Finanční podpora Kia-Club.org CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010 SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX
Princip je jednoduchy, jakmile vozidlo zjisti, ze jsi seslapl brzdu v kopci, tak pri jejim opetovnem pusteni ti jeste podrzi par vterin "jako seslapnuty pedal", abys mohl uz mit nohu na plynu a rozjizdet se bez couvnuti vozu.
Kia cee'd (2007), Hyundai Santa Fe II (2007), Kia Sorento II (2010), Kia Sorento II (2013), Kia cee'd GT II (2017), Kia Sorento IV (2021) Kia Stinger (2017), Kia Sorento III (2018)
Kia cee'd (2007), Hyundai Santa Fe II (2007), Kia Sorento II (2010), Kia Sorento II (2013), Kia cee'd GT II (2017), Kia Sorento IV (2021) Kia Stinger (2017), Kia Sorento III (2018)
měl jsem na mysli přímo ta technologii na jakém principu pracuje,co vlastně aktivuje ten samotný akt že brzdy zústanou jako by seplé a co je zase uvolní zpět.
Naklonovy senzor + ridici jednotka brzd. Vzdyt uz ESP umí pribrzdovat jednotliva kola, tak s infem z naklonu + seslapnuta brzda to vyhodnoti, ze ma prostě přidržet dele brzdy Co vice v tom hledat
Kia cee'd (2007), Hyundai Santa Fe II (2007), Kia Sorento II (2010), Kia Sorento II (2013), Kia cee'd GT II (2017), Kia Sorento IV (2021) Kia Stinger (2017), Kia Sorento III (2018)
plus este ci je zaradena 1tka alebo R...ked stojis dole kopcom a das 1 tak auto nebrzdi...ak das R auto ostane zabrzdene v manualy ale pisu ze akonahle auto zisti ze uzivatel sa chce rozbehnut tak auto povoli...ale mne to pripada ze proste ostane vždy zabrzdene po urcity cas niekedy to je az neprijemne ked clovek pretlaca brzdy...