Teď se mi při výměně kol na letní stalo, že u LZ kola (naštěstí jen tam) se mi plech lemu slušně ohnul ven
Pokusím se přiložit fotku.
To se mi ale pramálo líbí - mám nové (!!!) auto teprve tři roky, jak to s takovou bude vypadat po deseti letech pravidelné výměny kol mezi letními a zimními ?!!!
Je pravda, že nepoužívám originální hever, ale něco takového
http://www.kia-club.org/download/file.php?id=9559&mode=view v části, která zvedá auto, mám vložené takové domácky udělané dřevěné kolečko, aby to nešlo kov na kov.
Mám na vás, Kiáci, tyto dotazy:
1) Čím to zvedáte vy ?
2) Taky se vám to už někde ohlo ?
3) Mám za to, že za ten lem (který se mi ohnul) se auto zvedá i originálním heverem, že to není tak, že by lem jen zajišťoval, aby hever držel, ale hever se opírá až o vlastní práh, že ne ? (Ale je fakt, že drážka asi více brání tomu případnému ohnutí.)
4) Má auto i nějaké jiné oficielní zvedací body ? tj. když přijedu do autorizovaného servisu nebo do nějakého velkého pneuservisu, budou auto (celé) zvedat ve stejných místech na prazích nebo někde jinde ?
Nevím co s tím, přemýšlím jestli si třeba neudělat do zvedáku nějaký přípravek s tou drážkou (? třeba z puku - vydržel by ?) nebo používat originál hever nebo se holt na domácí výměnu kol vybodnout a cpát se do pneuservisu jako 2x ročně všichni.
KIA cee'd SW I. generace, 1.6 CVVT 92 kW, 2013 (jeden z posledních vyrobených kusů 2012), barva blue clyde (AA2)