Já pokud nechci, aby se zapnul kompresor klimy (zapíná se automaticky při nastavení teploty menší, než 15,5°C) a chci co nejchladnější vzduch z venku, tak nastavím těch 15,5 (u Cee´da). Jinak pokud nechceš, aby se Ti automaticky zapínal kompresor, tak klimatizaci zapínej buď otočením kolečka nastavujícím teplotu, nebo zmáčknutím tlačítka směrování vzduchu, popřípadě tím samým zmáčknout a vrítí se to zpět do režimu AUTO, pokud už předtím byl zvolený. V režimu AUTO se Ti bude klimatizace co nejdřív snažit dosáhnout uvnitř auta navolené teploty. Čím větší rozdíl teploty uvnitř auta a nastavené, tak tím víc to bude foukat, až při dosahování teploty to bude foukat míň a udržovat teplotu. Klasicky v létě, uvnitř auta milión stupňů a klima bude chladit jako o život. Trochu jinak je to v zimě. Auto vymrzlé, nastavíš třeba 20°C, nejdřív nebude foukat skoro vůbec, jak bude teplota v chladiči motoru dosahovat cca 60°C (odpozorováno), tak bude foukání s dál vzrůstající teplotou motoru zesilovat a při dosažení teploty uvnitř auta bude postupně zase foukat míň a teplotu už jen udržovat. Trochu paradox, příklad v létě, auto v garáži, vychlazené, venku pařák, nejdřív to chce přitápět na nastavenou teplotu, aby to zas pak začalo ochlazovat, až se jede v tom parnu. Stačí tu klimu vypnou celou a vypnout, a až začne být uvnitř teplo, nastavit teplotu s AC a je vymalováno.

Jinak bylo tady Snikem doporučováno při používání klimy (AC) ji pár minut před dojezdem a vypnutím motoru vypnout a nechat vyfoukat výparník. Nedrží se tam tolik bakterie a klima pak nesmrdí.
