Zpracování interiéru

Zdravim, podobné téma jsem nenašel,tak jsemsidovolil založit nové.
I přes, dá se říct, dobře zpracovaný interiér jsem po 10.000 km objevil nejaká slabší místečka ve zpracování.
Jak je vyobrazeno v příloze, do toho přechodu mezi černým a bílým plastem ve spodu přístrojovky, před řadící pákou, se me dostávaly chlupy na lýtku.
Chvíli jsem přemýšlel o nějakém lokální vyholení. Nakonec jsem přistoupil k lehkému tuningu pomocí šmirglu a tu ostrou hranu strhul. Hrana byl cítit i přes prsty. Z tý fotky a i v reálu to moc vidět není. Tak uvidim jak to zabralo..
Při přejetí nějaké vlny, zlomu na silnici (musí být směrem nahoru) se občas ozovu plasty okolo budíků - slabší zapraskání. Takové ty hladké tvrdé. A celkově když je interiér vyhřátý, tak při zmáčknutí těch tvrdých plastů okolo rádia a budíků trochu zapraskají.
Jinak to jde.

I přes, dá se říct, dobře zpracovaný interiér jsem po 10.000 km objevil nejaká slabší místečka ve zpracování.
Jak je vyobrazeno v příloze, do toho přechodu mezi černým a bílým plastem ve spodu přístrojovky, před řadící pákou, se me dostávaly chlupy na lýtku.

Při přejetí nějaké vlny, zlomu na silnici (musí být směrem nahoru) se občas ozovu plasty okolo budíků - slabší zapraskání. Takové ty hladké tvrdé. A celkově když je interiér vyhřátý, tak při zmáčknutí těch tvrdých plastů okolo rádia a budíků trochu zapraskají.
Jinak to jde.
