Používal som sadu značky frenkit, ale vraj je to skoro všetko rovnaké. Strmeň je málokedy treba nový a aj to sa dáva repasovať = rozoberú ho, opieskujú, za príplatok nafarbia, potom dajú opravné sady a ide to ďalšiemu zákazníkovi. Tam ide o ostránenie toho hrdzavého balastu, ktorý potom bráni piestiku. Je to inak riadna prplačka aj bez výmeny strmeňa, ideálne mať aj ten nástroj na zatlačenie piestika (predok sa ešte dá, ale zadok treba často pri zatláčaní aj zatáčať). Potom odvzdušniť a asi aj rovno brzdovú komplet vymeniť .
Z mojej skúsenosti by som rovno aj na druhej strane zrepasoval. Vždy keď som robil na starom aute repas opravnou sadou (to sú tie tesnenia, niekedy aj piestik, mazivo na piestik a iné na tie skrutky strmeňa, .. záleží akú sadu kúpiš a čo treba) tak som behom pár mesiacov robil aj druhú stranu potom .