 Většinou se regulační ventil dával na konec lišty se vstřikovači a od něj hadičkou šel přetlak zpět potrubím do nádrže. To ovšem bylo řešení 90 let , od roku 2000  se to začalo řešit elektronickou cestou a to snižováním výkonu čerpadla v nádrži nebo bypassem přímo na čerpadle. Pokud by byl ale v háji tlak benzínu tak bys ses stim bez škubání ani nerozjel , ani by to nemělo šanci akcelerovat .
  Většinou se regulační ventil dával na konec lišty se vstřikovači a od něj hadičkou šel přetlak zpět potrubím do nádrže. To ovšem bylo řešení 90 let , od roku 2000  se to začalo řešit elektronickou cestou a to snižováním výkonu čerpadla v nádrži nebo bypassem přímo na čerpadle. Pokud by byl ale v háji tlak benzínu tak bys ses stim bez škubání ani nerozjel , ani by to nemělo šanci akcelerovat . Pokud tam něco jako zpětná hadička je tak jí stačí kleštěmi zmáčknout a zkusit nastartovat jestli se něco změní.
Ale jak říkám ,tomuhle moc nevěřím
 tam bude problém jinde.
  tam bude problém jinde.Třeba i v tomhle : protože ty zvuky by tomu i odpovídaly
https://m.youtube.com/watch?v=k2k7Zn8WAN4

 
 

 
			
 
			
 
 

