Stránka 1 z 2

6°prevodovka + motor 1,6 CRDi 85 kW

PříspěvekNapsal: 06.09.2010 16:49
od monitor
Chcel by som sa opýtať ohľadne 6°prevodovky pri motore 1,6 CRDi 85 kW. Aká je presnosť radenia? Akú máte spotrebu s týmto motorom, či nemá veľkú "turbodieru"? Proste vaše poznatky ohľadne tejto kombinácie.

Re: 6°prevodovka + motor 1,6 CRDi 85 kW

PříspěvekNapsal: 06.09.2010 17:40
od zulyk
zober si nejaku predvadzacku a zistis si to sam, co vyhovuje inemu, nemusi tebe :)

Re: 6°prevodovka + motor 1,6 CRDi 85 kW

PříspěvekNapsal: 06.09.2010 18:43
od Kmet
I když sám mám 2.0/103kW, tak dnešní motory jsou už solidní - téměř žádný *turboefekt* nepocítíš. :thu: Obzvlášť ty *jednašestky* jsou vydařené kousky - vyšší spolehlivost, nižší pojistka, nižší spotřeba, nižší cena. :yes:
A řazení je obecně u :kia: takové, jaké je - je uplně jedno, jestli je to 5ti nebo 6ti rychlostní. ;)

Re: 6°prevodovka + motor 1,6 CRDi 85 kW

PříspěvekNapsal: 22.10.2010 08:42
od Tomík
zdar, mám něco podobného a jsem spokojený-žádný problém. Nalítáno k dnešnímu dni 17001km.
čus

Re: 6°prevodovka + motor 1,6 CRDi 85 kW

PříspěvekNapsal: 22.10.2010 11:42
od ohen10
já mám presne tento motor... je to super, dieru nepociťujem...spotrebu mám dlhodobý priemer tak 6,2-6,3...ale jazdím veľmi neúsporne...teraz som mal po prahe na jednu nádrž 5,8... spotrebu mi zvyšuje diaľnica, kde to celkom valím...ale najlepšie je vyskúšať si to sám...prevodovka je tiež dobrá...

Re: 6°prevodovka + motor 1,6 CRDi 85 kW

PříspěvekNapsal: 22.10.2010 11:46
od Tony
já mam 1,6 s 5kvaltem a motor i převodovka super. z testů jsem vyčetl že dokonce u té 6ti stupnove prevodovky jeste zlepsili presnost, takze urcite doporucuju. jinak ta 6 treba mi hrozne chybi. pohybuju se vetsinou po dalnicich ve vysokych rochlostech a jde to znat.

Re: 6°prevodovka + motor 1,6 CRDi 85 kW

PříspěvekNapsal: 22.10.2010 13:05
od monitor
vdaka za odpovede, uz na nu cakam 8 tyzdnov a furt nic :( , snad sa dockam

Re: 6°prevodovka + motor 1,6 CRDi 85 kW

PříspěvekNapsal: 22.10.2010 21:36
od runis
Mám sice 6ti kvalt s 94kW CRDi, ale o řazení, alespoň u mého auta něco napsat můžu. Jednoduše nic moc. Příjde mi, že to má velmi, ale velmi pomalé synchrony. A hlavně z 1 stupně na 2 to nejde dobře zařadit. A je jedno, jestli to točím, nebo ne. Podobně i když už o hodně lépe to je z 3 stupně na 2. Při řazení z 3 na 4 stupeň mi příjde, jako by cvakala ta pojistka zpátečky. A řazení zpátečky je na úrovni Shade 105. Ale jak říkám, mluvím o svém autě. Já jsem z převodovky hodně zklamaný. Možná, kdybych v ničem nikdy jindy nejel...ale takhle.. :-( Asi ten seznam na jaře bude dost velký na reklamaci při první servisce. :-)

Re: 6°prevodovka + motor 1,6 CRDi 85 kW

PříspěvekNapsal: 27.11.2010 19:10
od monitor
Mám zatiaľ nabehané 650 km a moje prvé dojmy z motora sú skvelé ( so Š120 sa to nedá porovnať :D ). Pekne ťahá aj do kopcov a turbo dieru nepociťujem vôbec. Prevodovka radí presne a ako keby si rýchlosti sama "pritiahla", skočí to tam skoro samo bez nejakého väčšieho tlaku, jedine do spiatočky sa jej niekedy nechce a skočí tam na druhý krát. Zatiaľ som veľmi spokojný aj s hlučnnosťou ( brat ktorý má Ford Fiestu 1,3 50kw diesel skonštatoval, že môj je tichší, skoro ako benzín). Spotreba je tiež ok , okolo 5,5-6,3l. Som zvedavý ,keď sa zabehne či ešte klesne ak budú letné gumy.

Re: 6°prevodovka + motor 1,6 CRDi 85 kW

PříspěvekNapsal: 04.02.2011 21:04
od runis
Já mám o pár koníku silnější motor, ale po tom co jsem teď řídil tchánuv Getz, myslím 1,5 nebo 1,6 nafta tuším 65kW, tak zklamání. A hodně velké! Ten jeho slabší motor jede o hodně lépe za plyněm. Řekl bych, proti Venge až agresivně. :-( Už jsem psal jinde, že na dálnici to moc nejede, ale tohle mě fakt dostalo. Navíc ten motor co je ve Venze myslím dokonce vychází z toho motoru co je v Getzi. Jasně, je o něco lehčí, ale i tak ten rozdíl byl velký. :-( Jinak řazení trochu povolilo. Jen nesmí být zima. Když to není zahřáte je pořád takové nepovedené, trochu drhne. Ale jde to zkousnout. Celkově dvojka, je jedno nahoru, nebo dolů nic moc. Příjde mi to jako pomalé synchrony. Dlouho jí to trvá, než tam padne. Jinak na sílu ji tam tlačit je nepříjemné. Pomáhá jen meziplyn. Ten mi sice nevadí, ale přece jen, je už 21. století a jezdí s tím hlavně moje žena. I když ta to neřeší. :-)

Re: 6°prevodovka + motor 1,6 CRDi 85 kW

PříspěvekNapsal: 04.02.2011 21:10
od centralnifido
Ahojky , já tedy mám ten samý motor ale v Ceedu SW a s 5-kou jen . I když jen ??? Hromada lidí tu píše že je ta převodovka mnohem lépe udělaná než ta 6-ti stupňová , ale to nevíím . Mne to jed super a jde si auto krásně za svým . Krásně to řadí a je to pěkně zpřevodované .

Re: 6°prevodovka + motor 1,6 CRDi 85 kW

PříspěvekNapsal: 04.02.2011 22:05
od Tomík
zdar,

já jsem docela sokojený, a to ne proto, že jsem si Vengu koupil. I když dneska bych koupil zase něco jinýho, ale to je jako např.s PC. Dneska je to pecka a zítra už se nevyrábí. ;)
Dneska jsem Vengouše zase musel na dálnici trochu popohnat i za použití sešlápnutí plynu do 2 poloviny-paráda. Sice s větrem proti za 7,6l při 150 :oops:

čus

Re: 6°prevodovka + motor 1,6 CRDi 85 kW

PříspěvekNapsal: 05.02.2011 14:01
od runis
Prevodovka, ta 5 rychlostni byla lepsi. Alespon co jsem ridil Ceeda 85kW-nafta. Ten 6 kvalt pomalu povoluje, ale ta dvojka. Ee! No a motor vypada papirove super. Ale skutecnost tomu moc neodpovida. Ten Getz me fakt prekvapil. Venga tak za plynem nejede. Cipnul bych to, ale Kia uvadi u prevodovky jen 260nm. Coz je v serii. Proste se bojim o zivotnost motoru a spotrebu. Ta vypadala papirove taky o dost lepe. Ted v zime jezdim malem za 7. :-(

Re: 6°prevodovka + motor 1,6 CRDi 85 kW

PříspěvekNapsal: 05.02.2011 14:37
od centralnifido
Koukám že když jsem si vybíral auto tak jsem udělal moc dobře když jsem si vzal ještě ten starší model i když už nabízely ty nové , 5-ti stupňová převodovka mne sice zprvu štvala ale pak jsem pochopil že jezdí úúžasně a po tom co tu čtu o té 6-ti stupňové tak jsem ještě radši za to co mám .

Re: 6°prevodovka + motor 1,6 CRDi 85 kW

PříspěvekNapsal: 28.03.2011 11:29
od milan79
6 stupnove prevodovky su OK. Ten problem co popisuje runis je sposobeny emisnou normou EURO 5 a filtrom pevnych casti.