Finanční podpora Kia-Club.org CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010 SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX
No musim říct, že ty rozjezdy taky vidim problematičtější. Předešlý motor 1,6 gdi byl v pohodě, 1,5 t-gdi je plynu buď málo, a začne to škubat, nebo zase moc. Prostě se špatně odhaduje. Nejsem nováček, s manuálem jezdim 30 let. Že by to dělaly delší převody, turbo díra, software?
Klicky v II poloze , palubka sviti motor stoji. Pokud mas diagnostiku muzes zkontrolovat plynulost oteviraji nejen vizualne ale i v datech. Jak klicky zapnes do II polohy, tak do minuty se pri nespusteni motoru se aktivuje autokalibrace klapky. Je to jako slysitelne piskani od krokoveho motoru klapky. Nech ji probehnou a potom uz muzes cistit dle libosti. Po vycisteni ji nech stejnym zpusobem probehnou znova. Baterku mej nabitou.
Nevim co mas presne za motor , ale obecne 1,5 v turbu ji maji takto zboku. Staci sundat hadici sani a pokud mas trochu sikovnosti tak nemusis sundavat ani hadici odvetrani motoru. Potom jen at nekdo slape na plyn. Je dobre si do otevrene klapy posvitit , poku bude za ni "cerno" , tak cistit. Staci jen 1cm kruh okolo dosedaci plochy klapky. Jen davat pozor at cistic nenatece do motoru. Na vycisteni staci obycejny "uchoštour" namoceny a acetonu.
Tak to bude ono, jde do toho taková tlustá gumová trubka. Jak budu mít čas, kouknu. Jak tam může být něco černýho, když tudy prochází čistý vzduch přes filtr?
Páni. Ja som to vyriešil prechodom na automat. Nedokázal som sa s tým zžiť. Žiadne ine auto,slabšie,silnejšie ma tak nevytrapilo pri kolóne a rozjazdoch. Potvrdené aj znamymi ktorí auto kúpili teraz. Myslel som,ze problem kia vyriešila. Ale asi ne.