Zdravím, tak uběhlo pár dní.. Ujel jsem již více než 800km a řeším problém, že auto od vyčištění a resetu škrtící klapky nechce jet s výkonem jako předtím.. Ani na jeden rychlostní stupeň.. Nevím jak to pořádně popsat, ale jednoduše dosáhnout zrychlení je citelně pomalejší a můžu držet plyn klidně na podlaze.. Je to hodně citelné a v provozu nepříjemné a i nebezpečné.. Když třeba vjedu do křižovatky, kde z boku příjíždí auto (i když dostatečně daleko), najednou zjistím, že se vůbec nedokážu rychle rozjet, aby ono auto nemuselo přibrzdit, protože dojelo.. Trochu se auto chytne až ve vyšších otáčkách (3.500+) a reaguje na plyn lépe, ale do té doby je líné.. Myslel jsem, že je to tím resetem škrtící klapky, ale všude možně se píše, že se klapka nastaví během 200-500km a během těchto km by stejně nemělo být nějak extra postřehnutelné, že je něco jinak.. Nenapadá Vás, kde by mohl být problém? Je možné, že jsem provedl reset špatně a jsou tam nastavené nějaké špatné hodnoty? Použil jsem k tomu OBDII diagnostiku za 500,- a mobilní aplikaci Car Scanner.. Kde byla v sekci kódování možnost resetu adaptačních hodnot škrtící klapky.. Jen se klikne a počká až se příkaz provede, následně jsem čekal až v motoru přestane cvakat nové nastavování a nastartuju a nechám na volnoběh, než se motor ohřeje do provozních teplot.. :/ Ale žádné hodnoty se tam zapsat nedají. Proto mě napadlo, jestli to třeba nenastavilo klapku na jiné "auto" (jestli je to možné).. U samotného příkazu je napsáno, že testován byl na Kia Sportage a měl by být funkční na většině modelů Kia.
Diagnostika jinak žádné chyby nehlásí a motor zní jako vždy.. Změnu jsem nezaznamenal.. Až tedy na tenhle nevýkon :/
Díky za případné rady..