trochu sa votriem, dufam, ze to nebude vadit, mozno to aj niekomu inemu posluzi
momentalne mam octavia 2 kombi 2009, ale trochu ma uz nebavi traktorovy chod + celkova zastaralost auta. Sused predava jeho kiu ceed sw 1.6 94kw, rocnik december 2013 - je to uplne najvyssia vybava, cena bola vtedy okolo 23 tisic, ak si spravne pamatam. Do 90 tisic km to bolo firemne auto, jazdy boli iba dialnicne a v podstate sa natom aute striedali dvaja. V ramci zaruky (rok 2017) boli vymenene predne svetla, lebo blikali ledky. Ked auto odkupil pri 90 tisic km, menil spojku, brzdy a nejake zakladne veci, proste pravidelny servis. Problem je, od tych 90 tisic do terajsich 165 bolo jazdenie prevazne na kratke trasy. Tu sa trochu bojim emisneho systemu, ako natom budu vstreky,dpf...vravel, ze aj ked mu kontrolka dpf zasvietila, okamzite isiel na dialnicu filter vypalit, popr. pochodil po okreskach.
Auto ma teda momentalne 165 tisic km najazdene, viazulne je krasne, interier tiez. Nefunguje vyhrievanie volantu a teraz ako som sa bol natom odviezt, po tom, ako to auto tri mesiace stalo vonku cez zimu, tak po zabrzdeni, zadne brzdy klepu ako keby malo auto defekt. Laickym okom som pozeral na kotuce a podla mna uz to maju za sebou, tak toto by bola hned prva investicia.
Na aute sa mi inak vozilo fajn, az teda na tie brzdy..Co si o tom myslite? o Kolko percent to bude podla vas nakladnejsie na servis ako skodovka?
dakujem
e/este doplnim, ze 90% kilometrov, robim dialnicu.