od 4sAd » 31.05.2020 23:48
Trochu to oživím možná pitomým dotazem. Poslední dobou vícekrát zapršelo a montážní jáma v garáži se mi tak nějak proměnila v bazének, který se po odčerpání opět plní rychlostí velikou. Bohužel se mi už definitivně zaseklo lanko v levém lanovodu ruční brzdy a potřebuji to vyřešit dříve než opět uhodí sucha. Neoprén si opravdu navlékat nechci a tudíž jak dostat celé auto na 4 stojky, když mi Kia oficiálně nabízí pouze 4 zvedací body, které musím použít pro ony stojky?
Zatím jsem zkoušel zvednout vždy jedno kolo za zvedací bod, podložit ho a auto opět spustit, aby kolo po dosednutí bylo výše. Bohužel to má jednu podstatnou nevýhodu a to tu, že při zvedání se kolo prověsí a i když dám hever naplno, nejsem pod něj schopen nacpat dostatek materiálu, abych se pak po dosednutí pod auto vešel. Podkládat hever z bezpečnostních důvodů nechci (mohl by sjet).
Mohl bych si postavit nájezdovou rampu z dřevěných hranolů, ale nechce se mi moc investovat čas do něčeho, co už asi nikdy nepoužiji. I když to tak možná dopadne.