Finanční podpora Kia-Club.org CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010 SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX
To ano, len som nic take nezaregistroval v ziadnom aute, ktore som doteraz mal. Venga je z nich naj$sia. Mozno je to naschval . Ked sa nevetra (obcas sa zabudne na zapnuty vnutorny okruh) tak po nejakom case stupne v kabina hodnota CO2. Blbe je, ze mozok zacne spomalovat a uvedomenie si tejto situacie a je skor nahodne.
Mě v pátek přestal fungovat větrák do kabiny. Funguje jen na 4. Ve středu jedu na garančku po 90 kkm. A sem hrozné rád že tam aspoň trochu táhne . Jet někam dál a poslouchat jak to hučí na čtverku bych nechtěl. Uvidim zítra, jedu brno ústí n.l.a zpět
je to normalna vec ktoru si si doteraz iba nevsimol.mal som xy aut a vsetky fukali aj po vypnuti ventilacie nakolko napor vzduchu pocas jazdy je silny a pretlaci sa kanalmi dnu.pochopitelne ze cim rychlejsie pojdes tym viac to bude fukat.ak ti vadi musel by si prerobit tunel (resp. namontovat akysi deflektor)pred nasavanie vzduchu do kabiny(zvycajne pod stieracmi)
to ze ti ide vetrak iba na 4 je kvoli odporovemu mostiku ktori ti odisiel.uz som to riesil na viacerych autach.v starych autach sa pouzival aj odporovy drot ktory sa casom prepalil a prestala dana rychlost fungovat.dnes sa pouzivaju take kocky(prezyvka jezko) ktore sa montuju priamo to priestoru kde je vetrak aby sa dobre chladili a vacsinou to odide cele.