Stránka 1 z 1

havarovaný Ceed

PříspěvekNapsal: 04.04.2020 18:54
od cairns
Nevěděl by někdo míru mezi hrnky uložení předních tlumičů?Přítelkyni se podařil výlet ze silnice do louky.Naštěstí je v pořádku a odneslo to jen auto.Bohužel na jedné straně je špatný odklon kola.Mám to vše vymontované je ohnuté jedno rameno (na druhé straně než je špatný ten odklon).Dále na jedné straně kloub řízení.Nemáte někdo zkušenost jak "pevné" jsou další díly? Pouhým pohledem tlumič vypadá v pořádku.Těhlice nevím posoudit.Díky za jakoukoliv radu.

Re: havarovaný Ceed

PříspěvekNapsal: 04.04.2020 19:43
od Beda
Miru neznam, ale vymenil bych vse, co by jen jevilo naznak deformace, taktez bych zkusil vuli na kolech (staci s nimi zakyvat rucne). Pak bych zajel na geometrii a pokavad by se nepodarilo srovnat geometrii, tak bych resil vymenu dalsich dilu :huh:

Re: havarovaný Ceed

PříspěvekNapsal: 05.04.2020 10:32
od pacesol
Co máš za ceeda? ED JD? ED ti změřím na svém a JD poprosím někoho z fora, třeba Míru. Jinak jak máš napsáno o řádek výš. Co vidíš ohnuté vyměň a udělej geošku. Hrnce nahoře na tlumičích nemusí být sražené k sobě, takže míra může být OK ale mohlo to dostat ránu zespoda a potom to povolí na šavli a zvedne se to nahoru. Pokud by to byla větší rána, tak to poznáš na střeše. Podél bočnice se ti udělají důlky a to už je průser na stolici. Překontroluj spáru mezi blatnmíky a předníma dveřma. neměla by se otevírat nebo svírat. Pokud se ti ale zdá, že je tlumič dobrý, tak může být ohnutá těhlice. Nicméně oku nevěř. Pokud to ránu dostalo, tak bych tlumiče dal nové.

Re: havarovaný Ceed

PříspěvekNapsal: 06.04.2020 10:12
od cairns
ED.Na karoserii nikde není patrné žádné poškození.Vy měnil jsem obě ramena na nichž bylo patrné poškození.Na gometrii jsme zjistili špatný odklon kol.Vyměním tlumiče a těhlice.Za to přeměření mooc díky.Vím že pravděpodobnost poškození kar. je min. ale pro sichr.
Oběma Vám moc děkuji za snahu pomoci.

Re: havarovaný Ceed

PříspěvekNapsal: 06.04.2020 16:10
od Beda
Driv nez tehlici bych menil asi ty tlumice, ty jsou konstrukce slabsi a muzou se zohybat :| Mimo to odklon (camber) a zaklon (caster) kol neni nastavitelny, oprava se dela jen vymenou dilu, jenze je to dost osidne hlavne ten odklon, zalezi od pruzin a nalozeni auta. Na zaklonu bys mohl poznat, zda tlumic dostal ranu a je mimo osu :idea:

Resil jsem sjizdeni vnitrku pneu na Sorentu a zjistil jsem, ze nastavit to nejde a menit kvuli tomu vetsinu podvozkovych dilu a hledat, ktery za to muze ... to se mi nechtelo.