vidno, že aj po roku ma Ceedka vie prekvapiť, najpr. sa mi "samozamkne"...
a teraz sme šli do HR, tak som si spomenul, niekto tu dával návod, že cca 20 min auto ide na 3000 ot. (to na dialnici ide stále) potom tomu vytnúť na 3 minutky na 4500 ot. a potom pustiť na voľnobeh, že to funguje, ako dúchanie do pahreby a počítač tam vstrekne palivo, ktoré sa rozhorí vo filtri, treba na to cca 650 °C ak si spomínam...
tak bol pekný kopec predo mnou, tak som tomu vytnul, ako som vyradil rýchlosť dole kopcom, tak asi 5 x pomaličky zablikala kontrolka motora, reku super, sa to pustilo... motor začal zvláštne vrčať... reku OK, no ale potom som zaradil rýchlosť a motor sa triasol akokeby išiel na 3 valce (kontrolka motora už neblikala), ani ťahať nechcel, no nebolo mi šecko jedno...
naštastie cca po 3 km bola pumpa, tak som to tam odstavil, motor aj na volnobech išiel na 1200-1300 otáčkach, divno vrčal stále, tak som to chvýlu nechal, ale ništ furt rovnako, tak som potiahol k stojanu, vypol a natankoval... celkom to mohlo byť tak 10 minút, skúšal som vzduch z výfuku, ale nebol nejaký horúci, tak že už to asi nevypaluje...
našťastie už potom naskočil normálne, minimálne otáčky tých cca 750 či koľko a pekne ťahal motor v pohode...
mi to prišlo, že sa to po tom vypalovaní zabudlo prepnúť do normálneho režimu, alebo čo... no nebolo mi všetko jedno, sme zrovna boli v 1/2 cesty, plne naložený, auto neťahalo, reku keď to padlo do nejakého núdzového stavu, tak som v kýbli... uff... snáď je všetko OK, zvyšok cesty už se nic zvláštneho nestalo, herr general...