Pokud si myslíš že celodenní průměrná teplota je více než 12 stupňů tak ano - jen bych rád upozornil , že to není až tak o teplotě vzduchu jako spíš o teplotě podkladu a ta je stále kolem 3-5 stupňů celsia. A to nemluvím o teplotách ráno. Pokud vyjíždíš v poledne a vracíš se kolem čtvrté - páté odpolední a je hezký teplý jarní den tak dejme tomu, že by se dalo. Ale ty by se zatím daly spočítat na prstech jedné ruky a myslím, že by ještě nějaký ten prst možná zbyl. Přesto je to o volbě řidiče a stylu jízdy - pokud jsi si vědom, že je materiál pneumatiky tvrdý a nesedí na vozovce tak jak by měl a přizpůsobíš k tomu rychlost a styl jízdy tak proč ne. Přesto stačí jeden který toto nezvládne a zkazí den dalším šesti. Další věc je brzdná dráha - obecně se uvádí, že zimní pneu má za teplého počasí cca o 1/3 delší brzdnou dráhu ( a to počítají s letními teplotami ) oproti tomu má letní pneu za chladného počasí na suchu ( teploty kolem nuly ) cca 3x delší brzdnou dráhu. Rozhodnutí co je lepší nechám na každém jednotlivci. Ona se ta zimní pneumatika o tolik nesjede když ji člověk nechá na autě o dva-tři týdny déle.
PS.: CO NEUBRZDÍŠ - NEUKECÁŠ

................a na reklamní články typu honem přezujte/kupte nové letní pneu opravdu nereaguji. Kdoví kdo to sponzoroval
