Návrat volantu do středové polohy

Napsal:
05.01.2011 20:42
od rehmen
Nenašel jsem, že by se to tu někde jinde řešilo...
Dnes jsem zkoušel jestli se volant zcela navrací do středové polohy, ale kupodivu jsem zjistil, že po táhlejší zatáčce es sice volant vrátí do středové polohy, ale ne zcela a auto dál poměrně dost zatáčí. Nejdřív jsem si řekl, že mam asi hnutou geometrii (s tím tankodromem Střední Čechy se není čemu divit), ale zatáčí stejně na obě strany. Předpokládám že je to zcela normální věc daná nastavením tuhosti řízení a posilovačem. Nicméně mi teď vrtá hlavou jak v budoucnu poznat, jestli jsem si nehnul s geometrií, aniž by si jí nechal proměřovat v servisu - přeci jen 1000 Kč není malá částka...
Re: Návrat volantu do středové polohy

Napsal:
05.01.2011 20:47
od Kmet
*rehmen*:
u nás dělají geometrii za nějakých 500-,kč, takže jednou za rok to jde. Navíc - odborníci říkají, že by se měla kola nechat vyvážit každách 10 000km.

Re: Návrat volantu do středové polohy

Napsal:
05.01.2011 21:00
od rehmen
Dolnis Mukařov 1000 Kč - dost jsem na to koukal, vzhledem k tomu, že jsem u feldy v škodováckym servisu v Jižních Čechách platil něco mezi 400 a 500 Kč.
Re: Návrat volantu do středové polohy

Napsal:
06.01.2011 12:35
od Tony
tuž na tohle nemusíš do autorizovaného servisu ne?
Re: Návrat volantu do středové polohy

Napsal:
06.01.2011 12:43
od -drb-
rehmen píše:Nenašel jsem, že by se to tu někde jinde řešilo...
Dnes jsem zkoušel jestli se volant zcela navrací do středové polohy, ale kupodivu jsem zjistil, že po táhlejší zatáčce es sice volant vrátí do středové polohy, ale ne zcela a auto dál poměrně dost zatáčí. Nejdřív jsem si řekl, že mam asi hnutou geometrii (s tím tankodromem Střední Čechy se není čemu divit), ale zatáčí stejně na obě strany. Předpokládám že je to zcela normální věc daná nastavením tuhosti řízení a posilovačem. Nicméně mi teď vrtá hlavou jak v budoucnu poznat, jestli jsem si nehnul s geometrií, aniž by si jí nechal proměřovat v servisu - přeci jen 1000 Kč není malá částka...
Koukni na
viewtopic.php?p=52159#p52159Popisoval jsem svou zkušenost a je velmi podobná. Geometrii mám pořádku, kola vyvážená. Shoduju se s tebou i v tom výsledku - tuhost řízení, posilovač + zatuhnutí ve středové poloze tak silně, že to auto už přirozeně nesrovná. V nižších rychlostech se srovná líp.
Re: Návrat volantu do středové polohy

Napsal:
06.01.2011 16:26
od KamZehr
Jak psal Tony, geometrii ti změří a seřídí v každém servisu. A i v Praze se to dá udělat za cca 500,- Kč (mrkni na internet a vybereš si určitě podle místa bydliště).
Re: Návrat volantu do středové polohy

Napsal:
06.01.2011 23:14
od rehmen
Jasně že nemusím do autorizovaného servisu, ale musím prostě do servisu, takže by bylo dobré to mít při jednom a né se na2x tahat z práce. Ale holt mi nezbyde nic jinýho - tak bohatej nejsem, abych jen tak dal o 500 kč za geometrii víc

Re: Návrat volantu do středové polohy

Napsal:
06.01.2011 23:19
od vladislav
Já bych to reklamoval,at už si s tím dělají co chtějí..Geometrii nebo něco jiného...Normální to není...

Já nic takového na autě nepozoruji..Mám ho už 3roky..