Stránka 1 z 17

Jak správně zajet nového cee´d-a SW?

PříspěvekNapsal: 04.11.2007 16:37
od filo
Zdravím lidi,možná to tu někde na fóru už je, ale přesto se zeptám jak dobře a "neškodně" zajet auto.Aby zůstalo svižné a zároveň moc nechlastalo?
Díky za případné info. :scooter:

PříspěvekNapsal: 04.11.2007 17:44
od vladislav
Já si myslím,že v dnešní auta už nejsou tak háklivá na nějaké zajíždění...Mám stejný motor jako ty...Snažím se držet otáčky tak někde uprostřed....Dávám pozor ,abych motor nedusil na malé otáčky ani moc nepřetáčel...Dělal jsem to tak vždy a nemohu si stěžovat na špatně zajeté auto...Ted po 1100 km je už cítit jak se motor začíná uvolnovat...Tot můj názor i metoda zajíždění... :shifty: :shifty:

PříspěvekNapsal: 04.11.2007 17:51
od Návštěvník
Vlada,ma pravdu,nekdo říká že aspon do 1 tisíce najetých km,jezdit tak normálně a pak už v pohode.Dnesní motory už nejsou co to bylo na začátku.Jinak jedna zkušenost - pokud je motor zajet tak trochu ostře,má pak malou spotřebu a dobrý výkon, je svižnější,než ten co ho někdo zajížděl pomalu apod.Tak at vám to jezdí.

PříspěvekNapsal: 04.11.2007 19:29
od Beda
Vubec bych ho nejak nesetril, protoze si ridici jednotka zvykne na linou jizdu :no: a pak to na dalnici bude zrat jak tank :P Vzdyt i skodovaci u novych aut doporucujou, aby jste ho nejak moc nesetrili, protoze motor uz je tak vymakanej, ze mu to nemuze uskodit. Bracha zajel Fabku hned vyletem do Alp a k mori do Jugoslavie a zadnej problem. V prodejne mu potvrdili, ze ji nemusi setrit, ze to uz neni jak driv :cool:

PříspěvekNapsal: 05.11.2007 02:11
od nocnik511
...jojo....žádný zbytečný slitování...jen ho proháněj,ať vidíš, jestli Ti ho dobře smontovali....občas si brnkni do červenýho políčka...jen tak na krajíček :wink: hlavně nepřetočít otáčkoměér....ale,abys vypálil červíka :-)

PříspěvekNapsal: 05.11.2007 07:06
od thunder
tak som si precital vsetky prispevky k tejto teme a chlapci za 22dni ma to moje auto popi...,prepacte za nedokonceny vyraz pretoze si konecne sadnem za volant po nekonecnych 5mesiacoch a1tyzdni a potom co som si precital ho asi neusetrim to mi verte :D samozrejme v norme nie v cervenom poli ale ktovie jake budu cesty...ale svagor jazdi teraz na nom a hovori ze je dnom zivsie a zivsie a to nema ani 3tis...nazor mojho otca ked sa viezol v nom a to malo okolo 1800km bol ze je este stale motor surovy.jeho fabka ked ju kupil min rok tak som prisiel na dovolenku na mesiac a to bola lemra..mala okolo 2tis km...riadil som ju teraz v juni mala okolo 18tis auz to bol citelny rozdiel ze bolo zivsie..
..tak kii zdar hosi :SK: :CZ:

PříspěvekNapsal: 06.11.2007 17:07
od Návštěvník
Prvnich tisic km jsem jezdil normalne, ted uz ho nijak moc nesetrim. Jezdim rad svizne :) Jedine co dodrzuji je zahrati motoru (cca 4-5km) a pred vypnutim motoru tak pul minuty az minutu volnobeh na dochlazeni turba... 8-) A pokud mozna se vyhybam kratkym cestam.

Jak uz tu padlo, dnesni motory jsou o necem jinem, nez nekolik let nazpet.

PříspěvekNapsal: 07.11.2007 01:44
od Návštěvník
Grafixi a to krátké cesty chodíš pěšky? To je asi do těch pěti km. :lol:

Je teda možné, že by polovička diesel sedmikilometrovými cestami odrovnala?

PříspěvekNapsal: 07.11.2007 09:54
od Návštěvník
Nerikam ze nejezdim kratke trasy, ale kdyz nemusim, tak je nejedu... Do prace to mam BUSem 10min. a navic v rodine mame jeste benzin (firemni), tak se popojizdi s nim. :D

PříspěvekNapsal: 07.11.2007 12:17
od Návštěvník
husman píše:Grafixi a to krátké cesty chodíš pěšky? To je asi do těch pěti km. :lol:

Je teda možné, že by polovička diesel sedmikilometrovými cestami odrovnala?


Nevěř tomu. Sedm Km je dostatečná vzdálenost na to aby se motor ohřál. Navíc jestli s ním jezdí žena určitě mu nedává hned plný plyn. Já to mám do práce dva Km a jezdil jsem dieslem denně čtyři roky bez problemu.

PříspěvekNapsal: 07.11.2007 13:03
od Návštěvník
Jestli to je nafta,za 7km ji nezahřeješ.měl jsem octavie a Fabii TDI a v zime se mi zahřivala až tak cca 14-15km a to sem nesmel pusti ventilator topeni.Ju benzín ten se zahřeje rychleji.Jedine co mě hřálo -tak vyhřívané sedačky

PříspěvekNapsal: 07.11.2007 13:51
od Návštěvník
O ani F v nafte neznam... Dneska rano, tepolta venku 4°C, po 3,5km zacal foukat teply vzduch a po 5ti km teplomer na 90°C...

PříspěvekNapsal: 07.11.2007 13:55
od Návštěvník
Anonym píše:Jestli to je nafta,za 7km ji nezahřeješ.měl jsem octavie a Fabii TDI a v zime se mi zahřivala až tak cca 14-15km a to sem nesmel pusti ventilator topeni.Ju benzín ten se zahřeje rychleji.Jedine co mě hřálo -tak vyhřívané sedačky


Pokud máš v pořádku termostat tak po třech až čtyřech Km pomalejší jízdy musíš být v pohodě.

PříspěvekNapsal: 08.11.2007 10:05
od Martin
První jízda od prodejce byla opravdu klidná, abych se tak něják seznámil s autem. Po zhruba 400 km jsem začal auta lehce roztahovat do otáček. Teď mám před sebou delší cestu tak ho hlavně nedržet pořád ve stejných otáčkách a občas ho trochu víc rozjet.

PříspěvekNapsal: 09.11.2007 10:11
od Raven
Martin píše:První jízda od prodejce byla opravdu klidná, abych se tak něják seznámil s autem. Po zhruba 400 km jsem začal auta lehce roztahovat do otáček. Teď mám před sebou delší cestu tak ho hlavně nedržet pořád ve stejných otáčkách a občas ho trochu víc rozjet.


Tož ogaři, moc to žerete. Hned z obchodu sem zkusil gde je omezovač (jasný, že né na pětku, inu Vysočina). A pak sem s tim jezdil jako s minulým (R19 16V).
Tj. od 3000 do omezovače. A teď po 5000 km to jede dle mých představ :twisted:
Akorát se studeným se snažím pod 3000ot.