vasatkoj píše:Deawon píše:V příloze faktura za prohlídku po 3letech v září 2022. Cena 6300Kč i s výměnou filtrů a brzdové kapaliny. Kia SW GT-Line stojí 2x tolik co můj Rapid a tedy počítám, že i díly vyjdou dráž. Opět bych porovnával cenu oproti Scala a O4combi.
Já bych řekl, že ceny servisu u Octavia IV budou trochu jiné než u Rapida. I v rámci jedné značky bývají dost rozdíly mezi modely. Jestli platíš za servisku + olej + brzdovku 13 tisíc, to se mi zdá taky dost. Já tolik neplatil dokud jsem jezdil do autorizáku, ale ceny se asi změnily, i s modelovými ročníky. Ještě bych zkusil poptat jiné servisy KIA. Když jsem poprvé šel se Ceedem na servisku, poptal jsem různé servisy a rozdíly v cenách byly dost velké, přestože to byly autorizáky. Ale chápu, kdo není z Prahy, tak má výběr omezený.
Deawon píše:vasatkoj píše:Deawon píše:V příloze faktura za prohlídku po 3letech v září 2022. Cena 6300Kč i s výměnou filtrů a brzdové kapaliny. Kia SW GT-Line stojí 2x tolik co můj Rapid a tedy počítám, že i díly vyjdou dráž. Opět bych porovnával cenu oproti Scala a O4combi.
Já bych řekl, že ceny servisu u Octavia IV budou trochu jiné než u Rapida. I v rámci jedné značky bývají dost rozdíly mezi modely. Jestli platíš za servisku + olej + brzdovku 13 tisíc, to se mi zdá taky dost. Já tolik neplatil dokud jsem jezdil do autorizáku, ale ceny se asi změnily, i s modelovými ročníky. Ještě bych zkusil poptat jiné servisy KIA. Když jsem poprvé šel se Ceedem na servisku, poptal jsem různé servisy a rozdíly v cenách byly dost velké, přestože to byly autorizáky. Ale chápu, kdo není z Prahy, tak má výběr omezený.
Jakých 13tisíc? Platil jsem 6300Kč. Samozřejmě počítám, že O4 by stála třeba 9000Kč a proto by mě zajímala serviska u SW 2021+
Deawon píše: .....tak by mě zajímalo jak je na tom Kia SW při klidnější jízdě.
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]