Stránka 1 z 1

Zpracování interiéru

PříspěvekNapsal: 27.07.2014 19:47
od srek79
Zdravim, podobné téma jsem nenašel,tak jsemsidovolil založit nové.
I přes, dá se říct, dobře zpracovaný interiér jsem po 10.000 km objevil nejaká slabší místečka ve zpracování.
Jak je vyobrazeno v příloze, do toho přechodu mezi černým a bílým plastem ve spodu přístrojovky, před řadící pákou, se me dostávaly chlupy na lýtku. :P Chvíli jsem přemýšlel o nějakém lokální vyholení. Nakonec jsem přistoupil k lehkému tuningu pomocí šmirglu a tu ostrou hranu strhul. Hrana byl cítit i přes prsty. Z tý fotky a i v reálu to moc vidět není. Tak uvidim jak to zabralo..

Při přejetí nějaké vlny, zlomu na silnici (musí být směrem nahoru) se občas ozovu plasty okolo budíků - slabší zapraskání. Takové ty hladké tvrdé. A celkově když je interiér vyhřátý, tak při zmáčknutí těch tvrdých plastů okolo rádia a budíků trochu zapraskají.

Jinak to jde. :D

6138

Re: Zpracování interiéru

PříspěvekNapsal: 27.07.2014 20:09
od spd001
ja sa zatial nestazujem ale este mam malo km, no necakam ziadne zazraky nakolko kazdy interier vplyvom tepelnej roztaznosti pracuje a pri tom vydava zvuky :yes:

Re: Zpracování interiéru

PříspěvekNapsal: 27.07.2014 22:05
od srek79
Určitě vždycky se časem začně něco ozývat, rozhodně z toho tragedii nedělám. :) - kdyby zůstalo jenom u toho..
Jde o to, aby pak s přibývajícími km se pazvuky nemnožily. Vědom si, že na pazvuky tu téma, tady jsem chtěl přiblížit moje trable se zachytávájícími se chlupy. :D V zimě v kalhotách to člověk nezjistí...

Re: Zpracování interiéru

PříspěvekNapsal: 27.07.2014 22:15
od Pavka
Čím více najetých Km, tím více zvuků :)

Re: Zpracování interiéru

PříspěvekNapsal: 28.07.2014 11:47
od zaplosak
mám garáž, vjezd do ní je jakoby mírně do vrtule, každé - podotýkám každé auto se tam zakroutí a ozvou se pazvuky, výrobci si můžou ty kydy o tužší a tužší karoserii strčit za klobouk, taky to už dávno neřeším, není co... ;)

Re: Zpracování interiéru

PříspěvekNapsal: 12.04.2015 11:56
od Gregi1337
Musíme se smířit s tím, že jsou to prostě furt jen "levné" plasty. Neustále jsou v pohybu, změny teplot na ně fungují dokonale a s větším počtem kilometrů se bude ozývat více zvuků. Částečně se to dá vyladit, ale nikdy to nebude dokonalé :) :kia: