forrester píše:uz radsej nic nehovorim, tu su tusim sami "vyletnici, kilometer pred pumpou mam ist 70 po dialnici nie,omg??"
len si myslim ze to moc beriete vazne to chladenie toho turba, tisice ludi co jazdia po cestach mozno ani nevedia ze maju turbo pod kapotou,
a ziadne chladenie ani nic podobne...
motor nechavam ist len ked stojim nana nejakom odpocivadle,a potom hned zase valim dalej ..
Mexican píše:termin "chladenie turba" tu asi vela ludi nevie reprodukovat.. ide viac menej o to aby nahlym prerusim mazacieho a chladiaceho media (motorovy olej) nedoslo k destrukcii ulozenia a naruseniu osi lopatiek... vsetci nemci to robia podobne - pred odpocivadlo (1km) sa zaradia do krajneho pruhu a idu max 110-120, v pripajacom pruhu evidentne bez plynu pretoze clovek nevidi extremne brzdenie
robte tak ako uznate za vhodne... su to vase auta, vase peniaze
jarda2 píše:Mě by jen zajímalo jaká je záruka na turbo, moc se mi nezdá, že by tak drahou věc vyměnili zdarma, turbo se dá zničit snadno.
jarda2 píše:Mě by jen zajímalo jaká je záruka na turbo, moc se mi nezdá, že by tak drahou věc vyměnili zdarma, turbo se dá zničit snadno.
ervss píše:skoda ze v benzinoch nemame turbo
slava píše:ervss píše:skoda ze v benzinoch nemame turbo
Myslím, že 122.4 koňa by Ti mohlo stačit, ne? To by byl další krám k motoru, který by se mohl pokazit(a pískat jak u). A teď sleduj,jak se do mně
![]()
![]()
obují
. Mně bude stačit, když můj benzin pojede
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tony píše:nahodou takove turbo v benzinu je absolutni parada! viz. 1,8T od VW nebo 2,0T od renaultu nebo 1,6T od bmw. ty málo objemové turba 1,4T a méně jsou podle mě o ničem. spotřeba 10litrů a životnost jako když míchám piva se zelenou
Zpět na Motory / Pohonné ústrojí
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé