Z ktere znacky auta jste presli na vuz Kia?

Diskuze o všem, co nelze zařadit do jiné sekce.
Discussion about everything what has not own section.

Příspěvekod Tony » 14.06.2008 23:29

buko1 píše:Z Škody Favoril 136...

Z osobných vozidiel som služobne skúšal Samaru 1500, UAZ-469 (a tiež Favorita, ale 135).


a jaký je rozdíl mezi favoritem 135 a 136?
Tony aka FUCKER LUCKER in CoD World and LUCKER1984 in WoT
Kia cee´d 1,6 CRDi EX+
najeto 118 000 km

Uživatelský avatar
Tony Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 1637  Témata: 13
Registrován: 16.11.2007
Bydliště: Nošovice  Czech Republic (cz)
6. sraz Kia-Club.org (1)

Kia cee'd (2007)
118000 km @ 6 l/100km

  • Finanční podpora Kia-Club.org
    CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010
    SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

 

Příspěvekod matej » 15.06.2008 08:51

vykon motora
matej
 


km @ l/100km

Příspěvekod mbiron » 15.06.2008 09:49

zapomel si dodat ze neznatelny vykon motoru :lol: vlastnil jsem ve skode Rapid motor 130,135 i 136 s tim ze posledni dva jsou z favoritu a maji hlinikovou hlavu.
Uživatelský avatar
mbiron Muž
KIA Family
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 5021  Témata: 43
Registrován: 01.03.2008
Bydliště: Most  Czech Republic (cz)
3. sraz Kia-Club.org (1) Mogul Safety Cup 2009 (1) 4. sraz Kia-Club.org (1) 5. sraz Kia-Club.org (1) 11. sraz Kia-Club.org (1) 15. sraz Kia-Club.org (1) 18. sraz Kia-Club.org (1) 10. výročí Kia Clubu (1) 19. sraz Kia-Club.org (1)
20. sraz Kia-Club.org (1) 21. sraz Kia-Club.org (1) 22. sraz Kia-Club.org (1) 23. sraz Kia-Club.org (1) 24. sraz Kia-Club.org (1) 25. sraz Kia-Club.org (1) 26. sraz Kia-Club.org (1) 27. sraz Kia-Club.org (1) Osobnost klubu (1)
Organizátor srazu (19)

Kia cee'd II (2013)
110000 km @ 6.4 l/100km

Příspěvekod snike » 15.06.2008 10:20

Tony píše:
buko1 píše:Z Škody Favoril 136...

Z osobných vozidiel som služobne skúšal Samaru 1500, UAZ-469 (a tiež Favorita, ale 135).


a jaký je rozdíl mezi favoritem 135 a 136?


Favorit byl představen v září 1987, ale na českém trhu se začal prodávat až o rok později. Nesnadný náběh výroby se projevil v nízkém standardu dílenského zpracování. Přesto byl Favorit oproti modelové řadě Škoda 105/120/130 výrazným krokem kupředu. Jako první vyjel pětidveřový hatchback Favorit 136 L s motorem o objemu 1289 cm3, který dával největší výkon 46 kW (63 k). Od roku 1989 se vyrábělo luxusnější provedení 136 LS, které se lišilo sedadly z lepšího materiálu s výraznějším bočním vedením. Na začátku 90. let byl Favorit 136 postupně nahrazován typem 135 s motorem o nižším kompresním poměru. Ten měl o 3 kW nižší výkon, zato však klidnější běh a na rozdíl od agregátu 136 se spokojil s levnějším benzinem Special. V roce 1991 bylo od Favoritu odvozeno kombi Forman. V roce 1993 se Favorit/Forman dočkal zásadní modernizace. Zvenku se ino-vované vozy odlišují jiným tvarem přední části a větším rozchodem kol obou náprav, zevnitř černými plasty místo béžových a jiným tvarováním výplní dveří. Stupně výbavy se začaly označovat LX a GLX. Nejradikálnější změna se však udála pod kapotou. Původní motor s karburátorem byl nahrazen toutéž pohonnou jednotkou s elektronickyřízeným jednobodovým vstřikováním paliva Bosch. Slabší varianta motoru se vstřikováním paliva měla největší výkon 40 kW (54 k), silnější poskytovala až 50 kW (68 k). Přestože by podvozek Favoritu snesl výkonnější agregát, nemontoval se jiný než ten o zdvihovém objemu 1,3 l, který nepřesvědčí výkonovými parametry, zato o sobě dává vědět nadměrnou hlučností.
KIA Sportage MY25 TOP 1.6 T-GDI GPF 4x2 MHEV 7DCT 118 kW bílá Cassa (WD) 8.666 km ... Kanec klubuObrázek
Uživatelský avatar
snike Muž
Moderátor
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 6250  Témata: 89
Registrován: 02.10.2007
Bydliště: Praha - Horní Počernice  Czech Republic (cz)
2. sraz Kia-Club.org (1) 3. sraz Kia-Club.org (1) Mogul Safety Cup 2009 (1) 4. sraz Kia-Club.org (1) 5. sraz Kia-Club.org (1) 6. sraz Kia-Club.org (1) 7. sraz Kia-Club.org (1) 8. sraz Kia-Club.org (1) 9. sraz Kia-Club.org (1)
10. sraz Kia-Club.org (1) 11. sraz Kia-Club.org (1) 12. sraz Kia-Club.org (1) 13. sraz Kia-Club.org (1) 14. sraz Kia-Club.org (1) 15. sraz Kia-Club.org (1) 16. sraz Kia-Club.org (1) 17. sraz Kia-Club.org (1) 18. sraz Kia-Club.org (1)
10. výročí Kia Clubu (1) 19. sraz Kia-Club.org (1) 20. sraz Kia-Club.org (1) 21. sraz Kia-Club.org (1) 22. sraz Kia-Club.org (1) 23. sraz Kia-Club.org (1) 24. sraz Kia-Club.org (1) 25. sraz Kia-Club.org (1) 26. sraz Kia-Club.org (1)
27. sraz Kia-Club.org (1) 28. sraz Kia-Club.org (1) 1. místo (1) 2. místo (1) Osobnost klubu (1) Organizátor srazu (25)

Kia Sportage V (2025)
8666 km @ 0 l/100km

Příspěvekod TWiDY » 15.06.2008 20:30

snike píše:

.....pětidveřový hatchback Favorit 136 L s motorem o objemu 1289 cm3, který dával největší výkon 46 kW (63 k). Od roku 1989 se vyrábělo luxusnější provedení 136 LS, které se lišilo sedadly z lepšího materiálu s výraznějším bočním vedením.....


Rodiče vlastnili jeden kouse modelu 136LS a to nejlepší byly opravdu ty sedačky, které byly oproti těm standardním o dvě třídy lepší. Navíc měl tento model i polstrování ve dveřích ze stejného materiálu jako sedačky. Co vím, tak byly modely 136LS určeny převážně na vývoz a vyráběly se ve Vrchlabí.
Ten vyšší výkon opravdu moc znát nebyl a hlavně to papalo benzin o oktanovém čísle min.95 (tehdá pod označením SUPER 96).
39.000 km @ ---> ObrázekObrázek
TWiDY Muž
Přispěvatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 103  Témata: 3
Registrován: 29.01.2008
Bydliště: Praha  Czech Republic (cz)

Kia Rio II (2006)
50000 km @ 7.6 l/100km

Příspěvekod greenca » 15.06.2008 23:01

moje první auto byl Německý zázrak techniky TRABANT :lol:(to jsem neměl ještě ani řidičák) :D , potom jsem měl FIAT UNO LOGO(to jsem trochu vytunil),potom ŠKODA 120 a poslední auto před CEEDem byl FIAT BRAVA 1.6 16V (to jsem měl nejraději samozřejmě hned po CEEDovi)
greenca Neuvedeno
Přispěvatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 144  Témata: 3
Registrován: 27.02.2008
Bydliště: Nové Město na Moravě  Czech Republic (cz)

Re: Z ktere znacky auta jste presli na vuz Kia?

Příspěvekod Návštěvník » 19.06.2008 13:52

[quote="Beda"]Z ktereho vozu jste presedlali na znacku Kia a proc:?: Toto bude urcite zajimavy prispevek pro ostatni prodejce :idea: co udelat lepe, aby neprisli o zakaznika :whistling:

První auto škoda 105, druhé Ford Sierra 2.0 - obojí starší a potom nové:
škoda fabia 1.4 16V - docela prima autíčko ve své době, ale naprosto tragický servis. Škodovek je tolik, že mi v servisu při menších připomínkách s klidem ve tváři navrhli ať jdu jinam a tak jsem šel. Za 3 roky jsem vystřídal 4 značkové servisy a při zjištění - že je to všude stejné - jsem se zapřísahal, že škodovku už nikdy!!!! Ne však z důvodu špatného vozu
peugeot 307 SW - design interier exterier moc moc hezké, jízda pohodlná, prostě na toto autíčko jsem nikdy nedal dopustit, ale bohužel docela drahý servis, nekvalitně vyrobené díly s krátkou životností (na designu se přidalo a hold se někde ty penízky museli ušetřit). Nevím jestli to je dílenským zpracováním anebo našimi silnicemi, ale když jsem neměl puštěno rádio jako puberťák, tak jsem tu zvukovou kulisu při jízdě prostě nerozdýchával, jak bylo vše povoleno a klapalo a vrzalo apod.
A nyní Kia Sportage 2.0 16V CVVT tak uvidíme co mi toto autíčko předvede :-o
Návštěvník
 


km @ l/100km

Příspěvekod JJurka » 19.06.2008 15:37

Já jsem přešel na KIA Cerato poté, co jsem zrušil svého Megana kombi 1,6 16 V 79 kW RXE(1999) pětimetrovým skokem do pole v zatáčce v Klimkovicích ( I/47). Bylo to v zime 2006 v únoru, sněhu bylo po pás a já jsem si hloupě myslel, že cesta je suchá, což sice byla, ale v té zatáčce odtával z krajnice sníh a dostal jsem smyk. Kdybych měl ESP, tak bych to asi zvládl, ale nejsem kouzelník a tak jsem šel po tečně ven ( byla to pravotočivá zatáčka a vjel jsem do ní skoro jako na suchu ). Před proražením sněhových svodiel mě před zapíchnutím se čumákem do příkopu zachránilo protijedoucí Mondeo kombi, které mi vrazilo do pravého zadního kola a tak jsem se při opuštění silnice roztočil koolem svislé osy tak, že jsem s autem dopadl předek k silnici po otočce o 180 st. Ten předek byl přes 5 metrů od krajnice a byl to tedy let, jak se patří. Mě bouchnul jen pravý boční airbag a předpínač pásů, manželku to tedy pěkně zmáčklo, ale jinak se nestalo nikomu nic. Nedosatatek následků nastal proto, že jsem doletěl do pole a byl pode mnou 80 cm sněhu, takže to bylo jako skok do peřiny. Bez nárazu toho Mondea bych se předkem zapíchl do země a možná skončil i na střeše, ale to jsou jen dohady. To že to Mondeo nestačilo dobrzdit mě skutečně zachránilo. Mondeo dopadlo tak, že měl na hadry předek a všech 6 airbagu vyletělo. Jeho posádka zaplaťbůh dopadla bez zranění, akorát manželka řidiče byla vyděšená a zalehly jí uši pod těch bouchnutých airbagů. Pojišťovna - UNIQA se zachovala dobře a tak jsem nehodu přežil i finančně a začal shánět nové auto.

Protože mě Renault ochránil, tak jsem se logicky díval na nového Megana Grandtour a vzhledem k tomu, že jezdím přes 30000 km ročně, jsem chtěl diesel. U Renaultu byly tehdy celkem zajímavé slevy, ale diesel by vyšel draho. Jiné vozy Citroen Xsara Picaso či Peugeot 307 Break vycházely buď strašně draho, nebo se manželce nelíbily. Má představa byla vůz o objemu koloem 1,6 l, min. 100 koní, pokud možno kombi nebo hatchback s větším kufrem. Opel Astra, Ford Focus, VW či Škoda vycházely tak draho, že jsem je zcela pominul.

O Kii jsem věděl, že má tehdy CERATO, ale na netu již nebyl v nabídce hatchback se šesti airbagy, který tehdy vycházel kolem 400.000,- s deiselem 1,5. Proto jsem byl v renaultu, kde mi nabízeli Megana Grandtour SportWay s 83 kW 1,6 l, tedy pro mě osvědčený a vynikající motor ( od toho mého předcozího mírně vylepšený ), se kterým jsem přetím ujel 74000 km se spotřebou kolem 7,3 l/100 km. Na základě mých zkušeností to bylo bezpečné, relativně nežravé a užitečné auto. Interiér verze SportWay ( authetique s klimou a rádiem ) však vypadal, jako-by někdo utekl od rozdělané práce a verzi interiéru do-do ( dodělej doma ) žena za 430.000,- Kč nechtěla. Verze Expresion, která mi uvnitř vyhovovala stála v té době por mě již méně přijatelných 460.000,- Kč a to bez ESP, o které jsem měl též zájem. Odjel jsem z Renaultu s tím, že se ozvu a protože jsem jel v ostravě kolem Hornbachu, tam mě kamarád na moji žádost ještě hodil do tamní prodejny KIA.

Manželce se Cerato na první pohled dost líbílo a po několika dotazech z prodejce vypadlo, že mají ještě možnost zablokovat skladové CERATO 1.5 crdi LX + se šesti airbagy a sice pouze v červené metalíze Radiant red. Sice se mmi ještě líbil tehdejší Carens, ale pro mé potřeby to bylo zbytečně velké a i spotřeba by byla vyšší. Dál už to bylo jednoduché, po zkušební jízdě jsme řekli ano a zaplatili zálohu. Nejhorší bylo zjistit, jak to bude vypadat v té červené metalíze, protože o této barvě jsem vůbec neuvažoval. Na konfigurátorech alukol jsem zjistil, že to půjde a výsledek předčil má očekávání. Mám Cerato 27 měsíců - 70000 km a jsem spokojen.

Pro doplnění jen dodám víceméně další příspěvek o tom, jak k novému vozu KIA přišel švagr. Měl Chrysler Grand Voyager 2,5 TD 4 roky a 270000 km. chtěl nové, ale to stálo 1,4 mega což je zcela mimo zdravý rozum. Poté, co jsem prolezl internet tam i zpět dal mu nějaké typy si dal říct a jel do Zlína na zkušební jízdu v Carnivalu ( před třemi lety ). Toho ihned objednal, koupil a kromě problémů s chlazením letos na jaře neměl problém. V květnu po 160.000 km ho vyměnil za nový model, ale tentokrát s automatickou převodovkou.

Jak švagr sám řekl, je KIA uvnitř stejná jako konkurence a odvezl v ní vždy vše co potřeboval. KIA však musí zapracovat na protikorozní ochraně. Švagr tedy koupil auto v té velikosti, které konkurence kromě Chrysleru nenabízí ( boční posuvné dveře a vnitřní prostor ( P 807 i C8 jsou menší a galaxy či Sharah nemají posuvné dveře ) a zaplatil vícemeně je polovic. Ztráta ceny vozu provozem je u MPV obzvláště krutá a tak je hlavní pořizovací cena a výbava.

Mějte se a pište

Jarda
Uživatelský avatar
JJurka Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 16  Témata: 5
Registrován: 17.06.2008
Bydliště: Olšovec  Czech Republic (cz)

Kia Cerato (2006)
323800 km @ 6.2 l/100km

Hyundai Getz

Příspěvekod Návštěvník » 26.06.2008 11:19

Před Kii Ceed jsem jezdil v Hyundai Getz. Moc sympaticke auto. Maximalne spolehlive, relativne prostorne i vykonne. V neposledni rade i bezpecne. Protoze diky nemu jsem vysel z bouracky, jehoz vysledkem byla totalni skoda na aute, jen s jednou modrinou na ruce. Nebyt bouracky, jezdil bych dal.¨Ale Kia je moc povedene auto. Zatim jsem ho nemel moznost poradne proverit, ale verim, ze bude slouzit minimalne stejne dobre jako Getz. BTW

NEMOHL BY MI NEKDO PLS POSLAT ODKAZ NEBO JINY ZDROJ ČESKEHO NAVODU K POUŽITÍ

Diky.

L.
Návštěvník
 


km @ l/100km

Příspěvekod Jakub » 26.06.2008 12:26

@lars2:

http://old.kia-club.org/viewtopic.php?t=49
Kia SPORTAGE IV 1.6T-GDI DCTexclusive + paket winter, bronzová metalíza MYB
Uživatelský avatar
Jakub Muž
Moderátor
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 1650  Témata: 36
Registrován: 13.11.2007
Bydliště: Českolipsko  Czech Republic (cz)
2. sraz Kia-Club.org (1) 3. sraz Kia-Club.org (1) Mogul Safety Cup 2009 (1) 4. sraz Kia-Club.org (1) 5. sraz Kia-Club.org (1) 12. sraz Kia-Club.org (1) 10. výročí Kia Clubu (1) 20. sraz Kia-Club.org (1) 24. sraz Kia-Club.org (1)
Osobnost klubu (1) Organizátor srazu (5)

Kia Sportage IV (2017)
37604 km @ 7.1 l/100km

Příspěvekod Návštěvník » 26.06.2008 13:20

ked si pomyslim ze vy mate za 400tisic ceskych ceeda ci nebodaj uz ceeda sw a my v podstate len rio, tak je to sila...... nejak nechapem...a ked kuknete na nete co stoja auta v USA tak az nechapem.... pozeral som sportage v USA a novy vysiel tam menej ako u nas v bazare pomaly trojrocny,...ak sa mylim tak ma kludne opravte..... sorry za off topic....
Návštěvník
 


km @ l/100km

Příspěvekod Návštěvník » 27.06.2008 19:41

Ja som prešiel na Rio z Toyoty Yaris,šikovné auto,len nebolo vo výbave,akej by som chcel,slabý motor a prakticky žiadny kufor,tak som hľadal niečo väčšie,lepšie vybavené s lepším motor a tu ho máš,vykľulo sa Rio.
Mattoni,nič sa neboj,čochvíľa bude stáť Cee´d u nás okolo 15000,to bude paráda oproti 400000... :lol:
Návštěvník
 


km @ l/100km

Příspěvekod TWiDY » 27.06.2008 20:15

matoni píše:ked si pomyslim ze vy mate za 400tisic ceskych ceeda ci nebodaj uz ceeda sw a my v podstate len rio, tak je to sila...... nejak nechapem...a ked kuknete na nete co stoja auta v USA tak az nechapem.... pozeral som sportage v USA a novy vysiel tam menej ako u nas v bazare pomaly trojrocny,...ak sa mylim tak ma kludne opravte..... sorry za off topic....

...ano auta jsou tam obecně hodně levné, nicméně i tak pozor při porovnávání cen na internetu neb ceny jsou uvedeny bez přepravy k dealerovi a bez daně, které se stát od státu liší. Jen upozorňuji, že v USA nemají DPH jak ji znáte z Evropy.
39.000 km @ ---> ObrázekObrázek
TWiDY Muž
Přispěvatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 103  Témata: 3
Registrován: 29.01.2008
Bydliště: Praha  Czech Republic (cz)

Kia Rio II (2006)
50000 km @ 7.6 l/100km

Příspěvekod greenca » 27.06.2008 20:50

a ještě doplním TWIDYho,že v USA nejsou auta až tak vybavená,jako v Evropě.Šetří se tam na spoustě věcech,jako je tvrdé palsty v interieru apod.
greenca Neuvedeno
Přispěvatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 144  Témata: 3
Registrován: 27.02.2008
Bydliště: Nové Město na Moravě  Czech Republic (cz)

Příspěvekod Návštěvník » 29.06.2008 23:15

Ja som presiel z Fabie 1,2 combi, vlastne som ich mal sucasne naraz obydve.
Ptrebovali sme do rodiny druhe auto a CEED sa mi zapacil hned ako som zbadal prve
studie s USB konektorom. Nad cim som zrovna spekuloval u Fabky. Tak ma to zaujalo a
nepustilo az som ho kupil. Ja tie auta jaksi striedam vzdy so Skodovkami. Zatial mi vyhovovali
vsetky auta co som mal. Podotykam v dobe ked som na nich jazdil. Teraz by som uz nemenil.
1. Skoda 105 zehlicka -- super, ako prve auto. Az na to, ked ma predbehlo lave zadne koleso.
Dala sa servisovat doma.
2. Daewoo Matiz 800ccm -- velmi tiche!!!! (nove) , jazda na rucnej do zakruty v zime bola excelentna.
Az som sa v mikrospanku otocil na strechu a 200 m po streche.
Super zazitok, ohnostroj iskier naokolo. Esteze som bol priputany.
Dovtedy nikdy, odvtedy uz vzdy. Zachranilo mi to Krk. Vyviazol som iba s
odreninou na cele a sramom na pleci od pasu, ked som visel dolu hlavou.
3. FELICIA 1,3 mpi -- Pohodove rodinne auticko. Jednoduche, nenarocne na udrzbu a servis. To a dalsie
uz zostali cele hihihi :lol: Teraz na nej jazdi svagor a este aj bude xxx km....
4. VW Cady 1,5 -- sluzobne, vykon v pohode, ale velmi hlucny interier. Kabina je ako jeden velky reproduktor.
Klopkanie kamienkov o podbehy na zadnych kolach, sumenie vody pri dazdi, ci vlastne hucanie
vodopadu. Ale ked sa nalozil az po strechu tak v pohode.
5. Fabia 1,2 HTP 12V kombi -- Nechcem ju vychvalovat. Ale na to co to bolo klobuk dolu, vazne. Nech si hovori
kto chce co chce. Ja som bol nadmieru spokojny. Treba porovnavat jablka s jablkami.
V jej triede by som ju nevymenil za ine.
6. Ceed 1,6 CRDI -- No koment. Kto to ma, vie o com to je. Moj ma vsetko co sa tam dalo dat vo vyrobe (jun 2007), plus folie.

7. Zeby Superb ?! alebo Picanto :D -- Uz stacilo, dufam ze mi Ceed vydrzi aspon tych 7 rokov co ma zaruku. Uz by to chcelo davat Sk
aj do niecoho ineho nez aut.
Návštěvník
 


km @ l/100km

PředchozíDalší

Zpět na Všeobecný pokec / General Discussion

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé