Zdravím je to přesně týden co jsem koupil Ceeda z druhé ruky,maximální spokojenost,jen dneska jsem vymetal v prostoru motoru a zjistil únik oleje,po chvilce jsem zjistil i zdroj a to že byl vzduchový filtr nacucaný jako houba olejem,část oleje byla i na spodku Airboxu a v hadicích.Setkali jste se s tím někdy?Další otázka je ohledně 7mi leté záruky,prodejce mi tvrdil že se záruka protahuje i na dalšího majitele,ale bude si za slovy stát když přijedu s reklamací?
Finanční podpora Kia-Club.org CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010 SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX
Buď v klidu - jestli se Ti ještě na auto vztahuje záruka, tak mazej do a chtěj to opravit . Sám mám Cee´da "z druhé ruky" a záruka přechází na nového majitele , pokud byly dodrženy záruční podmínky (pravidelné garanční prohlídky) . Sice olej v sání jsem neměl, ale přetěsňovali mi vstřikovací čerpadlo + ventilové víko kvůli úniku oleje: bez problémů na záruku
No snad jo,ve čtvrtek jsem stejně objednanej na garančku,takže se to vyřeší tam a klidnej moc nejsem,je to moje 2.auto v životě a mladá řekla že si nedokáže představit že bysme koupili nový podle toho jak vyvádím
Pro prevod zaruky se vypisuje dokument, ktery je soucasti servisni knizky. Ten papir se nechava potvrdit u nejblizsiho dealera
cee'd (2007), Hyundai Santa Fe II (2007), Sorento II (2010), Sorento II (2013), cee'd GT II (2017), Sorento IV (2021), Stinger (2017), Sportage IV (2017), Sorento III (2018)