Stránka 1 z 1

oil catch can/blow off

PříspěvekNapsal: 13.10.2023 19:30
od TOMI99
Ahoj Klubaci :D

Som tu novy a prisiel som si pre rady/nazor :help: som zatial stastnym majitelom :kia: Ceed sw 1.5 T-gdi / MY 22´

1. Uvazujem nad montazou "Oil catch can" vzhladom k tomu ze je to priamovstrek a to odvetravanie kluky do sania by mohlo byt bez tych "fajnotiek" ( princip fungovania GDI tu predpokladam popisovat nemusim, cielom je udrzat ventili a klapku co najdlhsie bez ulhikovych usadenin karbonu atd...)

2. Blow off ventil primane mi nejde o "SUTUTUTU" no uz ked to bude... skor mi ide o odstranenie prebytocneho tlaku/tepleho a mozno aj ciatocne kontaminovaneho vzduchu zo sania...

ma niekto z vas skusenosti s konkretnym motorom? co nato vaha vzduch pripadne dalsich XY senzorov/cidiel? :-?

o tom ci to ma tento zasah vplyv na zaruku sa bavit nechcem

vopred dakujem za vase nazory a odpovede

Re: oil catch can/blow off

PříspěvekNapsal: 16.10.2023 07:29
od therion
nevim co to je SUTUTUTU : )) , ale resit odvetrani klikovky , kdyz motor ma vnitrni egr pomoci variabl casovani ventilu mi prijde ponekud malicherne : ))))

Re: oil catch can/blow off

PříspěvekNapsal: 22.07.2024 23:15
od Ulicnik
Oil catch can je problém v našich podmínkách. Kromě toho, že pochytáš nějaký olej, tak pochytáš hodně vody z vlhkosti vzduchu a co dělá voda v zimě? :-) Beztak už jeden Oil catch can máš. Jmenuje se intercooler. :lol: Vypadá to jako vtip, ale myslím to vážně....

Re: oil catch can/blow off

PříspěvekNapsal: 23.07.2024 06:27
od therion
Ne intercoler ti vodu za vsech teplot neodstrani a ja ho v aute prekvapive nemam. Dalsi kravina je samotny Oil catch can, od toho je v motoru olejovy separator a ten pokud je v poradku, tak do sani zadny olej nepusti. (mam sani vc. klapky uplne suche jak je to sakra mozne?)
A vodu to odseparovat neumi uz z principu funkce. Vymyslite kraviny misto toho aby jste autu doprali kvalitni plnou syntetiku s vymenou do 10k a najlepsi mozne palivo.