Tomi_san píše:to je zaujímavé, veď s vnútorným okruhom sa auto skôr schladí, zohreje alebo odhmlie.
Katikakus píše:
Kdyz je venku 30 stupnu a v aute 50, tak je logicke, ze ochlazovat interier na vnitrni okruh je nesmysl. Rychleji se schladi s privodem chladnejsiho vzduchu z venku.
U zahrivani interieru v zime plati samozrejme ze s vnitrnim okruhem je to rychlejsi.
snike píše:Katikakus píše:
Kdyz je venku 30 stupnu a v aute 50, tak je logicke, ze ochlazovat interier na vnitrni okruh je nesmysl. Rychleji se schladi s privodem chladnejsiho vzduchu z venku.
U zahrivani interieru v zime plati samozrejme ze s vnitrnim okruhem je to rychlejsi.
Rychleji se vnitřní prostor auta ochladí při zapnutém vnitřním okruhu, je to vcelku logické. Klimatizace ochlazuje vnitřní již ochlazený vzduch. Proč asi když dáš na ventilaci ... LO ... nejnižší teplotu, se ti automaticky ventilátor zapne na maximum a zapne se ti vnitřní okruh?
Katikakus píše:
Kdyz ma vzduch uvnitr auta 50 stupnu, tak je chladejsi jako venku?
snike píše:Katikakus píše:
Kdyz ma vzduch uvnitr auta 50 stupnu, tak je chladejsi jako venku?
Nevím jak tobě, ale mně z výdechů při zapnuté klimatizaci nefouká vzduch o teplotě 50 stupňů CelsiaV časopise AutoTip testovali účinnost klimatizace různých aut. Testovali za jak dlouho se které auto vychladí uvnitř na stejnou teplotu a byl tam i test při zapnutém vnitřním okruhu. Výsledný čas potřebný k vychlazení auta byl kratší právě při zapnutém vnitřním okruhu. Jak jsem psal, je to logické, jelikož klimatizace po chvilce chladí již ochlazený vzduch z kabiny vozidla a ne horký vzduch z venku.
! | "titanus" píše: |
Zlucene s podobnou temou... |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]