Stránka 1 z 1
1,6 cvvt chiptuning

Napsal:
07.09.2011 23:23
od suchy
Dobry vecer,
chcel by som sa spytat ci uz ma niekto skusenosti s chiptuningem. Ked hej moja otazka znie ze, kde ste si to davali robit? a kolko to zhruba vide. Pozeral som par stranok o tom, ale radsej by som siel niekde kde to ma uz niekto odskusane. Tak kto ma s tym uz nejaku skusenost tak by mi mohol poradit. Alebo nerobi to nahodou aj original KIA?? Lebo auto mam este v zaruke.
Dakujem za odpoved.. =P
Re: 1,6 cvvt chiptuning

Napsal:
08.09.2011 12:49
od Mexican
ak zadas do vyhladavaca na ktorom fore "chiptunning" dostanes desiatky odpovedi
** stracas zaruku od vyrobcu (ak zisti ze sa menili mapy v RJ) na motor
** chipovat atmosfericku 1,6 ktora je uz od zaruky dost vyhonena do otacok je IMHO skoda penazi
** origo KIA to samozrejme nerobi. Zavodnu diviziu zatial nemaju

Re: 1,6 cvvt chiptuning

Napsal:
08.09.2011 12:57
od Beda
- Offtopic :
- Original chip od Kie se dal (mozna stale da) poridit leda na naftove motory a to tzv. Racingbox.
Re: 1,6 cvvt chiptuning

Napsal:
08.09.2011 13:37
od vasatkoj
Taky si myslím, že 92kW na atmosferickou 1,6 je docela dost, odpovídá to spíš už přečipovaným konkurenčním motorům. De facto, máš chiptuing už v základu

Re: 1,6 cvvt chiptuning

Napsal:
08.09.2011 16:44
od PeterZM
Re: 1,6 cvvt chiptuning

Napsal:
14.04.2016 21:56
od komi
Máte někdo zkušenost s načipováním motoru 1,6 CVVT 92kw ? Spíše se to dělá u naftových přelpňovaných motorů, že?
Re: 1,6 cvvt chiptuning

Napsal:
15.04.2016 08:31
od 4sAd
Atmosférické benzínové motory nemá smysl čipovat.
Re: 1,6 cvvt chiptuning

Napsal:
15.04.2016 08:53
od Nole
presne tak, čipovať motory bez turba nemá zmysel
škoda peňazí, výsledok takmer nulový
to za tie prachy radšej s babou cez zľavomat, niekde na wellness pobyt cecky pokukať

Re: 1,6 cvvt chiptuning

Napsal:
15.04.2016 15:00
od pacesol
Budu hovořit o svém autě. 92 kW je dost. Nicméně více je lépe. Určitě neexistuje chiptuning na benzín. Nabízený odkaz shora je nesmysl. Konzultoval jsem zvýšení výkonu s motorářem, co mi dělá motor do závodničky a rada byla prostá. Otevřené sání znamená více vzduchu do motoru. Správnost spalování a poměr směsi řídí lambda sondy na výfuku. Více vzduchu znamená chudé spalování lambdy samy přidají více na vstřiku. Lze zakoupit v "NDR" převodník hodnoty signálu lambda. Ten se prostě zapojí mezi originální kabel a lambdu. Převádí hodnotu signálu na " chudá směs" Teoreticky je to jenom rezistor, který hodnotu sníží. Jestli se nepletu, tak by správná hodnota signálu měla bát 1,25 V. Toto jsem ale neřešil. Na brzdu pojedu v květnu. Potom je ještě možné koupit POWER BOX viz
http://www.cimbu.cz/index.php?page=whole&lng=cze&item=9 Sání mám takto
http://www.kia-club.org/garage.php?mode=view_image&image_id=2997
Re: 1,6 cvvt chiptuning

Napsal:
15.04.2016 20:27
od komi
Kde jsi zakoupil tuto úpravu sání? A je to znáš na výkonu? Nestoupá tím i spotřeba?
Re: 1,6 cvvt chiptuning

Napsal:
18.04.2016 18:58
od pacesol
Pokud se ptáš na spotřebu, tak je to v protikladu se zvýšením výkonu. Jedno nebo druhé. Obojí spolu nekamarádí. Už z podstaty co jsem napsal je jasné,že spotřeba je vyšší. Na tempomat jedu do HR za 5,6. Jinak jezdím kolem 8. Když se bavím, nebo najizdim na závody, tak běžné mám 10,5. Kit sání koupíš na internetu jako skládačku. Já mám za klapkou originální gumu, potom koleno 45° a hrušku. Délku kolena jsem upravil tak, aby celá délka sání od klapky po rozšíření uvnitř hrušky bylo celým násobkem průměru sání. Tedy priblizne +- nejaky milimetr. Výkon šel nahoru. Odhadem kolem 100 kW. Brzdit půjdu v květnu.
Re: 1,6 cvvt chiptuning

Napsal:
05.05.2016 21:05
od komi
Máš už nějaké info z brzdy?
