Nafta vs. Benzin

Motor, spojka, převodovka a vše kolem.

Příspěvekod PetrCBR » 17.09.2008 21:58

Happy píše:Jen jestli to nebyla OI 1.9TDi 66kW, s vadnou váhou vzduchu :D :lol:


Nene, byla to O2.
Nikdy nerikej ze neco nejde ... vzdycky se najde nejaky blbec, ktery nevi ze to nejde a udela to.
PetrCBR Muž
Přispěvatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 102  Témata: 2
Registrován: 26.07.2008
Bydliště: Rožnov p.R.  Czech Republic (cz)
Sponzor (1)

  • Finanční podpora Kia-Club.org
    CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010
    SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

 

Příspěvekod Návštěvník » 21.09.2008 00:59

A proc by Te s 90kW autem melo predjet 79kW auto?
Jemu to mozna tahne od spodu, ale paklize se "zavodi", je max. vykon dulezitejsi nez max. kroutak...
Návštěvník
 


km @ l/100km

Příspěvekod Návštěvník » 10.11.2008 14:28

Jsem naprostý nováček na tomto fóru, tak prosím o shovívavost. Mám přes 5 let Mazdu 6 v kombíku a dieselu (mimochodem již třetí mazdu v pořadí) a pomalinku se poohlížím po změně vozu (event. i značky). Nemám v podstatě s Mazdou žádný problém teď ani v minulosti, ale to neznamená, že bych event. nevyměnil. Zjistil jsem totiž, že ročně najíždím cca 25 - 30 tis. km (půlkou krátké trasy, na druhou stranu třeba i 2500 km během dovolené), takže mi netřeba platit až zas tak vysokou cenu. Rád bych znal Váš názor a zkušenosti při přechodu z jiného vozu stejné nebo vyšší kategorie. A také, pokud tu někdo takový je, jaké má zkušenosti se silnější naftou a automatem. Díky moc
Návštěvník
 


km @ l/100km

Příspěvekod Happy » 10.11.2008 15:31

Frankie píše:Jsem naprostý nováček na tomto fóru, tak prosím o shovívavost. Mám přes 5 let Mazdu 6 v kombíku a dieselu (mimochodem již třetí mazdu v pořadí) a pomalinku se poohlížím po změně vozu (event. i značky). Nemám v podstatě s Mazdou žádný problém teď ani v minulosti, ale to neznamená, že bych event. nevyměnil. Zjistil jsem totiž, že ročně najíždím cca 25 - 30 tis. km (půlkou krátké trasy, na druhou stranu třeba i 2500 km během dovolené), takže mi netřeba platit až zas tak vysokou cenu. Rád bych znal Váš názor a zkušenosti při přechodu z jiného vozu stejné nebo vyšší kategorie. A také, pokud tu někdo takový je, jaké má zkušenosti se silnější naftou a automatem. Díky moc


To je vidět, že tě pálí dobré bydlo. Pokud jsi u značky spokojený, zůstaň u ní. Nelaboruj. Jestli chceš auto od KIA v kategorii střední třída (ne nižší střední), tak za Mazdu6 tady náhradu nehledej. Ukamenujte mě. Moje příští auto bude, po ceedu, opět Mazda. Ceed mě nepřesvědčil, byla to chyba. Chybama se člověk učí. Ale G.B. Shaw řekl, že člověk by se měl poučit z cicích chyb, ne ze svých, tak se zkus poučit z mých ty. Sám říkáš, že s tím nemáš problém. Já jsem taky neměl, takže jsem při tom měl zůstat. Ne, že bych momentálně měl nějaký problém, ale celkově mě to auto zklamalo - jízdní vlastnosti, hluk motoru 1.6, dynamika, pazvuky z plastů palubky, nic moc teda. Je tam pár věcí vychytanějších oproti Mazdě, ale motor ani brzdy ani světla, což považuji za základ, to nejsou.
Happy Neuvedeno
Přispěvatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 132  
Registrován: 06.07.2008
Bydliště: Zlínský kraj  Czech Republic (cz)

Příspěvekod Tony » 10.11.2008 20:06

cmk píše:A proc by Te s 90kW autem melo predjet 79kW auto?
Jemu to mozna tahne od spodu, ale paklize se "zavodi", je max. vykon dulezitejsi nez max. kroutak...


toť je pravda ale zase musíš vzít v potaz že diesel má max výkon při nízkých otáčkách zato benzín tam musíš vyhnat. ale spíše než o výkonech to je o tom jak kdo umí jezdit a hlavně ŘADIT

@Happy

jasně každý má svůj názor. nevím sice co jsi měl za mazdu jestli 3 nebo 6 ale v každém případě nevím co jsi čekal... když se podíváš na ceny mazd (třeba trojky aby jsme byli ve stejné třídě) tak jsou mnohem vyšší než u ceeda takže se dá teoreticky předpokládat lepší kvalita.
osobně si myslím že je blbost přecházet z vyšších tříd dolů. budete vždy zklamání protože jste si zvykli na vyšší komfort, výkony,... takže bych zůstal u té 6ty :-)
Tony aka FUCKER LUCKER in CoD World and LUCKER1984 in WoT
Kia cee´d 1,6 CRDi EX+
najeto 118 000 km

Uživatelský avatar
Tony Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 1637  Témata: 13
Registrován: 16.11.2007
Bydliště: Nošovice  Czech Republic (cz)
6. sraz Kia-Club.org (1)

Kia cee'd (2007)
118000 km @ 6 l/100km

Příspěvekod Návštěvník » 10.11.2008 20:19

to Happy a Tony:

Jak jsem říkal, zatím nekupuji... Před každou svou koupí jsem zvyklý obejít konkurenci, pozeptat se na zkušenosti, vyzkoušet jízdu. A teprve pak se rozhoduji (zatím vždy pro Mazdu)
Návštěvník
 


km @ l/100km

Příspěvekod Happy » 10.11.2008 20:35

Tony píše:
cmk píše:A proc by Te s 90kW autem melo predjet 79kW auto?
Jemu to mozna tahne od spodu, ale paklize se "zavodi", je max. vykon dulezitejsi nez max. kroutak...


toť je pravda ale zase musíš vzít v potaz že diesel má max výkon při nízkých otáčkách zato benzín tam musíš vyhnat. ale spíše než o výkonech to je o tom jak kdo umí jezdit a hlavně ŘADIT

@Happy

jasně každý má svůj názor. nevím sice co jsi měl za mazdu jestli 3 nebo 6 ale v každém případě nevím co jsi čekal... když se podíváš na ceny mazd (třeba trojky aby jsme byli ve stejné třídě) tak jsou mnohem vyšší než u ceeda takže se dá teoreticky předpokládat lepší kvalita.
osobně si myslím že je blbost přecházet z vyšších tříd dolů. budete vždy zklamání protože jste si zvykli na vyšší komfort, výkony,... takže bych zůstal u té 6ty :-)


trojku a ta cena je vyšší jen kvůli tomu, že se to tahá až z Japonska, jinak by byla +- stejná. Víš jak: CLO, doprava, dealer, každý se chce napakovat.
Happy Neuvedeno
Přispěvatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 132  
Registrován: 06.07.2008
Bydliště: Zlínský kraj  Czech Republic (cz)

Příspěvekod Stefi » 10.11.2008 20:48

:) nechci vám brát iluze, ale 3 ka se už dělala i v Europě právě aby byly nižší vstupy, byla o to v době kdy vyjela, to je jinak stejná platforma jak Focus a Volvo jestli 4O, nebo 30 ková řada, diesel je stejný s PSA atd.....chce to jit do těch počádků předchozí gen-Focus, v jiném kabátu, jinak v tý Europě to byla montáž..... :no: ,taky to byl v 2001 trochu můj kandidát, ale servis byl daleko tak to vyhaslo...
Stefi Muž
KIA Family
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 3815  Témata: 43
Registrován: 01.04.2008
Bydliště: Sušice  Czech Republic (cz)
6. sraz Kia-Club.org (1) 8. sraz Kia-Club.org (1) 10. sraz Kia-Club.org (1) 11. sraz Kia-Club.org (1) 12. sraz Kia-Club.org (1) 13. sraz Kia-Club.org (1) 15. sraz Kia-Club.org (1) 17. sraz Kia-Club.org (1) 18. sraz Kia-Club.org (1)
10. výročí Kia Clubu (1) 19. sraz Kia-Club.org (1) 22. sraz Kia-Club.org (1) 23. sraz Kia-Club.org (1) 24. sraz Kia-Club.org (1) 1. místo (1) 3. místo (1) Sponzor (16) TOP sponzor (3)

Honda CR-V (2008)
157756 km @ 7.8 l/100km

Příspěvekod Happy » 10.11.2008 21:00

Stefi píše::) nechci vám brát iluze, ale 3 ka se už dělala i v Europě právě aby byly nižší vstupy, byla o to v době kdy vyjela, to je jinak stejná platforma jak Focus a Volvo jestli 4O, nebo 30 ková řada, diesel je stejný s PSA atd.....chce to jit do těch počádků předchozí gen-Focus, v jiném kabátu, jinak v tý Europě to byla montáž..... :no: ,taky to byl v 2001 trochu můj kandidát, ale servis byl daleko tak to vyhaslo...


To není pravda, Trojka je dělaná v Hofu, 130 km od Hiroshimi, v Evropě se nedělá, neblázni. V Evropě se montuje šestka a to, že C-MAX a Volvo sdlílí stejnou podvozkovou platformu je jen díky Japoncům, protože ten podvozek vyvinuli oni a protože má FORD v Mazdě 33% podíl, tak proč by to nevyužili. A taková perla - cokoliv FORD dal do Mazdy svého, tak to stálo za pendrek, například spojka. A dalo by se pokračovat. Ale trojka je dělaná v JP. Normálně se výrobní závod dekóduje z VIN a pro M3 jsou dva závody Hiroshima a Hofu. Ten diesel je navržen společně s PSA, taky z počátku stál pěkně za ... velké kulové, než se vychytali mouchy. Nějaký pseudo soudruh odflákl, co se dalo, to byl děs. Ale už se jim to daří. Někteří první majitelé beta verzí by mohli vyprávět. To máš to samé jako s Mitsubishi a jejich TDi od VW.

Pokud máš jiné informace o výrobě, sem s nimi, rád se nechám, jako předseda Mazda3Klubu, poučit. Informací není nikdy dost. Trojku jsem si vybíral právě proto, že je to jediný vůz Mazdy vyráběný pouze v JP, každopádně 2004, 2005, 2006 určitě. Jestli facelift změnil výrobní závod, to nevím, po tom jsem už nepátral.
Happy Neuvedeno
Přispěvatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 132  
Registrován: 06.07.2008
Bydliště: Zlínský kraj  Czech Republic (cz)

Příspěvekod Stefi » 10.11.2008 21:10

@Happy ted to už tak nesleduji ale naměla být tu montáž někde v zemích \eneluxu, pak to nejak rušila a něco i v Anglii, jen tak sem si na to vzpoměl , dnes to už sleduji spíš obecně, ta spolupráce je normální, vždyt ten podvozek je super,já jsem řekl svůj názor asi jsi víc její zastánce, ja pokukával po MPS, ale nebylo to uplně vhodné na okresky, jezdil jsem i RX, měl to známý....bylo to fajn
Stefi Muž
KIA Family
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 3815  Témata: 43
Registrován: 01.04.2008
Bydliště: Sušice  Czech Republic (cz)
6. sraz Kia-Club.org (1) 8. sraz Kia-Club.org (1) 10. sraz Kia-Club.org (1) 11. sraz Kia-Club.org (1) 12. sraz Kia-Club.org (1) 13. sraz Kia-Club.org (1) 15. sraz Kia-Club.org (1) 17. sraz Kia-Club.org (1) 18. sraz Kia-Club.org (1)
10. výročí Kia Clubu (1) 19. sraz Kia-Club.org (1) 22. sraz Kia-Club.org (1) 23. sraz Kia-Club.org (1) 24. sraz Kia-Club.org (1) 1. místo (1) 3. místo (1) Sponzor (16) TOP sponzor (3)

Honda CR-V (2008)
157756 km @ 7.8 l/100km

Příspěvekod Happy » 10.11.2008 21:20

Stefi píše:@Happy ted to už tak nesleduji ale naměla být tu montáž někde v zemích \eneluxu, pak to nejak rušila a něco i v Anglii, jen tak sem si na to vzpoměl , dnes to už sleduji spíš obecně, ta spolupráce je normální, vždyt ten podvozek je super,já jsem řekl svůj názor asi jsi víc její zastánce, ja pokukával po MPS, ale nebylo to uplně vhodné na okresky, jezdil jsem i RX, měl to známý....bylo to fajn


Zastánce - ani ne, já jsem už toho taky vystřídal hodně, a chtěl jsem zkusit zase něco jiného. Nic není dokonalé a o problémech Trojky by se taky dalo vyprávět, ale tehdy jsem ji vybíral právě proto, že byla vyrobená v JP, tak mě překvapilo, co ji psal. Jo, ten podvozek - až na pár maličkostí - je opravdu dobrý.
Happy Neuvedeno
Přispěvatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 132  
Registrován: 06.07.2008
Bydliště: Zlínský kraj  Czech Republic (cz)

Příspěvekod Návštěvník » 21.11.2008 00:00

Čerstvo z testovacích jázd oboch kubatúr (1,6 benzín a 85kW CRDi), by som sa s vami rád podelil o moje SUBJEKTÍVNE názory. Nakoľko som doteraz vlastnil len benzínový pohon, a sem tam jazdil na dieseloch (vždy ma fascinoval ich krútiaci moment z nízkych otáčok), tak som sa rozhodol, že porovnám tieto motorizácie u KIi a pre vyhliadnutého proceeda zvolím ten správny.
HLUK
Jazdím väčšinou na nízkych, úsporných otáčkach a v oblasti hluku preto u mňa po testovacích jazdách vyhráva benzín, nakoľko je pri bežných rýchlostiach a bežnom zrýchľovaní veľmi tichučký (pri 160-tke zas trošku dunel).
Diesel naopak v nízkych otáčkach a pri nižších rýchlostiach dosť počuť, i keď je vraj lepšie odhlučnený. (Na druhej strane je to zvuk pekelného stroja, takže prečo si ho nevychutnať. a vôbec, aj tak mi bude hučať hudba :)) Neviem si ale spomenúť aký zvuk mal diesel pri 180-tke, nakoľko som sa v tých chvíľach nachádzal v trošku inom svete.... Keď sa totiž pri 140-tke za vami objaví Q7, vy dupnete na pedál, auto sa derie dopredu a pri 180-tke zistíte v akom šípe to vlastne sedíte a navyše vás audina stále akosi nedobieha - trošku to začne hriať pri rozbúchanom srdci. (Po udelelenej lekcii som samozrejme spomalil a nechal ho, nech sa valí ďalej - pohľad šoféra tej Q7 v momente, keď ma predbiehal, však stál zato... ;-) ) Po diaľnici som doteraz chodil okolo 130-140, moje nadšenie z uvedeného môžte tí čo jazdíte na silných strojoch brať trošku s rezervou..
ZRÝCHLENIE
Zatiaľ čo diesel nemá problém zatlačiť vás do sedačky prakticky kedykoľvek, benzín zatlačí len jemne a proste zrýchľuje kontinuálne. Veľa ľudí tu spomínalo, že sa vytešujú na vytočenom motore. Neviem však pri akej zaradenej rýchlosti, pretože mne sa benzínový motor do otáčok dostával len relatívne pomaly, i keď bola noha na podlahe. Preto rozmýšľam, že ak by som chcel dosiahnuť tých športových 5-6 tisíc otáčok napríklad na treťom stupni, na akú rýchlosť by som sa musel dostať 120?
Na to, aby som si tie vysoké otáčky užil, teda dostal sa do nich, proste nebolo miesto. Naopak diesel s týmto problém už z dôvodu svoje konštrukcie nemá a najviac muziky ponúka na otáčkovom dne.
SPOTREBA
Tu asi nie je čo riešiť.
ZÁBAVA Z JAZDY/ADRENALÍN
CommonRail nemal problém vyčariť mi úsmev na tvári kedykoľvek som zošliapol plyn. Na diaľnici som si vyvíjanú rýchlosť doslova užíval, pocit z predbiehania na bežných cestách je proste úžasný.
Pri benzíne som nával adrenalínu síce pri predbiehaní pocítil tiež, ale to len z obavy, či to auto predo mnou stihnem predbehnúť skôr, než sa stretnem s tým oproti.
VERDIKT
Benzínik je veľmi slušný motor, zrýchľuje pekne postupne (bohužiaľ, jeho údajnej prednosti - vysokých otáčok - som sa na našich cestách nedočkal-možno je tým celé moje hodnotenie neobjektívne, ale tak som to aj zamýšľal. Jazdím totiž po meste, diaľnici a medzimeste, nie v talianskych alpách), vo všeobecnosti mu vašk nie je čo vytknúť, chodí decentne a tichučko - srdce však nerozbúchal.
Diesel klepoce ako diesel, ale nie rušivo, práve naopak, keď sa doňho po zošliapnutí pedálu začne hrnúť svištiaci vzduch, ide o zvuk nanajvýš príjemný.


Podvedomý úsmev grátis.

Do môjho proceeda teda pôjde stroj na úsmevy...
Návštěvník
 


km @ l/100km

Příspěvekod Katikakus » 21.11.2008 08:34

Dostat motor do otacek neni o silnici, ale o ridici. Kdyz potrebujes vykon, treba pri rychlosti 80km/h, staci podradit na trojku, otacky vyskoci ke 4000, seslapnout plyn a za chvilku tam mas 6000. Samozrejme se zatahem turbodieselu se to neda srovnavat, rozdil v kroutaku je proste velky. Ale i tak se da s benzinem krasne vyhrat.
Ja mam ve svym aute 150k turbodiesel, ktery proste tahne od nizkych otacek, kopec nekopec. U benzinu v Cee'du clovek musi premyslet a hledat ten spravny okamzik na podrazeni, vyhrat si s tim motorem a to mne prijde zabavnejsi, takze casto rad mlade necham Avensise a jedu Cee'dem.
Proceed GT 1.6 T-GDI Penta Metal
Sportage III 1.6 GDI Comfort Plus Orange Techno
Cee'd 1.4 Comfort Plus So Red
Uživatelský avatar
Katikakus Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 951  Témata: 2
Registrován: 13.09.2008
Bydliště: Praha  Czech Republic (cz)
2. místo (1)

Kia ProCeed GT (2020)
65000 km @ 7.94 l/100km

Příspěvekod AllInOne » 21.11.2008 10:00

trnsltr píše:Čerstvo z testovacích jázd oboch kubatúr (1,6 benzín a 85kW CRDi), by som sa s vami rád podelil o moje SUBJEKTÍVNE názory. Nakoľko som doteraz vlastnil len benzínový pohon, a sem tam jazdil na dieseloch (vždy ma fascinoval ich krútiaci moment z nízkych otáčok), tak som sa rozhodol, že porovnám tieto motorizácie u KIi a pre vyhliadnutého proceeda zvolím ten správny.
HLUK
Jazdím väčšinou na nízkych, úsporných otáčkach a v oblasti hluku preto u mňa po testovacích jazdách vyhráva benzín, nakoľko je pri bežných rýchlostiach a bežnom zrýchľovaní veľmi tichučký (pri 160-tke zas trošku dunel).
Diesel naopak v nízkych otáčkach a pri nižších rýchlostiach dosť počuť, i keď je vraj lepšie odhlučnený. (Na druhej strane je to zvuk pekelného stroja, takže prečo si ho nevychutnať. a vôbec, aj tak mi bude hučať hudba :)) Neviem si ale spomenúť aký zvuk mal diesel pri 180-tke, nakoľko som sa v tých chvíľach nachádzal v trošku inom svete.... Keď sa totiž pri 140-tke za vami objaví Q7, vy dupnete na pedál, auto sa derie dopredu a pri 180-tke zistíte v akom šípe to vlastne sedíte a navyše vás audina stále akosi nedobieha - trošku to začne hriať pri rozbúchanom srdci. (Po udelelenej lekcii som samozrejme spomalil a nechal ho, nech sa valí ďalej - pohľad šoféra tej Q7 v momente, keď ma predbiehal, však stál zato... ;-) ) Po diaľnici som doteraz chodil okolo 130-140, moje nadšenie z uvedeného môžte tí čo jazdíte na silných strojoch brať trošku s rezervou..
ZRÝCHLENIE
Zatiaľ čo diesel nemá problém zatlačiť vás do sedačky prakticky kedykoľvek, benzín zatlačí len jemne a proste zrýchľuje kontinuálne. Veľa ľudí tu spomínalo, že sa vytešujú na vytočenom motore. Neviem však pri akej zaradenej rýchlosti, pretože mne sa benzínový motor do otáčok dostával len relatívne pomaly, i keď bola noha na podlahe. Preto rozmýšľam, že ak by som chcel dosiahnuť tých športových 5-6 tisíc otáčok napríklad na treťom stupni, na akú rýchlosť by som sa musel dostať 120?
Na to, aby som si tie vysoké otáčky užil, teda dostal sa do nich, proste nebolo miesto. Naopak diesel s týmto problém už z dôvodu svoje konštrukcie nemá a najviac muziky ponúka na otáčkovom dne.
SPOTREBA
Tu asi nie je čo riešiť.
ZÁBAVA Z JAZDY/ADRENALÍN
CommonRail nemal problém vyčariť mi úsmev na tvári kedykoľvek som zošliapol plyn. Na diaľnici som si vyvíjanú rýchlosť doslova užíval, pocit z predbiehania na bežných cestách je proste úžasný.
Pri benzíne som nával adrenalínu síce pri predbiehaní pocítil tiež, ale to len z obavy, či to auto predo mnou stihnem predbehnúť skôr, než sa stretnem s tým oproti.
VERDIKT
Benzínik je veľmi slušný motor, zrýchľuje pekne postupne (bohužiaľ, jeho údajnej prednosti - vysokých otáčok - som sa na našich cestách nedočkal-možno je tým celé moje hodnotenie neobjektívne, ale tak som to aj zamýšľal. Jazdím totiž po meste, diaľnici a medzimeste, nie v talianskych alpách), vo všeobecnosti mu vašk nie je čo vytknúť, chodí decentne a tichučko - srdce však nerozbúchal.
Diesel klepoce ako diesel, ale nie rušivo, práve naopak, keď sa doňho po zošliapnutí pedálu začne hrnúť svištiaci vzduch, ide o zvuk nanajvýš príjemný.


Podvedomý úsmev grátis.

Do môjho proceeda teda pôjde stroj na úsmevy...




Víš, ono se fakt zdá, že tě ten diesel zařeže (brát s rezervou) do sedačky, ale když jsem zkoušel sprint s 1.4 benzínem (proceed - pepe), tak jsem zjistil, že i když mám o 5kw víc, tak že to nic neznamená. Je to samozřejmě i o řidiči. Možná by bylo zajímavé sprint z 0-180.
AllInOne Neuvedeno
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 250  Témata: 2
Registrován: 05.11.2007
Bydliště: Brno  Czech Republic (cz)

Kia cee'd (2008)
53000 km @ 5.5 l/100km

Příspěvekod matysekul » 21.11.2008 13:41

To je jeden úhel pohledu.Největší problém,takového zkoušení vidím, v náchylnosti benzínových motorů na zajetí,či nezajetí. U syrového motoru jsem měl pocit,že to auto fakt moc nejede a kde je těch 93kW?Ale nedávno jsem jel zajetým 1,6 a bylo to nebe a dudy.
KIA Cee´d II SW 1,6 GDI Exclusiv 45000km
Uživatelský avatar
matysekul Muž
KIA Family
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 779  
Registrován: 16.03.2008
Bydliště: Česko  Czech Republic (cz)
Mogul Safety Cup 2009 (1) 4. sraz Kia-Club.org (1) 8. sraz Kia-Club.org (1) 10. sraz Kia-Club.org (1) Organizátor srazu (1)

Kia cee'd SW II (2015)
45000 km @ 6.5 l/100km

PředchozíDalší

Zpět na Motory / Pohonné ústrojí

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: ferin, Google Adsense [Bot], Iwanp