komfort jazdy, pruženie, handling závisia od veľa faktorov... sám som bol prekvapený, ako je na tom nová kia celkom dobre s jazdnými vlastnosťami... teda ak môžem porovnať s ford focus, mitsubishi lancer, audi A4, mercedes A,C, tak kia sekunduje veľmi slušne... a to jazdím na 16"
už len samotné kolesá a gumy je veľký rozdiel na komfort jazdy a handling 16" gumy 205/55 a 18" gumy 225/40, ak presadnete do toho istého auta na takýchto gumách, tak sa vám zdá, že z pohodlného autíčka do motokáry... samozrejme pruženie a nastavenie podvozka, tlmičov hrá rolu, či zníženie pružín, progresívne struny, športovejší tlmič... a hlavne viacprvková zadná náprava, ktorá v posledných rokoch sa v rámci low-cost a šetrenia dostáva aj do nižšej strednej triedy čoraz menej... peugeot 308, alebo slabšie verzie škodoviek majú iba vlečné ramená, torzné priečky, auuuu...
na rodinné autíčko je to aj v tých 16" v pohode... žiadne skákanie podvozku sa nekoná... taká ProCeedka keď má ako píšete znížené struny a 18" kolesá, to už musí byť celkom fajn na blbnutie na zákrutách...
sem tam som zvykol s novým autom ísť na kruháče (v Trnave okolo Peugeotu kto pozná) a tam večer troška sa vyblbnúť, poviem pravdu, kiu sa mi nepodarilo odtrhnúť a to mám veľký zadok v kombíku... ani tá predná guma nechcela začať pískať potvora... sa mi už zdalo, že sa idem prekotiť
