
Důležité upozornění |
---|
![]() ![]() Více se dozvíte zde https://www.kia-club.org/viewtopic.php?p=195579#p195579 |
husman píše:pro eme:
v techničáku mám provozní 1317-1399 (tomu nerozumím asi suchá - s náplněmi).
Vyměnili jsme rodinné auto. Mladá rodina, 2 malé děti, výhledově vlčák. Rodinné znamená, že ho přes týden používá manželka na cesty ke tchýni a na další pojíž'dky, každá cesta kolem 8mi kilometrů, nejdelší má cestu do Slaného 11 km. No a o víkendu mi dovolí dělat řidiče na případný výlet. párkrát do roka delší cesta. Ročně tak natočí kolem 12 000 km. Na tohle 109 koní stačí. Ale těch 109 koní žena při 6200 otáčkách nikdy nedosáhne. Kolik může auto mít koní při 3000?
Nejvíc jsem auto prověřil při cestě z letiště jak jsem psal. Při cestě do Chorvatska by bylo určitě tak o 50 kilo víc v kufru.
Sebe určitě s klimou neuvaříš, a pokud si necháš dát termické sklo tak tuplem ne.
A auto taky neuvaříš, při 130 točí motor 4000.
Vybírali jsme samozřejmě podle ceny, takže megane i focus II by vyšly v cenových akcích levněli než cee´d, ale v ten okamžik nastoupí také nerozumná část myšlení a vybere prostě to nejhezčí řešení.(a ten motor všude přece tak chválili ;) )
vzpomněl jsem si na jednu nezodpovězenou ot-kolik že má koní při 3000 ot/min?-dostala se mi do rukou pěkná tabulka-a za tu maďarštinu se omlouvám![]()
Myslím že cestovní pohoda a kultura cestování je oproti felicii někde jinde.
eme píše:husman píše:pro eme:
v techničáku mám provozní 1317-1399 (tomu nerozumím asi suchá - s náplněmi).
Vyměnili jsme rodinné auto. Mladá rodina, 2 malé děti, výhledově vlčák. Rodinné znamená, že ho přes týden používá manželka na cesty ke tchýni a na další pojíž'dky, každá cesta kolem 8mi kilometrů, nejdelší má cestu do Slaného 11 km. No a o víkendu mi dovolí dělat řidiče na případný výlet. párkrát do roka delší cesta. Ročně tak natočí kolem 12 000 km. Na tohle 109 koní stačí. Ale těch 109 koní žena při 6200 otáčkách nikdy nedosáhne. Kolik může auto mít koní při 3000?
Nejvíc jsem auto prověřil při cestě z letiště jak jsem psal. Při cestě do Chorvatska by bylo určitě tak o 50 kilo víc v kufru.
Sebe určitě s klimou neuvaříš, a pokud si necháš dát termické sklo tak tuplem ne.
A auto taky neuvaříš, při 130 točí motor 4000.
Vybírali jsme samozřejmě podle ceny, takže megane i focus II by vyšly v cenových akcích levněli než cee´d, ale v ten okamžik nastoupí také nerozumná část myšlení a vybere prostě to nejhezčí řešení.(a ten motor všude přece tak chválili ;) )
vzpomněl jsem si na jednu nezodpovězenou ot-kolik že má koní při 3000 ot/min?-dostala se mi do rukou pěkná tabulka-a za tu maďarštinu se omlouvám![]()
Myslím že cestovní pohoda a kultura cestování je oproti felicii někde jinde.
bans píše:Ahoj
Jak jsme psal nedávno, chystám se pomale na koupi tohohle vozu, ale:
Vždycky jsem byl zastáncem benzínu, i když jsem jezdil sem tam s naftou. Vždycky jsem říkal, že když naftu, tak v úplně novém autě a teď mě to tak nějak hryže, když má to nové auto přijít.
Když vezmu cenovej rozdíl, tak to není žádná horentní suma, ale chtěl bych, aby mě někdo přesvědčil (nakopl), proč vzít CRDi.
Já to auto doposud zatím neřídil,ani naftu, ani benzín, takže se ptám tady.
Pro mě jedinou přiznivou vlastností je trochu nižší spotřeba než u toho benzínu,ale zase takovej markantní rozdíl to není, tak se chcu zeptat na nějaké další výhody....
Nechcu vyvolávat flame nafta vs benzín, ale chcu radu od někoho, kdo to může trocha porovnat. Pokud má člověk naftu za 15Kč, není co řešit, ale já jí mám za cenu, která svítí na ceduli u ČP.
Díky, bans
hledal sem, ale nenašel jsem odpověď na mou otázku
pro_ceed píše:> s naftou se ti bude lip jezdit protoze mas vyrazne vetsi kroutak a pri predjizdeni to ocenis, jen pridavas plyn, nebo max o 1 stupen podrazujes ..
> s benzinem to musis drzet vic pod krkem a podrazovat i o dva stupne, ale kdyz to bude v tockach tak nemas problem
naklady si musiš spocist sam, nekdo to tu uz pocital ..
Zpět na Motory / Pohonné ústrojí
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé