Jen takový postesk...
To jsou v

opravdu tací diletanti, kteří za celé roky nechápou požadavky zákazníka?
Před pár dny se mně zaktualizovala aplikace Kia Connect po dlouhých týdnech/měsících a já pln očekávání, jestli už konečně po spuštění uvidím doplněnou spotřebu paliva u každé jízdy... Asi všichni víte, jak to dopadlo, aplikace vyžadovala opětovné přihlášení, ověření apod. nesmysly, ale z hlediska funkčnosti v ní nic nepřibylo a ani se z mého pohledu nic nezlepšilo.
Aut

(konkrétně Ceedů - těch poslední generace) jezdí čím dál víc a borci v

nedovedou vyřešit takovou základní věc o kterou jsem už žádal přes e-mail opakovaně a pokud vím, tak stejnou žádost mělo daleko víc majitelů vozů

.
Samozřejmě, že je to psáno i na GooglePlay...
Prozákaznický přistup jak sviňa a hlavně, že mám furt dokola vyplňovat dotazníky, co se mně líbí, co bych chtěl apod. nesmysly, které zabírají spoustu času a ve výsledku stejnak nic.
