Ta papírová hodnota spotřeby u nového CRDi je hodně slušná. I kdyby byla skutečná spotřeba o 50% horší, pořád je to hezký. Jsem zvědav na projev toho nového motoru 1.4 T-GDi, to je motor který strašně chyběl v nabídce, tak snad se povedl. Doufám, že nebude příliš přiškrcen a nabídne i trochu dynamiky. Ikdyž jsem
očekával víc jak 140 koní, ale neznám hodnotu toč. momentu.
Podle mne, vrcholná verze dostane pouze 1.6 T-GDi a 2.0 bude vyhrazena pouze Hyundai. Důvod je jasný- marketing. Kia nemá jak tento motor prezentovat a marketingově využít a obhájit. Navíc Hyundai i30 N, je natolik dobře udělané auto za vynikající cenu, že je zbytečné stavět to samé jen s jiným znakem na kapotě. Kdo by uvažoval o Ceedu v této verzi, klidně si koupí i Hyundai. Zákazníci těchto značek nejsou proti sobě nijak vyhrazení a považují obě značky za téměř identické.