vlafi píše:Mám najeto přes 36000km a jediné co mi vrže,jsou klíče od domu,když je mám v přihrádce ve dveřích..
Tak ještě pár tisíc km a pak to bude teprve dobrý!
Anonym píše:vlafi píše:Mám najeto přes 36000km a jediné co mi vrže,jsou klíče od domu,když je mám v přihrádce ve dveřích..
Tak ještě pár tisíc km a pak to bude teprve dobrý!
Beda píše:Vrzani plastu se nevyhne zadna znacka, ted jde akorat v jake mire to ignoruji a kolik % vrzajicich aut se tedy dostane k zakaznikoviCo ja vim, treba mi to prestane vrzat, az si necham namontovat nejaky doplnky, ktery se schovavaj pod palubku a bude ji tedy treba rozebrat
Anonym píše:
A nebo naopak , po rozebrání palubky to teprve začne vrzat.
grafix píše:Anonym píše:
A nebo naopak , po rozebrání palubky to teprve začne vrzat.
![]()
![]()
pravdepodobnejsi varianta.... Toho se prave bojim a proto vaham zda si nechat neco domontovat nebo ne... a kdyz tak najednou...
Na minulem aute mi lupal plast patych dveri, nechal jsem si to "takzvane odborne" spravit ve znackovem!!! servisu... Po druhe navsteve (pac poprve se jim to nepovedlo) tam toho zacalo lupat a vrzat mnohem vic.... Tak jednoho krasneho dne jsem tomu venoval odpoledne, kompletne jsem pate dvere odstrojil a pomoci obustranky, penove obustranky a molitanu to opravil sam... Mel jsem to udelat hned a usetril bych spoustu casu, nervu a penez (mysleno za palivo)...
snike píše:grafix píše:Anonym píše:
A nebo naopak , po rozebrání palubky to teprve začne vrzat.
![]()
![]()
pravdepodobnejsi varianta.... Toho se prave bojim a proto vaham zda si nechat neco domontovat nebo ne... a kdyz tak najednou...
Na minulem aute mi lupal plast patych dveri, nechal jsem si to "takzvane odborne" spravit ve znackovem!!! servisu... Po druhe navsteve (pac poprve se jim to nepovedlo) tam toho zacalo lupat a vrzat mnohem vic.... Tak jednoho krasneho dne jsem tomu venoval odpoledne, kompletne jsem pate dvere odstrojil a pomoci obustranky, penove obustranky a molitanu to opravil sam... Mel jsem to udelat hned a usetril bych spoustu casu, nervu a penez (mysleno za palivo)...
Jo občas se to musí vzít do vlastních rukou i když kolikrát se do toho člověku samotnému moc nechce ;-)
Kosťa píše:Zdravím,
musím napsat, že mám s vrzáním plastů už také nepříjemné zkušenosti. Na vceku slušných cestách je klid, ale jakmile se dostanu na kostky a pak na děsovou lesní cestu k nám na chatu, tak se začne ozývat palubní deska. Ne moc hlasitě, ale i já, tetřev hlušec to slyším a musím říci, že mně to docela štve.Manželka při jízdě po tomto terénu vždy něco přidržuje nebo přimáčkne, abychom zjistili, kde je problém. Zatím se vše ozývá z pravé strany, někde nad odkládací přihrádkou spolujezdce. Taky, když se zamáčkl (podržel) ten pravý senzor nahoře pod předním sklem, tak to přestalo. Byl jsem s tímto problémem i v servisu (NH Car - Praha na Strahově). Auto tam bylo dáno na celý den a přebíral jsem ho večer, byla tma a děsně lilo, tak jsem nic neviděl, ale druhý den, no hrůza, ten senzor (půlkulatá černá čepička) byl doslova celý zasraný (omlouvám se, ale jinak to opravdu nejde napsat!!!) nějakým bílým!!!! lepidlem a ještě bylo docela slušně opatlané okno zevnitř nad tím čidlem. No musel to dělat nějaký "Don patla"! A co se týče vrzání v té palubovce mi bylo řečeno, že musí dolu a to prý je tak na týden!!!! A tak po této zkušenosti docela váhám to tam dát.
Kosťa píše:Abych to uvedl na správnou míru. Tuhle šílenou dobu mi řekl proto, že tam zrovna měli (prý) fofr. Znamenalo by to, že bych tam hodil auto a oni by ho udělali "na etapy" . Nevím, jak to myslel, asi jen když kdy na to zrovna měli čas, snad. Jinak je to práce asi tak na jedn den - maximálně. Technik mi totiž také navrh výměnu celé palubní desky!
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé