Stránka 1 z 1

Odlupovanie laku na identickom mieste po oprave

PříspěvekNapsal: 02.09.2014 15:37
od Martinko
Zdravim hosi v januari mi niekto oskrel predny naraznik tak som to dal do servisu opravit no a vcera som umyval auto vapkou no nebol som blizko uplne a na tom istom mieste kde bol skrabanec odpadli vsetky vrstvy laku...chcem to dat reklamovat ved to by sa nemalo stavat po kvalitnej praci :( co vy na to ?vid foto 6263

Re: Odlupovanie laku na identickom mieste po oprave

PříspěvekNapsal: 03.09.2014 23:55
od Pavka
Nemělo by se to stávat, ale bohužel to tak je :? . Já měl to samé na předním nárazníku. V :kia: servisu mi to nalakovali, no a po dvou měsících přesně jako to máš ty. Prostě barva se opět odloupla až na černý plast. Když jsem to reklamoval tak mi bylo zděleno že se díl nelakuje celý, ale pouze se dělá rozstřik toho postiženého místa. To znamená že to lehce rozbrousí do ztracena a pak to nalakují. Takhle se to dělá na záruku :shock: . Co nejmenší náklady s opravou!!! Vyřešil jsem to tak že jsem nárazník nechal celý na vlastní náklady obrousit až na plast a pak znovu nalakovat.

Re: Odlupovanie laku na identickom mieste po oprave

PříspěvekNapsal: 03.09.2014 23:57
od S.M-A-RT
Ono se to spíš nelakuje celý proto, že by to mohlo mít malinko jinej odstín než zbytek, takže se tam snaží dát co nejmíň barvy (no a samozřejmě i ušetřit).

Re: Odlupovanie laku na identickom mieste po oprave

PříspěvekNapsal: 05.09.2014 00:58
od mv12
Osobně nevidím moc rozdíl v tom, jestli by stříkli celý nárazník nebo jen část. Když to udělají pořádně, tak by se snad loupat nemělo ani jedno? Když opraví jen lokálně místo, tak nevýhoda je spíš v tom, že to může mít malinko jiný odstín, oprava může být trochu vidět apod. Ale loupat by se to snad nemělo. Spíš bych si tipnul, že to neudělali pořádně...

Stříkal jsem si teď plastové zástěrky do barvy auta a dostal pár rad od fachmana z autolaků, kde jsem barvy kupoval a který se zabývá stříkáním aut profesionálně:
1) očistit a umýt
2) pořádně plast odmastit: nejlépe ho celý ponořit do odmašťovadla (technický benzín apod.) a hlavně ho tam pak delší dobu drhnout tou hrubou stranou, co bývá na houbičkách na nádobí
3) stříknout to základem na plast (bez toho se to může časem sloupat)
4) stříknout to barvou
5) stříknout na to lak. Ten by měl být určený přímo do stříkacích pistolí (byl dvousložkový: lak+tužidlo a míchá se to před stříkáním). Lak ve spreji mi vymluvil, kromě toho, že je dražší, tak hlavně má prý nějaké jiné složení a nevydrží žádné větší namáhání. Na zástěrky to není vůbec vhodné a ani na nějaká exponovaná místa karoserie. Prý tak max. v nouzi někam, kde to není ničím namáhané. (Takže jsem si i barvu nechal namíchat jen do kelímku místo do spreje, ušetřil tím taky pár Kč, a sehnal si pistoli na stříkání... :) )