Tak aj ja som v klube...

Pred týždňom náhle na 3 valce, blikanie a trvalé svietenie "CHECK", promptne do servisu, v letku odhad že ide o cievku, diagnostika potvrdila chybu zapaľovania (1.valec) a za 10 minút hotovo (KIA Tuhovská). Vytešoval som sa až do piatku... Po 8 dňoch sa porucha objavila zase. Náhle. Ráno ešte v pohode, poobede to bolo tu!
Myslel som si, že po ca 90000 km sa už nemôže nič stať.... Idem tam zajtra, ale mám pochybnosti, že je to také jednoduché (zase cievka?).
Vlafi-mu menili 4x (?). Je možné, že tie cievky odchádzajú tak tesne po sebe? Nebude to inde?
Som síce so servisom spokojný, ale keď oni vedia len čítať diagnostiku ... Veď to môže byť všeličo. Napr. na Felde som mal podobný problém po 10 rokoch prevádzky (300.000 km) a napokon to bol výkonový člen v riadiacej jednotke, museli ju vymeniť.
Rozmýšľam, ako by som tým technikom pomohol (laickými radami

, či budú vôbec prístupní...
Mali ste niekto niečo podobné? Ako to dopadlo?
Najviac ma mrzí, že za chvíľu by som mal ísť do toho Vraného (kam sa veľmi teším) a moja blízka motoristická budúcnosť je neistá...
