stava sa to aj u nas na Stonicu, pocitam celkovo 2x rocne. Potom si to zvycajne sadne.
v zasade staci po vychladnuti skontrolovat tlak a nastavit cez SET -- toto meranie u ABS sposobu (tz nie TPMS ventilkov) mera rozdielnu rychlost a tak aj keby si mal vsetky 4 podhustene naprr na 1,9 system sa bude tvarit v poriadku. V podstate nema moc pridanu hodnotu (ja som za to rad), spominam si ze manzelka bola vytlacena na krajnicu protiiducim autom kde bola ostra hrana, takze cice pneu prezila ale ohol sa disk z ktoreho sycal vzduch ako prasa, domov este dosla (bolo to asi 3km od baraku) a nic sa nerozsvietilo. Ja som to auto dal hned na zdvihak, vymenil rezervu.
Nasledna cesta do servisu (v dojazdovke su myslim 4tam a je aj vyssia) a kontrolka tlaku sa rozsvietila az poo dalsich cca 4km. Takze asi tolko k vyuzitelnosti toho systemu
Ja by som samozrejme taky system nepotreboval ale paradoxne je lepsi ako TPMS ktory stoji extra love, musis riesit ked prezuvas (tz dvoje diskov-dve sady) atd, atd. Pre ludi s lavymi rukami asi okay, pre cloveka s nejakym zakladny povedomim o staranie sa o auto (proste si raz mesacne auto obidem, skontrolujem olej, kvapalinu v ostrekovacoch, tlak v pneu, atd) zbytocnost