Ceed III 1.4 T-GDI

Sekce pro specifické dotazy k vozu cee'd.

Re: Ceed III 1.4 T-GDI

Příspěvekod Osozu » 08.02.2021 18:44

Tak druhá garancia za mnou, pozitívum je ze už capuju kia olej 0w30 ACEA C2 a nie vodičku 0w20 ako minule, vymenili filter olej, kabinoovy filter, brzdovu kvapalinu a aktualizovali mapy

Sent from my SM-G780F using Tapatalk
Kia Ceed SW GTLine 2019
Uživatelský avatar
Osozu Neuvedeno
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 484  Témata: 1
Registrován: 10.09.2018

  • Finanční podpora Kia-Club.org
    CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010
    SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

 

Re: Ceed III 1.4 T-GDI

Příspěvekod MP1 » 16.02.2021 18:51

Tak sa Covid prejavil na mojom 1.4 T-GDi.
Prestal som kvôli obmedzeniam jazdiť dlhšie trasy. Pár dní som pri akcelerácii pociťoval jemné trhanie. Dnes už zažiarila na prístrojovke kontrolka GPF.
Nechal som auto bežať 20 minút na 2500 otáčok. Nestačilo.
Kontrolka zhasla až po nútenej regenerácii. Počas nej bežal motor asi 15-20 minút na 3000 ot., potom asi 3-5 minút na 4200 ot. Potom dochladzovanie na voľnobeh ešte asi 5 min.
ED 1.6 CVVT automat / JD SW 1.6 GDI automat / JD FL 1.4 CVVT / CD 1.4 T-GDi/ Proceed 1.4 T-GDi / XCeed 1.5 T-GDi Gold / Xceed 1.5 T-GDi GT-Line a Proceed GT
MP1 Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 2630  Témata: 21
Registrován: 04.10.2007
Bydliště: Michalovce  Slovakia (sk)

Kia XCeed (2023)
18000 km @ 6.5 l/100km

Re: Ceed III 1.4 T-GDI

Příspěvekod Niki » 16.02.2021 19:06

"Nechal som auto bežať 20 minút na 2500 otáčok"

Zrejme si to nechal bezat na volnobeh, ci ?
Nabuduce bude lepsie radsej jazdit vo vyssich otackach, aby bol motor zatazeny.
Preto aj pri nutenej regeneracii to malo o dost vyssie otacky.
Ceed SW 1.4 t-gdi, DCT, Gold + Led packet + Radio packet, Lunar Silver
Niki Neuvedeno
Přispěvatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 173  
Registrován: 16.04.2019
Bydliště: KE  Slovakia (sk)

Re: Ceed III 1.4 T-GDI

Příspěvekod Osozu » 16.02.2021 19:44

Ja už jazdím na šport aj po meste, nech sa trocha viac hreje motor, namerali mi aj slabú baterku, tak to radšej poturujem, už som tiež dlhšie nešiel diaľnicu

Sent from my SM-G780F using Tapatalk
Kia Ceed SW GTLine 2019
Uživatelský avatar
Osozu Neuvedeno
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 484  Témata: 1
Registrován: 10.09.2018

Re: Ceed III 1.4 T-GDI

Příspěvekod Niki » 16.02.2021 20:14

Najlepsie pre baterku bude ak ju das na nabijacku.
Ja na sport rezime iba ak mam dobre zohriaty motor a prevodovku.
Ceed SW 1.4 t-gdi, DCT, Gold + Led packet + Radio packet, Lunar Silver
Niki Neuvedeno
Přispěvatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 173  
Registrován: 16.04.2019
Bydliště: KE  Slovakia (sk)

Re: Ceed III 1.4 T-GDI

Příspěvekod MP1 » 16.02.2021 20:20

Niki píše:"Nechal som auto bežať 20 minút na 2500 otáčok"

Zrejme si to nechal bezat na volnobeh, ci ?
Nabuduce bude lepsie radsej jazdit vo vyssich otackach, aby bol motor zatazeny.
Preto aj pri nutenej regeneracii to malo o dost vyssie otacky.
Nie na voľnobeh.
Prišiel som domov z nákupu cez celé mesto, motor zahriaty a chcel som ho akože vypáliť. Tak som začal pedálom plynu udržiavať otáčky niekde medzi 2500-3000. Po asi minúte, max. dvoch otáčky samé padli na 2500 a stabilne sa tak držali. Motor prestal reagovať na plynový pedál, či som tačil menej, viacej - vždy to stabilne držalo 2500 ot. Nedával som podlahu, to by proces pravdepodobne prerušilo. Vydržal som to 20 minút. Potom som pustil pedál a otáčky padli na voľnobeh. Kontrolka nezhasla. Sám som bol prekvapený do akého režimu som motor dostal. Možno keby som vydržal ešte 10-15 minút, zbehlo by to. Ale už mi to pripadalo blbé hučať s motorom na vyššie otáčky dlhšie ako 20 minút. Mohol na mňa aj nejaký sused zavolať políciu.
ED 1.6 CVVT automat / JD SW 1.6 GDI automat / JD FL 1.4 CVVT / CD 1.4 T-GDi/ Proceed 1.4 T-GDi / XCeed 1.5 T-GDi Gold / Xceed 1.5 T-GDi GT-Line a Proceed GT
MP1 Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 2630  Témata: 21
Registrován: 04.10.2007
Bydliště: Michalovce  Slovakia (sk)

Kia XCeed (2023)
18000 km @ 6.5 l/100km

Re: Ceed III 1.4 T-GDI

Příspěvekod Osozu » 16.02.2021 21:23

Niki píše:Najlepsie pre baterku bude ak ju das na nabijacku.
Ja na sport rezime iba ak mam dobre zohriaty motor a prevodovku.
Nedávam šport hneď, keď sa trocha zohreje a nesilim to max 3000 otacok potom sa motor aj oveľa rýchlejšíe zohreje, a nemiesa sa tak benzín do oleja

Sent from my SM-G780F using Tapatalk
Kia Ceed SW GTLine 2019
Uživatelský avatar
Osozu Neuvedeno
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 484  Témata: 1
Registrován: 10.09.2018

Re: Ceed III 1.4 T-GDI

Příspěvekod Niki » 16.02.2021 22:06

MP1 píše:
Niki píše:"Nechal som auto bežať 20 minút na 2500 otáčok"

Zrejme si to nechal bezat na volnobeh, ci ?
Nabuduce bude lepsie radsej jazdit vo vyssich otackach, aby bol motor zatazeny.
Preto aj pri nutenej regeneracii to malo o dost vyssie otacky.
Nie na voľnobeh.
Prišiel som domov z nákupu cez celé mesto, motor zahriaty a chcel som ho akože vypáliť. Tak som začal pedálom plynu udržiavať otáčky niekde medzi 2500-3000. Po asi minúte, max. dvoch otáčky samé padli na 2500 a stabilne sa tak držali. Motor prestal reagovať na plynový pedál, či som tačil menej, viacej - vždy to stabilne držalo 2500 ot. Nedával som podlahu, to by proces pravdepodobne prerušilo. Vydržal som to 20 minút. Potom som pustil pedál a otáčky padli na voľnobeh. Kontrolka nezhasla. Sám som bol prekvapený do akého režimu som motor dostal. Možno keby som vydržal ešte 10-15 minút, zbehlo by to. Ale už mi to pripadalo blbé hučať s motorom na vyššie otáčky dlhšie ako 20 minút. Mohol na mňa aj nejaký sused zavolať políciu.


Ale tie otacky si drzal na volnobehu, vsak ?
Urcite bude lepsie ak motor zatazis jazdou + vyssie otacky..... Pozeram, ze si z MI, tak skoda, ze tam nemas po ruke dialnicu.....dlsou jazdou vo vyssich otackach by to malo byt urcite lepsie.
Ceed SW 1.4 t-gdi, DCT, Gold + Led packet + Radio packet, Lunar Silver
Niki Neuvedeno
Přispěvatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 173  
Registrován: 16.04.2019
Bydliště: KE  Slovakia (sk)

Re: Ceed III 1.4 T-GDI

Příspěvekod MP1 » 16.02.2021 22:33

Ako sa dajú držať otáčky na voľnobehu?
Asi si to myslel, že na neutrále.
Áno stál som na mieste na neutrál a držal pod plynom. Bohužiaľ diaľnica je ďaleko.

Včera večer som normálne došiel domov z práce. Dnes som mal pol dňa voľno na nákupy. A hneď po naštartovaní žltá kontrolka. Poobede som došiel do práce a pred záverečnou to hodil na diagnostiku. Zaujímavé, že pamäť závad na motore bola pred regeneráciou prázdna.
ED 1.6 CVVT automat / JD SW 1.6 GDI automat / JD FL 1.4 CVVT / CD 1.4 T-GDi/ Proceed 1.4 T-GDi / XCeed 1.5 T-GDi Gold / Xceed 1.5 T-GDi GT-Line a Proceed GT
MP1 Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 2630  Témata: 21
Registrován: 04.10.2007
Bydliště: Michalovce  Slovakia (sk)

Kia XCeed (2023)
18000 km @ 6.5 l/100km

Re: Ceed III 1.4 T-GDI

Příspěvekod satelit » 17.02.2021 07:54

Mám Ceed III 1.0 T-GDi a po 2 měsících každodenní jízdy do práce (cca 3.5km) přijdu ráno k autu, otočím klíček a kontrolka GPF trvale svítí. Jel jsem tedy na státovku a plynulou jízdou (když to šlo z kopce se zařazenou rychlostí bez plynu - v té fázi začíná probíhat regenerace) a po cca 25km kontrolka zhasla.
Doufám že tyto "vyjížďky" nebudu muset absolvovat často.
Uživatelský avatar
satelit Neuvedeno
Nováček
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 1  
Registrován: 18.04.2009
Bydliště: Jihlava  Czech Republic (cz)

Re: Ceed III 1.4 T-GDI

Příspěvekod Niki » 17.02.2021 10:49

MP1 píše:Ako sa dajú držať otáčky na voľnobehu?
Asi si to myslel, že na neutrále.


sorry, moja chyba, asi som uz prepracovaný :lol:
Ano, myslel som na neutrale :)
Na neutrale nie je tak zatazeny motor.
Ceed SW 1.4 t-gdi, DCT, Gold + Led packet + Radio packet, Lunar Silver
Niki Neuvedeno
Přispěvatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 173  
Registrován: 16.04.2019
Bydliště: KE  Slovakia (sk)

Re: Ceed III 1.4 T-GDI

Příspěvekod zaplosak » 17.02.2021 12:58

Netušil jsem že auto má kontrolku gpf - jak vypadá, grilované kuře jak se říká nebo písmena gpf...?
A když se tedy rozsvítí tak jsem pochopil najet asi na dálnici a motor zatěžovat co nejmíň ma otáčky vysoké - třeba s kopce před kvalt bez plynu - což je vlastně u automatu furt?
Uživatelský avatar
zaplosak Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 487  Témata: 1
Registrován: 30.06.2013
Bydliště: olomouc  Czech Republic (cz)

Kia Ceed III (2018)
3000 km @ 6.8 l/100km

Re: Ceed III 1.4 T-GDI

Příspěvekod Niki » 17.02.2021 13:36

Co som cital, tak zatazit motor vyssimi otackami dlhsou jazdou, ........ aj pri jazde z kopca bez plynu prebieha regeneracia, kedze vacsi prijem vzduchu podporuje vypalovanie (ako ked fukaz do horuceho popola, samozrejme za predpokladu, ze ma GPF spravnu teplotu pre regeneraciu).
Mam najazdene 25.000km, ale este mi kontrolka nezasvietila. Je pravda ze nejazdim len kratke trasy.
Ceed SW 1.4 t-gdi, DCT, Gold + Led packet + Radio packet, Lunar Silver
Niki Neuvedeno
Přispěvatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 173  
Registrován: 16.04.2019
Bydliště: KE  Slovakia (sk)

Re: Ceed III 1.4 T-GDI

Příspěvekod MP1 » 17.02.2021 19:20

KontrolkaObrázek
ED 1.6 CVVT automat / JD SW 1.6 GDI automat / JD FL 1.4 CVVT / CD 1.4 T-GDi/ Proceed 1.4 T-GDi / XCeed 1.5 T-GDi Gold / Xceed 1.5 T-GDi GT-Line a Proceed GT
MP1 Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 2630  Témata: 21
Registrován: 04.10.2007
Bydliště: Michalovce  Slovakia (sk)

Kia XCeed (2023)
18000 km @ 6.5 l/100km

Re: Ceed III 1.4 T-GDI

Příspěvekod Niki » 17.02.2021 21:07

A kolko Ta vysla navsteva servisu ohladne nutenej regeneracie ?
Ceed SW 1.4 t-gdi, DCT, Gold + Led packet + Radio packet, Lunar Silver
Niki Neuvedeno
Přispěvatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 173  
Registrován: 16.04.2019
Bydliště: KE  Slovakia (sk)

PředchozíDalší

Zpět na ceed

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé