jula1967 píše:pacesol píše:A které maník co závodí toje? Rád mu jako manik co závodí vysvětlím, že kecá. Buď ti to řekl jinak a nebo jsi to nepochopil.
tvůj názor mě nezajímá...
Takže asi tak. Svůj dovětek "
tak jsem se ptal jednoho maníka co závodí ,takže vrtané kotouče jsou jen pro rychlá auta co jezdí pravidelně přes 200km/h tam už tyto vrtané kotouče se vyplatí,pro mě i pro vás určitě normalní kotouče.jinak úplně vyhozené peníze za díry v kotouči,jen past na oči. jak už tu psal jeden maník stačí uplně" z příspěvku jula1967 raději umazal. Protože on žádný závodník, ani naozajstný pretěkár toto nikdy nemůže říct. Příště než vypustíš hloupost, tak si to rozmysli. Proč jsou kotouče kotouče řezané a děrované píše na svých stránkách skoro každý výrobce. Třeba i BREMBO. Hlavní důvod je odvod horkých plynů, které vznikají při tření mezi deskou a kotoučem a vytvářejí distanční vrstvu a omezují tření. Proto mají řezané kotouče vyšší brzdnou účinnost. Děrování odvádí tlak plynů a hlavně teplo do ventilované části kotouče a tak snižuje teplotu a zajistí rovnoměrné prohřátí zevnitř i zvenčí.
pokud cokoli zvýší účinnost brzd, tak je to přínosem k bezpečnosti auta. Není to frajeřina pro pitomce co jezdí jako čuňata. Každý už zažil zvlněné kotouče a to je vždy důsledek přehřátí nebo špatného materiálu. Já na brzdách nemíním šetřit jen proto, že to naozajstný pretěkár říkal. Až na dálnici šlápnete na brzdu a těch posledních pár metrů, kdy se kotouče už přehřejí vám bude chybět k dobrždění tak prosím. Já jdu jinou cestou.
A jestli julo nezajímá tebe můj názor, tak možná ostatní ano. Závodím od roku 1984.