Zdravím všechny,
jsem prakticky rozhodnutý pro Ceed SW MY25. Tedy... Strašně se mi líbí přední nárazník GT-line (ten u ne-GTline verzí s hvězdičkama v rozích mi připomíná Jokera ); jinak bych chtěl kvůli komfortu nepřitrvzené pružiny z klasiky (a dokonce bych možná chtěl 16" kvůli komfortu) a určitě ne digitální budíky, navíc panorama okno a tažné (to jediné asi nebude problém). Prostě jsem přesně takový totální anti-mix výbav. Uvidíme - na Kia stránkách nemají vše dotažené do detailů, zlobí konfigurátor, prolinky na technické informace k těm přiškrceným motorům nefungují. Odepsali mi, že to v únoru vyřeší, tak uvidíme, ještě pár dní únor bude .
K mým otázkám - nejdříve standardní. Prosím Vás o rady.
Favorizované barvy jsou steel grey, oranžová, zelená a modrá. Steel grey zatím nevypadá, že by u GT-Line byla možná (ta je prostě nádherná s až záhadnými odlesky na slunci), u zelené si nejsem jist, že se po počátečním WOW efektu rychle neokouká, a modrou jsem naživo neviděl. Máte je někdo/vídáte je někdo? Než začnu obvolávat prodejce a dělat tour de barvy (bydlíme na západním konci plzeňského kraje uprostřed ničeho), třeba se tu najde někdo se zkušenostmi s těmito barvami.. Případně prosím o fotky. Reálné prozradí násobně víc než ty přešlechtěné ze salonu či youtube videa.
A teď ta hodně nestandardní otázka..
Je povinný servis u nového vozu (taková ta prevence) někdy kolem 2-3000 km? A kolik to má Kia přesně? Další věc je, zda je ok zabíhat motor cestou do Itálie (v rámci pravidel zajíždění samozřejmě, nepral bych to pod plným po dálnici). Chystáme se tam v létě na 2 měsíce, a pokud zaměstnavatel bude valorizovat mzdy, jak předeslal, mohl bych si Ceeda dovolit už před cestou v červnu (třeba padne Jackpot na nějakou skladovku s výbavou co nejbližší mým představám). Každopádně nejsem schopný auto zajet a najet několik tisíc km před odjezdem - přebírat bych mohl nejdříve v květnu, několik týdnů před odjezdem. 3-4000 km nájezd bych dal za ty dva měsíce (cesta do Janova a pak trajektem na Sicílii), po návratu bych nechal vyměnit olej, ale nevím, jestli nepromeškám tu vstupní servisku a dopad na záruku.
Jako auto kolem komína používáme nyní Fiat Linea, dáme jí případně servis, ale .... Nejsem si moc jist, jestli tu dálku dá bez problémů. Alfě 159 2.5 asi umřelo olejové čerpadlo (motor vypnul a zamknul volant v 90 km v zatáčce v Německu - to mi žádná alfa nikdy neudělala a tohle jí prostě neodpustím - a nebudu riskovat opakování v úzkých cestách nad útesy) a C4 spí věčným spánkem po 400.000 km...
Omlouvám se za dlouhý příspěvek, chtěl jsem jen nastínit okolnosti a situaci, v jaké jsme. Když zaměstnavatel nepřidá tolik, bude to vyřešeno - pořídit můžeme až po návratu, ale přece jen, jet novým bezpečným autem je lákavá představa...
Děkuji za rady, fotky, zkušenosti i informace.
t.