Stránka 1 z 1

karbonizacia motora GDI

PříspěvekNapsal: 27.10.2013 16:11
od MiroslavM
Zdravim vsetkych,
v niektorych recenziach a clankoch som sa docital, ze motor konstrukcie GDI je viac nachylny na karbonizaciu spalovacieho priestoru a sacich ventilov ako ostatne benzinove motory. Pisalo sa to hlavne v suvislosti s motormi starsieho data od Mitsubishi.
Ake si vase poznatky, pripadne skusenosti s tymto "problemom"? Aky vplyv na karbonizaciu motora ma styl jazdy, palivo a motorovy olej?
Ja osobne som si takmer isty, ze nic katastrofalne to nie je a preto som si auto s tymto motorom po rozhovore su skusenym servisakom objednal. No zaujimaju ma skusenosti vas, ktori s tymto motorom zazdite.

Re: karbonizacia motora GDI

PříspěvekNapsal: 27.10.2013 19:43
od rudolf.tomka
pri /ne/kvalite naších benzínov sa Ti zakarbonuje aj CVVT :x

Re: karbonizacia motora GDI

PříspěvekNapsal: 27.10.2013 22:22
od snike
Již jsem psal jinde, mám na svém GDI najeto přes 37 tis. km a jelikož tankuji benzín pouze u větších pump hlavně Benzina a občas OMV nebo Shell, tak obavy o svůj motor nemám ;)

Re: karbonizacia motora GDI

PříspěvekNapsal: 28.10.2013 08:58
od MiroslavM
Ake oktanove cislo tankujete? Niekdajsie starsie motory od mitsubishi 1,8 GDI si vyzadovali benzik 98 oktanov a viac. Aj motory od VW group, tam bolo doporucene 98. No tu je najvacsim nepriatelom karbonizacie sira v benzine. Udajne bezsirny benzin je napriklad EVO od slovnaftu, alebo v cechach premiove palivo od Benziny, myslim Verva.

Re: karbonizacia motora GDI

PříspěvekNapsal: 28.10.2013 12:52
od zulyk
gdi od H-acka ma s mitsubishi spolocny jedine tak nazov... nevracaj sa stale do minulosti...co si kde cital, zapocul... tieto motory bezia bezproblemov na klasicky 95-oktanovy benzin ;)