Zkus si, prosim, jeste jednou precist muj prispevek. Tentokrat pozorneji! Tedy co se obecneho porovnani motoru tyce. Ono to stejne tak plati i pro vsechny motory Ceeda.
Cerpani, spotreba: pokud tedy kazdy mesic najedes 1000km a se vznetovym motorem by si musel jezdit kazdy druhy den cerpat plnou tak to mame spotrebu 124 litru/100km
Dobra, chapu, ze to byla nadsazka, ale i tak je to ptakovina. S 1.6 CRDI muze byt spotreba tak mezi 5 a 6 litry, s 1.6 CVVT kolem 7 litru. Beru to osobne dle me nohy. Jinymi slovy s naftou dojedes na nadrz 963km a na benzin 636km. To tedy znamena, ze s naftou pojedu k cerpaci stanici 2x za 2 mesice a s benzinem 3x. To je jen hrube porovnani.
Takze s benzinem ztratis za dva mesice o cca 5-10minut vice. Hmm. Je to opravdu pro Tebe az tak zasadni??
Jinak pul hodiny u benziny jsem stal naposled za bolsevika, kdyz se zdrazovalo. Pokud to tedy jeste pamatujes.
Dale, 50 litru nepovazuji za crnknuti, ale je mozne, ze jezdis s kamionem.
P.S. zkus se zamyslet nad interpunkci, malymi a velkymi pismeny.... Prospeje to srozumitelnosti.
hooopy píše:Raven píše:No, v podminkach civilizivane evropy je otazka akcniho radiusu ponekud irelevantni. Cerpaci stanice jsou na kazdem rohu.
Jinak co se vykonu tejka tak je to ponekud opacne. Nepreplnovany zazehovy motor ma obvykle vyssi vykon nez preplnovany vznetovy o stejnem obsahu. To jen tak pro uplnost.
hm..ano.. mozno nepreplnovany..ale pokial som pochopil, my sa bavime o ceedkach a tam mame preplnovanie... preto ten moj prispevok.... a co sa tyka radiusu,..z pohladu hustoty cerpaciek mas pravdu.... ale mojho pohladu. to jest, cca 800-1000km mesacne je pre mna dolezite eby som kazdy druhy den nezabil polhodinku cakanim na cerpacke kvoli cvrknutiu 50 litrikov paliva. samozrejme je to vec pohladu.