@jula1967 Píše to dobře, ty jsi to jen nepochopil...
@hlinajs měl olej na low, dostal odpověď, že mezi low a full je cca 1 litr, dolil tedy jeden litr a potvrdil, že mezi značkami low a full je opravdu jeden litr, po dolití to má na horní značce.
¨jula1967 píše:pProč by nemohl být olej do 1.6 GDI dávat 5W-40 a A3 ?,většinou tyto motory po 100tisíc berou olej,takže 5W-40 by byla lepší pro tento motor.?therion píše:Michec píše:Jako do 1.6 GDI dávat 5W-40 a A3 je opravdu zhovadilost.![]()
Pro GDI motory je potřeba SN+ a 5w-30 jak doporučuje výrobce motorů a funguje to . To co píší na oleje.cz na foru jsou jen hlouposti !!!
To co umí VIF je opravdu ověřeno a otestováno a jsou veřejné výsledky , je známo že N95 vylepšená řepkou právě díky VIFu eliminuje neduhy řepky !
Jinak ano GDI motory byli v minulosti náchylné na palivo v oleji ale to dnes už prakticky je minimální a potlačeno lepšími oleji a aditivy.
Dnešní oleje umí ukočírovat kaly,karbon i palivo klidně i na 10t km městského provozu ale kdo má rád svůj motor mění klidně i dřív. Právě normy SN+ nebo GM dexos1™ Gen 2 už zaručují vysokou střihovou stabilitu, vysokou ochranu proti korozi a oxidační stabilitě. Dál bych to nerozváděl , každý ať si tam leje podle vlastních zkušeností a znalostí
poprosil bych o zdroj informaci: To co umí VIF je opravdu ověřeno a otestováno a jsou veřejné výsledky , je známo že N95 vylepšená řepkou právě díky VIFu eliminuje neduhy řepky
A nezajima me argument "vseobecne znamo" : ))))))
SN+ je sice cesta , ale porad je priorita kvalitni palivo s dostatecnou antidetonacni rezervou. A to 95 z cisterny, kde pred tim byla nafta asi nebude.
Michec píše:
oleje výhradně s normou API SN+ nebo SP !!! .
Zpět na Motory / Pohonné ústrojí
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé