Vymena kolies - TPMS

"Máte štěstí, že jdu zrovna kolem, říkají o mě, že jsem odborník".

Vymena kolies - TPMS

Příspěvekod juso » 17.01.2024 16:25

Mam Ceeda a Proceeda. Na Ceedovi su 17 palcove kolesa, na Proceedovi 18 palcove.
Chcel by som ich navzajom vymenit.
Je TPMS sparovane s konkretnym autom? Bude mi to po vymene fungovat? Alebo to treba nejako preparovat?
juso Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 34  Témata: 9
Registrován: 11.03.2022
Bydliště: Slovensko  Czech Republic (cz)

Kia Ceed III (2022)
2000 km @ 6.7 l/100km

  • Finanční podpora Kia-Club.org
    CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010
    SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

 

Re: Vymena kolies - TPMS

Příspěvekod MP1 » 17.01.2024 19:08

Kolesá sú spárované s konkrétnym autom. Ak ich vymeníš, každé auto sa spáruje s novými kolesami automaticky. Výnimočne nie.
ED 1.6 CVVT automat / JD SW 1.6 GDI automat / JD FL 1.4 CVVT / CD 1.4 T-GDi/ Proceed 1.4 T-GDi / XCeed 1.5 T-GDi Gold / Xceed 1.5 T-GDi GT-Line
MP1 Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 2206  Témata: 18
Registrován: 04.10.2007
Bydliště: Michalovce  Slovakia (sk)

Kia XCeed (2022)
20 km @ 0 l/100km

Re: Vymena kolies - TPMS

Příspěvekod Lacino » 07.03.2024 16:30