Zdravim vsetkych,
v niektorych recenziach a clankoch som sa docital, ze motor konstrukcie GDI je viac nachylny na karbonizaciu spalovacieho priestoru a sacich ventilov ako ostatne benzinove motory. Pisalo sa to hlavne v suvislosti s motormi starsieho data od Mitsubishi. 
Ake si vase poznatky, pripadne skusenosti s tymto "problemom"? Aky vplyv na karbonizaciu motora ma styl jazdy, palivo a motorovy olej?
Ja osobne som si takmer isty, ze nic katastrofalne to nie je a preto som si auto s tymto motorom po rozhovore su skusenym servisakom objednal.  No zaujimaju ma skusenosti vas, ktori s tymto motorom zazdite.
			
 
 
 
			



 
				
					 
				
			



 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
			 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
			 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
			 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					