Čo sa týka chyby, bola to len chyba otáčok, ktoré som ja menil dávnejšie, že som ich zvýšil a druhá chyba bola s polohou hriadeľ, čo sa stáva keď sa motor pretočí a nejde naštartovať čo sa mi stalo a tá chyba mala vypnutú kontrolku svietenia takže by to ani nesvietilo keby som nemal vyššie otáčky.
To s namáčaním cez noc som nerobil, nakoľko som vtedy dal BGčko. Pri výmene hlavy sa očistili aj piesty od karbónu (predtým bolo okolo 215 psi a teraz 150 psi), a mam pocit že aj auto išlo slabšie. Plný plyn a nič. Jediné čo ostáva asi je zas dať dole hlavu a vymeniť piestne krúžky za nové, len jedine čo ma sere, že zas tam bude treba dávať nové tesnenie hlavy(36€) a skrutky hlavy(28€), keď to má cca 500 km nabehané. Spravil som chybu asi, že keď som menil hlavu mal som aj krúžky dať nové. Keď budem mať čas, skúsim zmerať kompresiu a pridať olej a znovu zmerať, že čo to urobí. ale jedine čo s tým motorom spravím je výmena piestnych krúžkov a tam končím

.