Cee´d-ISG-systém start/stop

Motor, spojka, převodovka a vše kolem.

Příspěvekod JonnY » 01.08.2009 16:55

titanus : to nieje to iste.
ekvivalentne by bolo, ak by si mal lepsi notebook, ktory by si nabijal nie 220V ale 260V. a to by sa menilo na rovnakych 12V
JonnY Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 261  
Registrován: 22.06.2009
Bydliště: Bratislava  Slovakia (sk)

  • Finanční podpora Kia-Club.org
    CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010
    SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

 

ISG - ano, alebo nie? Skusenosti atd

Příspěvekod 3CP0 » 18.09.2009 22:49

Nachadza sa v klube niekto, kto ma Ceeda s ISG? Asi tu vela takych ludi nebude, no zaujimali by ma nazory na tento system a realne skusenosti z praxe. Podla oficialnych materialov vyrobca deklaruje pri 1,4 s ISG nizsiu kombinovanu spotrebu o 0,3 litra.
Uživatelský avatar
3CP0 Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 32  Témata: 1
Registrován: 28.08.2009
Bydliště: Bratislava  Slovakia (sk)

Re: ISG - ano, alebo nie? Skusenosti atd

Příspěvekod Ondro » 18.09.2009 23:07

Áno, ja ho mám.... Príjemné, ale .... v BA vypínam (krátke intervaly na svetlách "-). Spotrebu neviem posúdiť, ale ja už tretiu nádrž idem na 6,7 v kombi spotrebe (SW 1,6 CVVT EX Extra).
Ondro Muž
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 18  
Registrován: 04.08.2009
Bydliště: Bratislava  Slovakia (sk)
8. sraz Kia-Club.org (1) Sponzor (1) Nejvzdálenější účastník srazu (1)

Kia cee'd SW (2009)
311000 km @ 6.6 l/100km

Re: ISG - ano, alebo nie? Skusenosti atd

Příspěvekod JonnY » 19.09.2009 10:06

Funguje to bez problemu.
1.6cvvt cca 6.5litra

neviem ako pokracuje transfer stareho forka, ale tam bol celkom obsiahlejsi topick
http://old.kia-club.org/viewtopic.php?t=2191
JonnY Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 261  
Registrován: 22.06.2009
Bydliště: Bratislava  Slovakia (sk)

Re: ISG - ano, alebo nie? Skusenosti atd

Příspěvekod 3CP0 » 19.09.2009 11:54

Johny> Dakujem za info, preluskam si tu diskusiu na starom fore.

Ondro> Aha, takze kratke intervaly na semaforoch su problem. No ja o ISG uvazujem tiez len kvoli mestu a zapcham. Trochu som pocital, pri uspore 0,3l benzinu na 100 km a pri cene cca 1 euro za liter to vychadza na usetrenych 33 centov na 100km. Priplatok za ISG je 265 eur, a tento priplatok sa na usetrenom benzine vrati pri najazdeni cca 80.000 km, az potom zacne ISG setrit peniaze za benzin. Pri mojom najazde 15000 km za rok, je asi investicia do ISG vyhodene peniaze :cry:
Uživatelský avatar
3CP0 Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 32  Témata: 1
Registrován: 28.08.2009
Bydliště: Bratislava  Slovakia (sk)

Re: ISG - ano, alebo nie? Skusenosti atd

Příspěvekod Axel » 19.09.2009 12:15

Podle mě je to úplná blbost...jak to může šetřit palivo, když na semaforech to vypne a při startování to má velkou spotřebu paliva a musel by jsi vždy cca stát přes 20 sekund s vypnutým motorem abys začal šetřit palivo...myslím, že ve výsledku je ta úspora nulová
Fandím:
Moto GP
Tým: Ducati Marlboro Team; Jezdec: Casey Stoner (samo na prvním místě jsou naši jezdci :) )

Formule F1
Tým: Scuderia Ferrari Marlboro; Jezdec: Felipe Massa
Uživatelský avatar
Axel Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 544  Témata: 1
Registrován: 04.02.2009
Bydliště: Děčín  Czech Republic (cz)
5. sraz Kia-Club.org (1) Organizátor srazu (1)

Kia cee'd SW (2008)
34000 km @ 7.6 l/100km

Re: ISG - ano, alebo nie? Skusenosti atd

Příspěvekod JonnY » 19.09.2009 14:35

takze zas...

problem nieje nikde. clovek moze ist komplet zapchou a vsetko funguje ok. ak "dojde" elektrika, tak sa motor proste nevypne.
princip fungovania je v tom, ze baterka sa dobija hlavne pri brzdeni motorom. vtedy altik vyraba elektriku zdarma. takze dojdes na svetla, zhasne ti motor, naskoci zelena rozbehnes sa, a ked dochadzas k dalsim svetlam tak tam nechas kvalt a dobrzdis motorom. a mas elektriku zdarma.
ak nemas "stojacu" zapchu v ktorej raz za cas popojedes o kus, ale zapchu ktora sa kazdych 30sec posunie o dlzku auta, tak proste nema zmysel aby sa motor vypinal, pretoze sa nema kde "zdarma" dobit.

3CP0 : 95% odporcov isg s ktorymi som mal tu moznost diskutovat ma obvykle len velmi mlhavu predstavu ako to funguje, a nikdy s tym neujeli ani centimeter. 5% s tym jazdilo ale nepaci sa im to. a naopak 100% vlastnikov (ceed, bmw, land rover, ci toyota) ktorych nazory som mal moznost citat su spokojny a tvrdia ze to je bezpoblemove

ja mam priemer 6.5-6.7 litra
podla http://www.spritomonitor.de je priemer 84 ceedov 1.6cvvt 8.11 litru. a najnizsia spotreba 6.58
netvrdim ze isg znizuje spotrebu o dva litre, ale nejaky efekt to asi mat bude... povedal by som ze kludne tych 0.5litra dole...
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... power_s=85
netvrdim ze sa to kazdemu extra oplati, ale vobec to nieje tak tragicke ako sa to vacsinou prezentuje na internete. ved za 5 rokov to bude v kazdom novom aute...
JonnY Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 261  
Registrován: 22.06.2009
Bydliště: Bratislava  Slovakia (sk)

Re: Cee´d-ISG-systém start/stop

Příspěvekod Mesuge » 16.11.2009 19:43

Doufejme, ze casem pribyde o ISG vice praktickych poznatku.
Muzeme, ale i lecos "exaktne" odhadnout.
pdfka a screenshoty na strane prve: viewtopic.php?f=17&t=756

1/ Emise
Napriklad casto se zde objevoval argument, ze pri re-startu motor vypousti nejvice sajratu a kor kdyz je studeny.
To je pravda, ale plati to pro nas pripad? Statisticky provoz (%) v zacpach se da prece zjistit bud jako agregat (CR/Praha) nebo i vice mene zmerit treba v mensi lokalite, pro Prahu je to snad 65%. Vypousteni vsech meritelnych emisnich slozek pri re-startu oproti volnobehu se da take zjisit pro dany motor.

Cili, kdyz to dame dohromady s intervalem/casem stani na svetlech tak se da zjistit zda je stop & go, uplny
nesmysl, napr. jak se tvrdi ze tak vypousti radu dalsich skodlivin apod. Prozatim byvoko odhaduju ze tomu tak rozhodne nemuze byt, uz jen ten casovy rozdil je dost veliky (1x zazeh motoru v. volnobeh stani na semaforu+zacpa xx sekund).

2/ Baterka
Urcite meli zapracovat ohledne ukazatele stavu baterky, to znamena, kdyz system jde pod tech 70-90% stavu nabiti (viz obrazkove .pdf), tak by to melo dat hlasku, ze se musi dobit, tedy pri dalsi nejblizsi prilezitosti dobrzdit motor/alternatorem. To uz by, ale mohlo vypadat jako, ze to neni blbu vzdorny system a drazsi konkurence (krome hybridu) to myslim ve svem stop & go take nema. Rozhodne to neni otazka penez, takove dalsi udelatko do palubky by je prislo v ramci celeho faceliftu jen na pareurobabek, spis se bali ze by lidi pak honili % baterky a prejeli vic lidi na prechodech. Nastesti vytahnout voltaz z baterky lze jednoduse pres palubni poc a OBDII konektor (to je uz v kazdem aute) pres maly obvod a LCD displej s par znaky (nebo je par diod, nabito/vybito, 75%, 85%), samozrejme to jde take na brutal analog ala natahnout draty a mini voltmeter budik do kabiny. Plusovej efekt by mohli mit ty vetsi nabijeci proudy pri brzdeni pro desulfovani baterky, ale bez vice tech. detailu je to jen spekulace. Jeste lepe by to jelo pri zamene tezke AGM Varto-Boschky za nejakou lehkou mangan li-ionku zvladajici kratkodobe ty velke proudy pro starter <1.3kW, ale to uz by bylo opravdu drahe.

3/ Teplota Motor/Cat
Otazka dalsiho nastaveni pro chod toho systemu, kolik musi byt teplota na motoru/catu, aby se to vubec zaplo atd.
Jeden km me prijde nejak malo, cili pro toho kdo stoji celorocne na mrazu a nejezdi moc mesto ci se nezajima o fosilni smrady tak to asi nebude zajimavych 7penez navic.

==viz .pdf==

ISG princíp funkcie / ISG podmienky fungovania:

a/ Zastavenie motora

- zastvenie vozidla po jazde rýchlosťou nad 10 kph ( motor v chode a ISG spínač ON)
-Teplota motora > 60˚C
- Aktuálna rýchlosť vozidla < 3 km/h
- páka radenia v N Neutral
- pedál spojky uvoľnený (spojka spojená)
- teplota katalyzátora > 200˚C
- ISG spínač ON

+ ISG se neaktivuje pri vnejsi teplote <+3C
+ ISG se neaktivuje (spusti motor) kdyz dojde k poklesu vaccua v posil. brzd (bezpecnost)
+ ISG sensor meri krome napeti/nabiti take pokles napeti pri startu motoru a teplotu baterky,
plne nabiti uvadeji pri 15.6VDC, coz jsou nektere AGM baterky
(+ viz. anglicke cb .pdf se specifikacema)


b/ Engine start - zošlapnutie pedálu spojky na viac ako 10 %


4/ Alternator, ISG starter, motor..
Alt., ISGstarter, motor a dalsi upravy z hlediska zivotnosti? Tvrdi 300.000 mech. startu ci kolik.


=> takze jedina otazka je jak rychle se dostanete na kombinaci 60C motor a 200C cat, jinak to vypada na slusny system.
I kdyz je pravda ze extra kurvitek je v tomto modelu pak prehrsle, je ale dost mozne ze napr. RJ bude jednotna pro vsechny od facelift verze (ISG ci nic), ..

:eat:
Naposledy upravil Mesuge dne 16.11.2009 20:02, celkově upraveno 1
Mesuge Muž
Nováček
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 2  
Registrován: 16.11.2009
Bydliště: Praguhehe  Czech Republic (cz)

Re: Cee´d-ISG-systém start/stop

Příspěvekod PetrLa » 16.11.2009 20:06

nezlobte se na mě ale musím....
S tím CO2 to jsou takové bullshity, že to není pravda. CO2 je sice skleníkový plyn, ale daleko více je skleníkovým plynem vodní pára, za ní hned metan a teprve za ní je CO2. Takže mraky jsou daleko více nebezpečné, chladící věže taky, a pak každý proces rozkladu, ať už pohnojená pole nebo když si prdnete. Mraky a rozklad biologických materiálů tu byly ještě než se tu vyskytli lidé.

Jsou to prostě jen zelené kecy jak vydělat na nějakých povoleních, jak prodávat firmám povolenky na něco co si vymyslely státy a prakticky je to k ničemu. Dob ledových a meziledových bylo už několik a je dokázáno, že se střídají. My jsme někde před vrcholem doby meziledové, což značí, že se ještě bude oteplovat a pak se teprve začne ochlazovat. Jak p. Klause nemám moc v lásce, tak s v tomto s ním souhlasím. Toto je jen neuvěřitelný business, který si někdo vyčůraný vymyslel. Jestli má lidstvo vůbec podíl na oteplování země, tak totálně nicotný.

Proto považuji celé systémy stop and start a jiné voloviny jako filtry pevných částic jen za (jak tu někdo už přede mnou řekl) "ku****ka", která nejsou k ničemu. Zrovna tak solární panely (fotovoltaika) a ostatní eko-rádoby-sračky.

Když už to myslí vážně s ekologií, tak ať začnou propagovat, ale výrazně (dotace, slevy na daních...) hybridní auta, vývoj aut na vodík, palivové články, ethanol, elektřinu, atd... Všimli jste si, že se nic takového neděje? CO2 je neuvěřitelný totiž business.

Sorry za výlevy, ale mám toho už prostě dost.
PetrLa Neuvedeno
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 716  
Registrován: 24.02.2008
Sponzor (1)

Re: Cee´d-ISG-systém start/stop

Příspěvekod JonnY » 16.11.2009 20:31

Mesuge :
1) ak si spravne pametam, tak to namerane extremne mnozstvo skodlivin pri starte platilo pre studeny motor (studeny kat). a myslim ze s isg, startujucim za 0.3 sekundy pri prehriatom spalovacom priestore a kat, to je neporovnatelne.
mna napriklad zaujalo, ze isg nastartuje motor niekolko krat rychlejsie, nez ak by som ho vypol a nahodil klucom

2) myslim ze nic take nieje nutne. funkcnosti by to pridalo len nepatrne.
a medzi aktualnou kapacitou baterie a jej napetim myslim nieje ziaden priamy vztah.

3) podla mojich skusenosti ten cca 1km plati pre leto, cize nejakych 20-25 stupnov teploty vzduchu. v zime/mraze to bude samozrejme daleko viac.


PetrLa : mna celkom dostavaju vo svete pripravovane dane podla mnozsta vypustaneho CO2 ci prejazdenych km.
cize nielen budeme platit spotrebnu dan za benzin, dph za benzin, ale este aj dan za mnozstvo spaleneho benzinu. komedia :angry:
to uz chyba asi len dan z mnozstva spaleneho vzduchu.

na 99% s tebou suhlasim, az na tie ku****ka. netvrdim ze to nieje biznis, ale napr o dieslovych sadziach bolo opakovane dokazane ze su rakovinotvorne a mutagenne. a potom ked pred sebou vidim nejaku nacipovanu lokomotivu mi tie DPF neprijdu az tak od veci.
som vsetkymi 10 za redukciu skodlivych emisii (a kedze CO2 produkujem s kazdym vydychom aj ja, tak ho tam tak nejak neratam) ale nejak inteligentne. nie zo do novych aut cpat povinne "ku****ka" za desiatky tisic, ale nechat bez problemu jazdit prastare liazky, autobusy .... ktory jeden vyda za tisic novych aut.
JonnY Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 261  
Registrován: 22.06.2009
Bydliště: Bratislava  Slovakia (sk)

Re: Cee´d-ISG-systém start/stop

Příspěvekod PetrLa » 16.11.2009 20:57

JonnY píše:
PetrLa : mna celkom dostavaju vo svete pripravovane dane podla mnozsta vypustaneho CO2 ci prejazdenych km.
cize nielen budeme platit spotrebnu dan za benzin, dph za benzin, ale este aj dan za mnozstvo spaleneho benzinu. komedia :angry:
to uz chyba asi len dan z mnozstva spaleneho vzduchu.

na 99% s tebou suhlasim, az na tie kurvitka. netvrdim ze to nieje biznis, ale napr o dieslovych sadziach bolo opakovane dokazane ze su rakovinotvorne a mutagenne. a potom ked pred sebou vidim nejaku nacipovanu lokomotivu mi tie DPF neprijdu az tak od veci.
som vsetkymi 10 za redukciu skodlivych emisii (a kedze CO2 produkujem s kazdym vydychom aj ja, tak ho tam tak nejak neratam) ale nejak inteligentne. nie zo do novych aut cpat povinne "kurvitka" za desiatky tisic, ale nechat bez problemu jazdit prastare liazky, autobusy .... ktory jeden vyda za tisic novych aut.


já četl článek, že takové částice produkují i benzínové motory, ale jsou mnohem menší, nelze je tak dobře odfiltrovat a tak se o tom tiše mlčí (ale to by řešila ta auta na alternativní pohony/paliva).

Jak píšeš ty...jsem taky všemi 10 pro to, aby se staré vraky dostaly ze silnic, ale pokud chce tento stát dělat něco pro ekologii, tak jsem pro to těmi způsoby, které jsem jmenoval...ne oháněním se CO2. Ropa stejně jednoho krásného dne dojde, tak proč to odkládat, když známe technologie, které by mohly pohánět auta místo ní. Ropa se pak může používat na lepší věci než je spalování.

Ano máš pravdu, za chvíli budem platit za CO2, za vzduch, za světlo...za všechno. Klidně zaplatím za rozumné věci, ale ne za ptákoviny.
PetrLa Neuvedeno
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 716  
Registrován: 24.02.2008
Sponzor (1)

Re: Cee´d-ISG-systém start/stop

Příspěvekod Mesuge » 16.11.2009 21:57

JonnY píše:Mesuge :

1) ak si spravne pametam, tak to namerane extremne mnozstvo skodlivin pri starte platilo pre studeny motor (studeny kat). a myslim ze s isg, startujucim za 0.3 sekundy pri prehriatom spalovacom priestore a kat, to je neporovnatelne.
mna napriklad zaujalo, ze isg nastartuje motor niekolko krat rychlejsie, nez ak by som ho vypol a nahodil klucom


JohnY, to se teorii shoduje, podle tech specifikaci toci ta ISG verze starteru 3,5k otacek (oproti 2,5k obyc. modelu) a ma 1,3kW oproti 1,1kW. Takze rozdil i v hrube sile tam nejaky i kdyz maly je.

Celkove ohledne ISG si myslim, ze to neni spravne, kdyz zakladni parametry/logiky jejich ISG si clovek musi shanet temer "pokoutne", fakt nevim proc na to tema neudelali vice pristupne info, proste kdy a jak, proc to funguje. Co se tyce te lepsi ISG signalizace, mozna by nebylo ani treba nic bastlit, kdyby bateriovou voltaz ten jejich palubni poc/displej standartne ukazoval, zatim jsem to tam nevidel a je to preci jen otazka softwaru, ta ridici jednotka ten udaj cte to e jiste na 100%.
Na druhou stranu, tohle je u automobilek dost typicke, napr. Prius museli amici pred lety rozdelat do posledniho sroubu, aby se zjistilo (v detailu) jak jim to pracuje a podle jake logiky se ridi jejich software. Toyota mohla uz od zacatku udelat mnohem jasnejsi navod jak to auto "spravne" pouzivat, ne aby na to lidi museli prijit sami kejklema po nejake dobe..

PetrLa> no lidi by se asi zjevili, kdyby se stejne casto jako o CO2 mluvilo, take co za *total-evil-sajrat vznikne, kdyz se celkove spoji (ve meste): nejruznejsi emise ze spalovani benzinu&nafty, do toho zarezni ze slunce, prach z brzdnych desticek, prach mestky obecny, emise mistniho a prespolniho prumyslu, topeni centralni a domaci, .. :evil:

*nedavno v jednom prirodopisnym dokumentu v TV dokonce rikali, ze si z teto slizke substance Ropak obecny pripravuje doplnkovou stravu, kdyz koji mladata (vysrazi se to samici na takovych zabrach za usima), takze to bude prinejmensim dost toxicky (pro nas lidi)..

Obrázek
Mesuge Muž
Nováček
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 2  
Registrován: 16.11.2009
Bydliště: Praguhehe  Czech Republic (cz)

Re: Cee´d-ISG-systém start/stop

Příspěvekod mino666 » 27.11.2009 12:54

Ahojte vsetci
Suhlasim so vsetkymi, ktori tvrdia, ze na ISGcko nadavaju hladvne ti, ktori v tom ani raz nejazdili, cize nepoznaju novy system a brania sa mu. Skoro vsetky svetove automobilky uz maju nieco podobne ako kia ISG system vo svojom portfoliu, a osobne si myslim ze nie je to len taky marketingovy tah. Ako kazdy novy system aj s ISGckom sa treba naucit jazdit a spravne ho pouzivat.
Tvrdenia ze pri startovani je vacsia spotreba a emisie, platia len pri studenom motore a NIE pri zohriatom na min 60". Osobne som sa ucil s ISGckom jazdit asi 2 mesiace, pokial som zistil co a ako funguje a ako usetrim co najviac paliva. Dokonca stale sa ucim a zdokonalujem navyky s ISGckom. Spravil som si aj maly test s a bez neho a mozem povedat ze na 100 km to spravi 0,5 - 0,7 litra. Samozrejme mimo mesta ISG nema ziadny vplyv na spotrebu.
Aktualna spotreba ktorou trapim mojho ceednika je 6,5 litra v meste!!!. Cez zimu to pojde asi troska hore. Ked som si robil moj maly test, tak vyslo mi to na 7 - 7,3 litra bez ISGcka v meste. Jazda musi byt podla predpisov. Najvyssia spotreba je nad 100 km za hodinu a mozem potvrdit ze stlacit spotrebu pod 7 litrov je velmi obtiazne. Takze ceedovi najviac vyhovuje okreskova jazda tak 90 km/h co sa spotreby tyka.
Mino

Kia Ceed SW1,6CVVT
Uživatelský avatar
mino666 Muž
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 68  Témata: 6
Registrován: 20.11.2007
Bydliště: Nitra  Slovakia (sk)

Kia cee'd SW (2009)
20500 km @ 6.6 l/100km

Re: Cee´d-ISG-systém start/stop

Příspěvekod marhalu » 27.11.2009 16:57

U predchozi Fabie me stvalo to stani na krizovatce a kdyz jsem sledoval jak postupne ve meste stoupa spotreba jen na cervenych tak jsem se rozhodl pro ISG . JEzdim hodne po Praze tak si myslim ze neco usetrim ...
Sice jsem uz neco pochytil co a jak a kde je dobry ISG. Ale ty navyky nejak jeste chybi. Muses je nejak popsat. Jak se k nemu chovat
Prece jen ho mam jen 14 dni a zatim jsme se jeste tolik neskamaradili :)
prepared to sucCEED ;)
KIA Cee'd SW FL 1.6 CRDi Comfort Plus + něco navíc
Uživatelský avatar
marhalu Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 252  Témata: 4
Registrován: 13.10.2009
Bydliště: Praha - Prosek  Czech Republic (cz)

Kia cee'd SW (2010)
150000 km @ 5.65 l/100km

Re: Cee´d-ISG-systém start/stop

Příspěvekod JonnY » 28.11.2009 04:18

mino666 : mne vychadzala najlepsia spotreba okolo cca 70-75kmh. to mi palubny pocitac ukazoval cisla okolo 4.5 litra, comu sa mi teda nechcelo a vlastne este stale ani moc nechce verit... :)
ale samozrejme to chcelo prakticky nulovu premavku a rovinku najrovnejsiu z rovnych :D


marhalu : tiez ma zaujimaju skusenosti inych ludi :)
moje postrehy
- myslim ze dolezite je hlavne dobrzdat motorom ak sa da. cize nedojizdat s vyhodenou rychlostou, ale so zaradenym prevodom. vtedy isg vyraba elektriku "zdarma"
- na zaciatku som niekedy chcel nechat motor bezat tym, ze som nepustil spojku dufajuc ze rychlo skoci zelena. to je nezmysel, a ak si nejsi na 100% isty ze ti ta zelena okamzite skoci, tak hned ako sa da pusti spojku a nechaj motor skapat. vyhnes sa takym tym, "uz uz bude zelena" a clovek minutu stoji s vyslapnutou spojkou ako deb*l
- ja osobne vo velkych zapchach isg vypinam. tam sa neda dobit bateria "zdarma" pri brzdeni motorom, cize vsetku elektriku spotrebovanu na nastartovanie musi motor aj tak vyrobit "klasicky" za benzin.
- nejazdim s klimou, ale ak uz ju mam, tak isg zas vypinam. klima ma taku spotrebu ze baterka ju utiahne len chvilku a nema zmysel aby sa motor na tych par okamihov vypinal.
a to je tak vsetko co ma napadlo :)
JonnY Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 261  
Registrován: 22.06.2009
Bydliště: Bratislava  Slovakia (sk)

PředchozíDalší

Zpět na Motory / Pohonné ústrojí

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé