No pre mna v tej vybave by boli dolezitejsie hlavne tie predne hmlovky (v sucastnosti su hmly a huste snezenie bezne na jar a jesen tam kde ja jazdim), vyhrievanie celneho skla pod stieracmi (pri mrazoch na nezaplatenie) a hlavne elektrika vzadu (ked mozem mat ja zadne okna pod kontrolou na rozdiel od deti keby tam boli svihadla). Takze ja by som asi siel radsej do tej 1.4 aj ked mam skusenosti ako to jazdi nalozene. Myslim ze s nalozenym autom nik nepreteka. Akurat s nalozenym na to obiehanie bude treba s rozumom.
Podla papierov v zrychleni z 0-100km/h medzi 1.4 s 80kW a 1.4 s 66kW nie je takmer postrehnutelny rozdiel, nevraviac ze sa nezmenil krutiaci moment a su nove prevodky. Takze otazka je v com je nova prevodovka ina okrem toho ze je lahsia.
Osobne si myslim ze na predvadzacke s prazdnym autom rozdiel medzi 1.4 a 1.6 moc nepostrehnes. Teda v modeli pred FL by si nepostrehol ak by ti to vopred nepovedali. A vela tiez robi ako si to auto potom zajazdis.