Stránka 1 z 3

Spotreba 1.0 - 88 kw

PříspěvekNapsal: 15.02.2017 18:57
od masacrestn
Ahojte,

predom sa ospravedlnujem ak zakladam duplicitnu temu, ale nenasiel som diskusiu k motoru 1.0 tgdi - 88kw.

Dostal som zaujimavu ponuku na Kia Ceed 1.0 - 88 kw a zaujimala by ma realna spotreba na tento motor. Dialnica, Mesto a Okres ... Na internete som nasiel dost vysoke spotreby a chcel by som si to overit. Internetovy udaj dialnica uvadza 8.9l a kombinovana 7-8l.

Dakujem za odpovede.

Re: Spotreba 1.0 - 88 kw

PříspěvekNapsal: 15.02.2017 19:59
od RobertV
našel jsem tohle, snad to je ono to auto
https://www.spritmonitor.de/en/overview ... power_e=88

ale když mrkneš tak se spotřeba snižuje

Re: Spotreba 1.0 - 88 kw

PříspěvekNapsal: 15.02.2017 20:52
od Berka
Nevidím žádný rozumný důvod pro existenci tohoto motoru. Hledej 1.6 GDi dokud se běžně nabízí. Myslím si, že celkově tenhle motor a jeho nasazení do ceeda byla první hrubá chyba které se Kia za posledních 10 let dopustila.
Ceny aut se můžou dost rapidně lišit u jednotlivých prodejců takže stačí hledat, hlavně se nespoléhat jen na internet, ale osobně prodejce navštívit. S kamarádem kterému jsem na vánoce půjčil svého ceeda, jsem po jeho návratu objížděl prodejce s jasnou poptávkou: ceed SW 1.6 GDi, výbava TOP. Nakonec ho koupil za 388 tis. včetně metalízy, což byla super cena. Nejednalo se o žádnou předváděčku, vozidlo bylo skladem a cenový rozdíl u jednotlivých prodejců byl 35-95 tis. Kč

Re: Spotreba 1.0 - 88 kw

PříspěvekNapsal: 15.02.2017 23:10
od only_one
průměr z litrů
https://www.spritmonitor.de/de/uebersic ... owerunit=2
není to tak dramatické, nicméně spotřeba výrazně roste s používáním na dálnici, kde to je nenažraný dost.

Za mě také jednoznačně klasická 1,6tka je prostě daleko lepší volba ze všech důvodů i když za určitých podmínek může mít spotřebu vyšší

Re: Spotreba 1.0 - 88 kw

PříspěvekNapsal: 15.02.2017 23:24
od only_one
no ja sem toho bzuka měl nedávno zase v ruce jako náhradní vozidlo... krom toho, že to má prostě divnej zvuk (vlastnost chybějícího válce) tak to prostě nemá vychované vlastnosti.. rozjezdy a čekání na zátah turba... škubnutí pak nějaká akce.. v osazení 4lidi v autě to je hodně za trest a nejen pocitově to ze sebe ždíme uplně všechno co jde... tam kde normální motory jedou napohodičku.. Tohle by si měl koupit člověk, co neočekává od auta nic než přesun, nechápe principy spalovacích motorů, nejezdil nikdy v novém autě o normálním počtu válců se stejným výkonem a je hluchej...

A úsporné to je jen s hodně lehkou nohou a prázdné. Já jsem se pod 9 nedostal

Re: Spotreba 1.0 - 88 kw

PříspěvekNapsal: 16.02.2017 02:06
od mv12
Když to chcete na spritmonitoru filtrovat na ceeda s tím 88 kW 1.0 motorem, tak takto: https://www.spritmonitor.de/en/overview ... power_e=88
Ale je tam jen 7 aut, takže to moc vypovídající nebude.

Re: Spotreba 1.0 - 88 kw

PříspěvekNapsal: 16.02.2017 08:05
od Mirse
Já tedy nevím ale určitě bych u tohoto rádoby motoru v první řadě neřešil spotřebu ale určitě jeho kvalitu a výdrž - už toho o těch litrech bylo napsáno myslím hodně a i samotné automobilky přiznávají, že tenhle směr a krok je veliké šlápnutí vedle !!! :thd:
Ale bude to jen a jen tvé rozhodnutí :yes: :) Já ti do toho vůbec nechci kecat, jen vyslovuji svůj názor :drink:

Re: Spotreba 1.0 - 88 kw

PříspěvekNapsal: 16.02.2017 10:13
od Roman-Zilina
Ja som stara skola, ale bol som nauceny, ze turbo sa dava do niecoho, co ma byt vykonne a na spotrebu sa au tak nehladi. Takze usporne turbo je nieco ako obrovsky trpaslik. Jednoducho volovina.

Re: Spotreba 1.0 - 88 kw

PříspěvekNapsal: 16.02.2017 12:44
od only_one
životnost se ukáže za pár let. Ecoboosty u Fordu ale fungujou docela obstojně a těch svých 200 tisíc tříválcových si najedou a nemají zas nějaké drtivé úmrtnosti.. ale je to zvrhlost. tam to mají v Mondeu, což je ještě větší znásilnění vyšší třídy aut. Jediné pozitivum je fakt nízká váha toho agregátu takže ten předek je takovej hezky odlehčenej a agilní.
Přeplňování není na škodu, ale základ pro to musí být v něčem rozumném, co má alespoň nějakou základní sílu bez přeplňování a udržování v chodu třeba při jízdě po dálnici nevyžaduje trvale využívat 80% kapacity motoru.
Já bych třeba tenhle motůrek viděl na Rio a menší.. tam bych to celkem chápal.. malé, lehké, agilní, málokdy to bude tahat 2 tuny.. Manželce by bylo fuk jestli to má V12 nebo R3.. hlavně že to jede a je to červený a dobře z toho vidí :-D třeba.. těžko najede za 7 let 150 tisíc, takže na 7 let záruka a tak nějak klid. Ale sám sobě bych si musel ruku okousat zvolit dneska tohle místo 1,6Gdi :D :D

Re: Spotreba 1.0 - 88 kw

PříspěvekNapsal: 16.02.2017 13:28
od mv12
Tak ono taky záleží, na co to chcete a k čemu budete používat. Nevím jak je dobrý nebo špatný zrovna tenhle motor, nejezdil jsem s ním, ale vždycky mě pobaví, jak každý začne vše hodnotit ze svého pohledu a potřeb a většinou vůbec nezná potřeby toho druhého nebo na ně nebere ohledy. Je dost podstatný rozdíl, když někdo chce auto na jen na popojíždění po městě a svážení třeba dětí do školky a když někdo jiný s tím chce jezdit skoro jen dlouhé trasy po dálnici a najede třeba 60 tis. rok. Ano zmiňuje dálnice, silnice, město ale to stejně o využití nic neříká. Znám člověka, co jezdí denně 3 km do práce, tak jednou za měsíc 20 km do města a tak jednou za dva roky udělá cestu ze Středních Čech do Popradu. Stačí mu malé auto o výkonu nula nula nic a myslím, že i ta 1.0 by oproti tomu co má, bylo dělo :-D A pak jsou další, co by pro ně i 1.6 T-GDI byla nevyhovující chcíplotina :D

Re: Spotreba 1.0 - 88 kw

PříspěvekNapsal: 16.02.2017 13:47
od Roman-Zilina
mv12, dobre si to zhodnotil. lenze stale je tu otazka "preco malolitrazne turbo?" preco nie napr. 1.3 - 1.4. atmo? nejaky rozmumovy dovod. cena to nie je. malolitrazne turbo je drahsie. udrzba? kazde turbo je viac narocne na udrzbu a hrozi mu vyssia poruchovost. spotreba?
taky posuvac si urcite tieto 3-hrnce turbo nekupi. turbo si kupi niekto, koho laicky ocari tych 88kW a potom zisti, ze to nie je take uzasne, ako bolo prezentovane.
trochu mi to pripomina boom malolitraznych dizlov. jej, ake super, aka mala spotreba, nizka cena nafty a pod. lenze potom to prislo. filtre pevnych castic a ine veci, na ktore sa neupozornilo, ale samozrejme to islo do ceny udrzby.
nezabudajme na dolezitu vec, automobilky a autosalony ziju viac zo servisu ako z predaja novych aut. takze, cim je to narocnejsie, cim viac *** elektronickych, ktore sa mozu pos..t, tym je to drahsie na servis. tym je to lepsie pre nich.
teraz uz prakticky nedostanes auto s poriadnym motorom, ale bez tych ***, ktore nabaluju cenu ako najate.

Re: Spotreba 1.0 - 88 kw

PříspěvekNapsal: 16.02.2017 14:08
od only_one
znova píšu - pokud někdo chce teď koupit 1,0Tgdi a má možnost koupit volby i k 1,6Gdi , byl by sám proti sobě nejít do Gdi... Prostě klasika je funkční, vychovaná, čitelná - lepší...

Re: Spotreba 1.0 - 88 kw

PříspěvekNapsal: 16.02.2017 14:47
od mv12
Myslím, že se ptal jen na spotřebu ;) :lol:

Mám dost podobný názor, co píše Roman-Žilina, a kdybych dnes vybíral motorizaci u Ceeda, tak by pro mě stále byla jedinou volbou 1.6 GDI (turbo 1.0 bych ani neuvažoval). Jenže ne každý chce "chcíplou" atmosféru a dokonce asi většina lidí dnes spíš kupuje turbo (tím nemyslím u :kia:, protože ta 1.0 asi rekordy prodejnosti zrovna neláme ;) ). Možná to je divņé, ale my jsme tu už taková rarita, protože kdo dnes chce atmosféru, tak kromě Hyundai/KIA a Mazdy moc na výběr nemá, takže jsme se tu pěkně sešli :lol: Jenže pokud chce někdo vysloveně turbomotor a jestli ta 1.0 :kia: není dobrá volba (to nevím, jak jsem psal, nejel jsem s tím), tak jedině jít jinam, výběr je velký... Větší objem, kromě 1.6 T-GDI, která je ale o něčem jiném, tu zatím nedostane.

Re: Spotreba 1.0 - 88 kw

PříspěvekNapsal: 16.02.2017 15:08
od Roman-Zilina
je tu este dosluhujuci atmo motor 1.4 80kW, ktory sa, zial, uz ponukat nebude. to je podla mna skoda. pri tom v porovnani s tym 3-hrncom 88kW nie je o tolko horsi v nicom.
a ked doplnim, ze by som chcel este verziu sedan, tak ten vyber je uplne tam-tam. to vychadza na :kia: rio sedan 1.4 80kW

Re: Spotreba 1.0 - 88 kw

PříspěvekNapsal: 16.02.2017 15:20
od melonsvk
Turbo je dobre take, ktore nechcipne nad 5000rpm. Nie je nic lepsie ako radit hore pri obiehani :? Samozrejme nevravim az to toci 9000 otacok ako 2.0 VTEC z TypeR 8g :lol: Ale aby mal vykonovu spicku niekde okolo 130-140km/h (je uz jedno na ktory stupen)

Taky 1.4 T-GDI v i30 s max. vykonom pri 6000 otackach nevyzera vobec zle...