Manželka reklamovala u predajcu kvalitu laku. Hlavne zadné blatníky a dvere. Poobzerali to a navrhli jej zmeranie hrúbky laku, s tým, že už majú objednaný merač a keď príde, tak jej dajú vedieť. Tak sa aj stalo, manželka zaviezla auto do servisu a hrúbku laku zmerali. Výsledky boli hrozivé

.
Podľa servisu má byť minimálna hrúbka farby 80 mikrónov. Namerali 44! A to hlavne na najexponovanejsích miestach : podbehy, zadné blatníky, dvere

.
To sa potom šetrí

, keď sa na auto dá skoro o polovicu menej farby! A pri tej produkcii, to je celkom slušná úspora

.
Takže reklamáciu posunul servis importérovi. Ten sa podľa slov servisu vykrúcal, ale nakoniec zabrali fotky merača hr.laku s nameranými hodnotami

.
Auto je už hotové, striekali sa podbehy, oboje zadné dvere a zadné blatníky. Prístup servisu vcelku dobrý, kvalita slušná i keď som tam našiel chyby (ja vždy niečo nájdem

). Trochu ma prekvapili slovami, že ak ešte niečo bude na karosérii, už to nebude také jednoduché reklamovať

. To akože bol bonus, že uznali to, čo pos..li (myslím výrobcu)? Klamú nás na kvalite a ešte sa budú tváriť urazene? Však dobre vedia, čo predávajú

.
Minule som odmontoval originál predné zásterky a založil som univerzálne za necelých 5 euro. Sú podstatne väčšie, dúfam, že budú aj učinejšie. Ešte plánujem nalepiť ochrannú fóliu na zadné blatníky aj dvere a čím skôr, kým to nie je znova obité. Za chvíľu to bude mesiac čo to striekali, tak by už hádam mohlo.
Tak doporučujem pri reklamovaní sa nedať a použiť argumenty, nám to zatiaľ vyšlo. Určite záleží aj od servisu a od ľudí na akých natrafíte.
