurád za kazdou radu :-(

Re: Slabý zátah odspodu

PříspěvekNapsal: 02.02.2017 22:44
od Beda
Nejlepsi zatah by melo mit auto kolem 2000ot. viz. dva ruzne grafy z mereni (chipovani)

http://www.cpa-chiptuning.de/images/dia ... /853_1.png
http://vtech.pl/katalog/logo/chip_tunin ... manual.jpg

Mozna by stalo investovat do zmereni vykonu, zda to odpovida temto grafum :?

PS: duplicitni tema smazano.

Re: Slabý zátah odspodu

PříspěvekNapsal: 03.02.2017 09:45
od jamespont
Dekuji za odpověď . A nevíte které cidlo by to mohlo nejčastěji delat? Ještě je problém s diagnostickou zásuvkou,asi pojistka nebo něco. To by se mělo udelat asi nejdříve.Hledal jsem cely den po internetu, lide měli stejne zavady jako ja ale nenasel jsem nikde jak to vyresili...jen v nekterych pripadech to byl vstrik ze spatne rozprasoval.

Re: Slabý zátah odspodu

PříspěvekNapsal: 03.02.2017 21:16
od Beda
Koukal jsem po problemu u cizincu a resili tam spatny vstrik, ucpany filtr v palivove nadrzi pod sedackama a tlakovy senzor na vysokotlake pumpe :idea:
http://www.kiaownersclub.co.uk/forum/so ... 13219.html

Toto druhe tema je obsahlejsi, to jsem necet :innocent:
http://www.kiaownersclub.co.uk/forum/en ... page1.html

No chtelo by to pripadne zjistit, zda nehlasi nejake chyby pres diagnostiku.

PS: na ucpany filtr v nadrzi tenkrat sazeli i u meho nepojizdneho Sorenta CRDi 2.2, jenze ucpany nebyl, tak vymenili podavaci cerpadlo (ktere nejspis nebylo treba) a nakonec za to mohl studenak v el. rozvodech k tomu cerpadlu, jenze moje auto neztracelo vykon, to rovnou nestartovalo :huh: