
Peter5 píše:rozdiel je 20 000SK tak to je otazka ci mi to za tych 20 000 stoji mam namiesto 66KW 85KW. Skoda ze nepoznam nikoho s tym slabsim motorom. Rad by som s nim hodil rec ako je snim spokojny.
Tony píše:u Vás je i ceed i dieselu s tím slabším výkonem? já myslel že to má tak jen i30...
a kolik je u Vás rozdíl mezi benzínem a tou slabší variantou?
Anndy píše:jakub: no ved na to som sa snazil upozornit. Ze nejde o "kroutak" ale o vykon a ten ma benzinovy motor vyssi, cize ked ma niekto pocit, ze naftova zrychluje lepsie ako benzinova, je to len pocit, nic viac.
jakub píše:Anndy píše:jakub: no ved na to som sa snazil upozornit. Ze nejde o "kroutak" ale o vykon a ten ma benzinovy motor vyssi, cize ked ma niekto pocit, ze naftova zrychluje lepsie ako benzinova, je to len pocit, nic viac.
Je to ještě jinak. Jde vlastně o obojí, protože výkon závisí na kroutícím momentu a otáčkách. A jelikož diesel pracuje s nižšími otáčkami, tak musí mít logicky při stejném výkonu vyšší kroutící moment. To zrychlování není ani pocit, ono to tak je. Turbodiesel i při stejném udávaném max. výkonu dává v nižších otáčkách skoro 2x takový výkon než atmosférický benzín. U benzínu ale výkon roste a tak při určitých otáčkách bude mít zase vyšší výkon benzín (tady už výkon dieselu klesá) a tím bude i více táhnout. Takže máš vlastně pravdu, zrychlují stejně, akorát diesel v nižších otáčkách (proto není třeba podřazovat) a benzín až ve vyšších.
Martin píše:Já jezdím se svojí 1,6 benzínem většinou po městě, ale když jedu dálku tak si myslím že je ten výkon hlavně bezpečnější. Mám tedy SWčko a proto ta 1,6, když bych měl jen kraťase, tak 1,4 bohatě stačí.
jakub píše:Fabie HTP jsou dost vtipné. Nevím čím to je, ale pokaždé v nějakém stoupacím pruhu když jedu 90 v pravém, tak Fabie HTP se suverénně zařadí do levého. To je ale bohužel vše, protože do kopce se mnou neudrží ani tu 90.Kdyby to ale bylo jednou, ale ono to je pravidlo. Asi vidí KIA, tak si myslí, že to předjede jak nic.
jakub píše:Fabie HTP jsou dost vtipné. Nevím čím to je, ale pokaždé v nějakém stoupacím pruhu když jedu 90 v pravém, tak Fabie HTP se suverénně zařadí do levého. To je ale bohužel vše, protože do kopce se mnou neudrží ani tu 90.Kdyby to ale bylo jednou, ale ono to je pravidlo. Asi vidí KIA, tak si myslí, že to předjede jak nic.
Zpět na Motory / Pohonné ústrojí
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé