ZARUKA A LPG v aute

Motor, spojka, převodovka a vše kolem.

ZARUKA A LPG v aute

Příspěvekod radek1910 » 19.11.2013 20:07

Pozdravujem vsetkych majitelov aut :kia: ...

Nechcem tu spamovat ani nijak zakladat novu temu ,ale dnes som bol na 4 -tej garancnej prehliadke ...vymena oleja shell ultra helix 5w-40 a olejoveho filtra ,peloveho a vzduchoveho filtra + kontrola svetiel nastavenie rucnej atd ...material som priniesol vlastny cena cca 50 eur s DPH ale potom som povedal vstupnemu technikovi ze pri spetnom zrkadle na vodicovej strane mam popraskany gumenny ram (z vonkajsej strany) pod plastovym trojuholnikom ak bude svetlo - den hodim aj fotky a na vodicovej strane mam vnutornu klucku popraskanu a bublinky pod tym sivym lakom... a technik po hodine telefonovania a dohadovania sa mi povedal ze na zaklade montaze LPG som porusil zmluvne podmienky tak reklamaciu mi neuznavaju ale ze budu informovat Bratislavu a potom mna co o tym pochybujem...

Ak viete alebo mate nieco spolocne s mojou situaciou napiste mi odpoved... lebo pochybujem ze budu informovat BA ze ako maju postupovat....

dakujem

p.s. podla mna zaruka mi padla iba na motor lebo LPG mam na tom namontovane nie na klucke alebo spetaku...
radek1910 Neuvedeno
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství

Kia cee'd (2009)
150000 km @ 6.5 l/100km

• Finanční podpora Kia-Club.org
    CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010
    SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

Re: ZARUKA A LPG v aute

Příspěvekod Beda » 19.11.2013 21:12